De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
1
geplaatst: 10 november 2020, 21:20 uur
Zou je willen plaatsnemen bij de vuurkorf? We hebben een berichtjuuuuuuuuh gekregen
24
geplaatst: 25 november 2020, 08:36 uur
D'oh. Ik ben dus weer present. Don't drink & browse, children.
0
geplaatst: 25 november 2020, 08:45 uur
*Is niet zo van het knuffelen maar ziet wel in dat het lief bedoeld is, dus voor deze keer dan*
1
Mssr Renard
geplaatst: 25 november 2020, 08:48 uur
ZAP! schreef:
*Is niet zo van het knuffelen maar ziet wel in dat het lief bedoeld is, dus voor deze keer dan*
Gewoon een online coronaproof manhug van een halve seconde. Moet kunnen. Nu weer discussieren over muziek. Bij Images and Words wordt Fates Warning gedisst.
1
geplaatst: 25 november 2020, 08:57 uur
Ja, heb jij Fates Warnings 'Perfect Symmetry' überhaupt wel eens gehoord? Ik blijf 'm nog even pluggen, omdat ik denk dat jij met die plaat, die ergens in een hoekje zit met Qüeensrÿches 'Rage for Order' ongeveer bij benadering ('Operartion: Mindcrime' ook wel een beetje), wel wat zou kunnen. Denk ik. Nog steeds niks verplicht hoor.
Ga ik binnenkort achter Wiebelaar aan.
1
Mssr Renard
geplaatst: 25 november 2020, 10:52 uur
ZAP! schreef:
Ja, heb jij Fates Warnings 'Perfect Symmetry' überhaupt wel eens gehoord? Ik blijf 'm nog even pluggen, omdat ik denk dat jij met die plaat, die ergens in een hoekje zit met Qüeensrÿches 'Rage for Order' ongeveer bij benadering ('Operartion: Mindcrime' ook wel een beetje), wel wat zou kunnen. Denk ik. Nog steeds niks verplicht hoor.
Ik ben wat progmetal-moe. Maar het komt er echt wel een keer van. Beloofd!
2
geplaatst: 25 november 2020, 11:35 uur
ZAP! schreef:
Ach, sommige functies zoals updates wissen en uitschrijven zouden - zeker bij intensief tablet-gebruik - beter achter een (drie)dubbele beveiliging kunnen zitten

0
Mssr Renard
geplaatst: 25 november 2020, 11:38 uur
Mjuman schreef:
Ach, sommige functies zoals updates wissen en uitschrijven zouden - zeker bij intensief tablet-gebruik - beter achter een (drie)dubbele beveiliging kunnen zitten
(quote)
Een alcoholslot helpt ook.
2
geplaatst: 25 november 2020, 11:43 uur
"Weet u zeker dat u zich wilt uitschrijven?"
Type 'Ja'.
"Wilt u dan hier even blazen?
Type 'Nee'.
"Sorry, computer says no. Probeer het morgen nog eens."

Type 'Ja'.
"Wilt u dan hier even blazen?
Type 'Nee'.
"Sorry, computer says no. Probeer het morgen nog eens."

0
geplaatst: 25 november 2020, 11:44 uur
Kennis van menselijk gedrag helpt meer - je zou verbaasd staan wat mensen allemaal uithalen om een alcoholslot (op auto's bijv) te omzeilen.
Doordeweeks wordt hier trouwens niet gedronken.
2
geplaatst: 25 november 2020, 19:49 uur
ZAP! schreef:
Waarom heeft dit bericht in hemelsnaam (sorry Pluisje) 17 likes? @neeneenietjaloersD'oh. Ik ben dus weer present. Don't drink & browse, children.
0
geplaatst: 25 november 2020, 20:04 uur
Poeha schreef:
(quote)
Waarom heeft dit bericht in hemelsnaam (sorry Pluisje) 17 likes? @neeneenietjaloers Probeer het zelf eens. Iets in mij zegt dat sommigen onder ons zeker 17 likes zouden scoren bij bericht van uitschrijving. Of ze die 17 ook zouden halen bij een I'm_back_bericht lijkt me zeer de vraag

0
Mssr Renard
geplaatst: 25 november 2020, 20:59 uur
Wat een poeha om een voetballer. Ik ken hem niet eens.
0
geplaatst: 25 november 2020, 21:01 uur
Mjuman schreef:
Probeer het zelf eens. Iets in mij zegt dat sommigen onder ons zeker 17 likes zouden scoren bij bericht van uitschrijving. Of ze die 17 ook zouden halen bij een I'm_back_bericht lijkt me zeer de vraag
Voor mijn persoontje zeker niet (quote)
Probeer het zelf eens. Iets in mij zegt dat sommigen onder ons zeker 17 likes zouden scoren bij bericht van uitschrijving. Of ze die 17 ook zouden halen bij een I'm_back_bericht lijkt me zeer de vraag

