MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Ponty Mython
Arrie schreef:
(quote)

Nee hoor, we hebben haar oude account weer geactiveerd. Ze is dus nu weer actief onder haar oude naam tnf.

Duidelijk. Maar waarom is het account van ClassicRocker dan nog niet heractiveerd? Ik las elders in het topic dat je pas na een half jaar een nieuw account mag aanmaken, wanneer je met een schone lei wil beginnen. Of ben ik nu abuis?

Daar ben je abuis, dat ging over MovieMeter. En ClassicRocker wilde graag een nieuwe account en tnf liever haar oude terug, lijkt me ook een cruciaal verschil.

dix
herman schreef:
En ClassicRocker wilde graag een nieuwe account ...

Maar is dat ClassicRocker ook gelukt ? Ik zie niet al teveel verschil.

Bestaat de radiozender Arrow Classic Prog eigenlijk al ?

tnf
Ik wist uberhaupt niet eens dat het mogelijk was je oude account terug te nemen.

En tot voor kort ook niet dat eventueel opnieuw inschrijven mogelijk was, tot ik in dit topic hints zag dat het mischien wél zou kunnen, tot een bepaalde grens.

Toen dacht ik 'dan moet het maar maar als tnf2' (tot ik een pm kreeg dat ik m'n oude account gewoon terug kon nemen).

ClassicProgRock1
dix schreef:
Maar is dat ClassicRocker ook gelukt? Ik zie niet al teveel verschil.

Dan heb je niet goed gekeken.

Queen staat nu iets minder op 1.

En hij heeft het altijd gewaagde Muse nu ook in zijn top 10 staan.

dix
ClassicProgRock1 schreef:

Dan heb je niet goed gekeken.

Dat is inderdaad een hele eerie avatar die je jezelf daar hebt aangemeten.
Het oogt als een blacklight pic van een piercing op een plaats war de zon niet schijnt. Am I Right?

Kinderen kinderen, nu even kalm aan a.u.b.

ClassicProgRock1
bennerd schreef:
Queen staat nu iets minder op 1.

Mijn eerste muzikale liefde zal voor altijd mijn grootste zijn; Queen is meer dan ooit mijn topfavoriete band. God Save the Queen!

Rhythm & Poetry schreef:
En hij heeft het altijd gewaagde Muse nu ook in zijn top 10 staan.

Muse heeft bij mij haar muze hervonden en is terug in mijn Top 10. Mocht de door Matthew veelvuldig bezongen apocalypse uitbreken, dan ben ik gered.

dix schreef:
Dat is inderdaad een hele eerie avatar die je jezelf daar hebt aangemeten.
Het oogt als een blacklight pic van een piercing op een plaats war de zon niet schijnt. Am I Right?

Fantaseer jij er maar lustig op los, dixie boy.

Volgens mij zijn de veranderingen toch behoorlijk bij ClassicProgRock1, voormalig ClassicRocker.

Een gemiddelde van 5***** bij alle tot nu toe gegeven stemmen en wat te denken van slechts 3 berichten vanaf 29 augustus.
Ben benieuwd welke strategie hier achter zit. Hij weet in ieder geval de aandacht op zich te vestigen, wat ik al dacht.

Cured
Wat een geneuzel. Niet zo op de persoon, maar ga over tot de orde van de dag: muziek luisteren en je commentaar daarover geven.

Veel forums die er zijn gaan niet over muziek. Voor albums zijn er de aparte pagina's die los staan van de forums.

Je bent nog vrij recent lid geworden, dus ik licht je even in.

Als een forum je niet interesseert, hoef je niet te reageren. Anders kun je bij elk bericht op deze pagina's iedereen wel oproepen dat te laten en zich te storten op de albums. Bij albums reageren doe ik in ieder geval ook. Maar bij de forums waar het over andere zaken gaat, kun je over die andere zaken terecht.

Mag ik het forum "laatst gelezen boek" of het Sportforum bijvoorbeeld aanbevelen?