Maar no way dat ik me ooit uitschrijf, of het moet onder dwang van het bestuur hier.
0
geplaatst: 25 november 2020, 21:12 uur
Poeha schreef:

Maar no way dat ik me ooit uitschrijf, of het moet onder dwang van het bestuur hier.
(quote)
Voor mijn persoontje zeker niet 
Dat heet een ban (soms kort, soms langer soms héél lang - de 'perm-ban') - als je je just-in-time uitschrijft (voor da shit hits da fan), kan je altijd reïncarneren en er zijn meerdere voorbeelden daarvan.
2
geplaatst: 26 november 2020, 15:23 uur
Mjuman schreef:
... - als je je just-in-time uitschrijft (voor da shit hits da fan), kan je altijd reïncarneren en er zijn meerdere voorbeelden daarvan.
Hier op MuMe lijkt het beleid wel coulanter, want op mijn verzoeken aan TvMe en BoMe om terug te mogen keren als ZAP! heb ik (nog?) geen reactie gehad.... - als je je just-in-time uitschrijft (voor da shit hits da fan), kan je altijd reïncarneren en er zijn meerdere voorbeelden daarvan.
19 likes inmiddels, ik snap het ook niet, maar leuk is het wel.
2
geplaatst: 27 november 2020, 13:18 uur
ZAP! schreef:
(quote)
Hier op MuMe lijkt het beleid wel coulanter, want op mijn verzoeken aan TvMe en BoMe om terug te mogen keren als ZAP! heb ik (nog?) geen reactie gehad.19 likes inmiddels, ik snap het ook niet, maar leuk is het wel.
Ik heb even gekeken bij ons op TvM, maar ik kan nergens terugvinden dat je een verzoek hebt gedaan om terug te keren. In onze mailbox is hiervan niks te vinden en ook ikzelf en de andere mods hebben hier geen bericht van gehad. Zou je even willen kijken waar of bij wie je dit verzoek hebt neergelegd?
0
geplaatst: 27 november 2020, 14:17 uur
ZAP! schreef:
Velen van ons vinden het gewoon leuk dat je teruggekomen bent, ZAP!. Je bent gewoon geliefder dan je dacht!
(En ik moest wel lachen om je cursief geschreven tekst
)
1
geplaatst: 27 november 2020, 18:59 uur
Heino schreef:
Ik heb even gekeken bij ons op TvM, maar ik kan nergens terugvinden dat je een verzoek hebt gedaan om terug te keren. In onze mailbox is hiervan niks te vinden en ook ikzelf en de andere mods hebben hier geen bericht van gehad. Zou je even willen kijken waar of bij wie je dit verzoek hebt neergelegd?
O, vreemd. Ik ga nog even kijken later, heb ik misschien een verkeerd emailadres gebruikt. Bedankt voor de feedback! Ik heb even gekeken bij ons op TvM, maar ik kan nergens terugvinden dat je een verzoek hebt gedaan om terug te keren. In onze mailbox is hiervan niks te vinden en ook ikzelf en de andere mods hebben hier geen bericht van gehad. Zou je even willen kijken waar of bij wie je dit verzoek hebt neergelegd?

Rogyros schreef:
Velen van ons vinden het gewoon leuk dat je teruggekomen bent, ZAP!. Je bent gewoon geliefder dan je dacht!
)
)

0
Mssr Renard
geplaatst: 6 december 2020, 11:00 uur
@lachende derde heeft zich gisteren uitgeschreven.
Ik vind altijd dat de users met de meest eclectische en grensverleggende smaken het meest grillig zijn en komen en gaan weer komen. Dat is jammer, maar we zien hem/haar snel weer terug, dat weet ik zeker.
En dan gaat hij/zij weer obscure platen reviewen en onder de aandacht brengen. Tot dan!
Ik vind altijd dat de users met de meest eclectische en grensverleggende smaken het meest grillig zijn en komen en gaan weer komen. Dat is jammer, maar we zien hem/haar snel weer terug, dat weet ik zeker.
En dan gaat hij/zij weer obscure platen reviewen en onder de aandacht brengen. Tot dan!
0
Mssr Renard
geplaatst: 6 december 2020, 11:14 uur
Tja, er kon nog wel eens een flinke mening gegeven, worden. Jammer, ik denk dat de Covid ervoor zorgt dat mensen wat té ver.
0
geplaatst: 6 december 2020, 13:28 uur
Mssr Renard schreef:
ik denk dat de Covid ervoor zorgt dat mensen wat té ver gaan?.
ik denk dat de Covid ervoor zorgt dat mensen wat té ver gaan?.
Oh, als dat een symptoom is moeten er hier en daar wel meer naar de teststraat

* denotes required fields.