Hier gaat het over in- en uitschrijven. En aangezien we allemaal houden van ClassicProgRock1, hij tegelijkertijd graag in de picture staat én hij bezig is geweest met in- en uitschrijven wordt er nu hier op gereageerd.

Dus helemaal geen geneuzel: als je niet van dit topic houdt ga je gewoon naar een andere.

Met andere woorden:

We maken lekker zelf wel uit wat we waar posten. Net zoals we lekker zelf uitmaken waar we lage of hoge scores aangeven en daarna nooit meer inloggen zonder daar verantwoording over af te leggen..

oh wacht..

Berichten over wel/niet-actieve users verplaatst naar Muziek > Toplijsten en favorieten > Toplijsten (centraal topic)
En wat berichten n.a.v. een naamswijziging op verzoek verwijderd.

ClassicProgRock1
musician schreef:
Volgens mij zijn de veranderingen toch behoorlijk bij ClassicProgRock1, voormalig ClassicRocker.

Ja, ik heb niet voor niets een nieuw account aangemaakt. Naast classic rocker ben ik tegenwoordig ook prog-rocker en dat wil(de) ik terugzien in mijn username en Top 10.

musician schreef:
Een gemiddelde van 5***** bij alle tot nu toe gegeven stemmen en wat te denken van slechts 3 berichten vanaf 29 augustus.

Ik heb me met stemmen tot nu toe beperkt tot de albums in mijn Top 10, logisch dat ik dan alleen 5***** uitdeel.

musician schreef:
Ben benieuwd welke strategie hier achter zit.

Een waar Alexander de Grote jaloers op zou zijn.

musician schreef:

Ben benieuwd welke strategie hier achter zit.

Nee, echt?

Wil je een eerlijk of een beleefd antwoord in het openbaar? Ik wil het ook PM-en

ClassicProgRock1
Het liefst een eerlijk antwoord in het openbaar.

dix
Het liefst een eerlijk antwoord in het openbaar.

At your service: gewoon een aandachtsprostituée.

Ik ga mijn updates maar eens aanpassen.

dix schreef:

Zephyr
Gezellig hoor, dat MusicMeter ....................

Ik zal ook even uit schrijven :

UIT

Misterfool
Ik ga mij ook uitschrijven. Ik ben namelijk niet langer progger, maar Jazzer. Je zult mij voortaan moeten aanspreken met Misterjazz.

dix
Wat dacht je van Masterjizz ?

ClassicProgRock1

Zes kogels?

Don Cappuccino schreef:

Chicken Smack?

Zephyr schreef:

UIT

Nog eens even uitschrijven zul je bedoelen, wijsneus!

Zephyr schreef:

UIT

ClassicProgRock1
Driemaal is scheepsrecht: wijsneus > Zephyr > ?

Zephyr
ClassicRocker schreef:
Ik heb in het verleden eens gekscherend geopperd me te zullen uitschrijven. Diezelfde dag nog ontving ik van een vijftal users een PM met lofuitingen aan mijn adres vergezeld van de vraag om alsjeblieft actief te blijven. Tegenover betreffende users en andere gebruikers waarvan ik weet dat ze mijn aanwezigheid op prijs stellen voel ik op zijn minst de morele plicht om (onder normale omstandigheden) niet tot uitschrijven over te gaan.

Desalniettemin, zodra MuMe zou verworden van een incidentele tot een structurele bron van ergernis leg ik het bijltje er resoluut bij neer.

ClassicProgRock1
Lees: (onder normale omstandigheden). Naast classic rocker ben ik tegenwoordig ook prog-rocker en dat wil(de) ik terugzien in mijn username. Voor mij een legitieme reden om tot uitschrijven over te gaan. De users waar ik in bovenstaand bericht aan refereer heb ik hier vooraf van op de hoogte gesteld.

Waarom heb jij je destijds als wijsneus uitgeschreven?

Maar wat als je dadelijk ook van indie rock gaat houden?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:15 uur

geplaatst: vandaag om 18:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.