menu

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:

geplaatst:
Mssr Renard schreef:
Goedemorgen.

Ik heb aangevraagd om mijn account weer te activeren. Ik probeerde op Discogs wat met reviews en lijstjes en discussies. Lijstjes gaat wel goed daar, erg goed zelfs. Een goede site voor lijstjes.
Maar de discussies en ook het forum (er is ook een Nederlandstalig forum) halen het niet bij Musicmeter.

Cijfers geven aan plaatjes, een reactie plaatsen en binnen minuten al een weder-reactie is toch een luxe die alleen Musicmeter kan bieden.

Ik beloof rustig aan te doen en zal mijn lange tenen binnen boord houden.
Ik snap dat het allemaal (weer) erg dramatisch overkomt, maar na 15 jaar kennen jullie me intussen wel een beetje.

Groet, M.

geplaatst:
Welkom terug, Mssr Renard, je bent gemist!

geplaatst:
Hé Kingsnake - fijn dat je weer aan boord bent. Altijd welkom, iemand met verstand van muziek die ook nog eens goed percussionist/drummer is!

geplaatst:
Mjuman schreef:
Hé Kingsnake - fijn dat je weer aan boord bent. Altijd welkom, iemand met verstand van muziek die ook nog eens goed percussionist/drummer is!

Nu Ozric Spacefolk nog

geplaatst:
Mssr Renard schreef:
Goedemorgen.

Ik heb aangevraagd om mijn account weer te activeren. Ik probeerde op Discogs wat met reviews en lijstjes en discussies. Lijstjes gaat wel goed daar, erg goed zelfs. Een goede site voor lijstjes.
Maar de discussies en ook het forum (er is ook een Nederlandstalig forum) halen het niet bij Musicmeter.

Cijfers geven aan plaatjes, een reactie plaatsen en binnen minuten al een weder-reactie is toch een luxe die alleen Musicmeter kan bieden.

Ik beloof rustig aan te doen en zal mijn lange tenen binnen boord houden.
Ik snap dat het allemaal (weer) erg dramatisch overkomt, maar na 15 jaar kennen jullie me intussen wel een beetje.

Groet, M.

Hoi Michiel,
Tof dat je weer terug bent!! Wat mij betreft verrijkt een zeer gewaardeerde en kleurrijke user wederom de MuMe community. Hopelijk blijf je het zelf ook leuk vinden!

Welkom terug!!

geplaatst:
Kingsnake: veel symfonische rock en een grote mond. Totaal geen begrip voor andere muziekstijlen, en wilde eigenlijk gewoon meer een tough guy zijn.

Ozric Spacefolk: een iets rustigere gozer die begon als spacerocker en zich worstelde door 90's hardrock en glamrock, daarna verschoof richting thrashmetal en hardcore om daarna via de classic rock naar de AOR te zeilen om daarna full-on synthpop te gaan.

Mssr Renard: meer basic, southern rock, bluesrock jazz, die niet snapt dat hij ooit zoveel van symfo heeft gehouden, maar stiekem wel van Camel houdt.

Rode draad is en blijft Queen. Maar ik moet vooral niet proberen te begrijpen waarom band A zoveel meer aandacht krijgt en band B niet. Een plaat met 1 stem kan net zo goed zijn als een plaat met 10.000 stemmen.

geplaatst:
Welkom terug, Mssr Renard! Blijf gerust wat langer hangen nu, is leuk genoeg.

geplaatst:
ik heb nog een tip voor je: NoMeansNo

Progressieve punk met een snufje jazz en de zanger heeft net als de Freddie van Queen soms ook een snor.
Echt iets voor jou!!

Welkom terug

geplaatst:
Ha, Michiel / Mssr Renard, welkom trug!

geplaatst:
Goedemorgen Mssr Renard!
Wij weten hoe het werkt

geplaatst:
Was mij ook al opgevallen. Welkom terug Mssr Renard.

cosmic kid (moderator)
geplaatst:
Welkom terug, fijn dat je weer aan boord bent Mssr Renard

Fijn dat je er weer bent Mssr Renard!

Iemand die iets kan vertellen over sheep67 en arcade monkeys? Niet uitgeschreven maar allebei sinds april niet meer online geweest. sheep67 postte al wel langer weinig of niets meer geloof ik, maar arcade monkeys was nog wel in verschillende topics actief begin dit jaar.

Laatstgenoemde is gelukkig nog wel actief op last.fm.

Maakt niet uit in welke identiteit, heel goed dat je er weer bent Mssr Renard! Toevallig ben ik deze week Uzva aan het herbeluisteren en moest dus aan je denken, maar misschien vind je die muziek inmiddels te veel 'Ozric'.

Svendra schreef:
Maakt niet uit in welke identiteit, heel goed dat je er weer bent Mssr Renard! Toevallig ben ik deze week Uzva aan het herbeluisteren en moest dus aan je denken, maar misschien vind je die muziek inmiddels te veel 'Ozric'.

Hey. Dank je wel!

Nee, Uzva staat voor mij op 5*
Instrumentale jazzfolkfusion kan bij mij echt niet stuk!

Iemand nog wat goede noise?

Daar begin ik onderhand wel op te lijken! Leeft het hier nog een beetje?

Mume als geheel is nog best wel bruisend; zeker met allerhande CSl (soort van soulseek)-sessies.
Of de noise-scene op Mume (na het vertrek van o.a Sxesven) nog gegadigden kent, kan ik je niet zeggen.
1 maal Merzbow was voor mij al eng genoeg.

We gaan het meemaken.

lambf! Dat is lang geleden! Ik heb me nog weleens afgevraagd hoe het met je gaat. Welkom terug man!

Terroriseer ons maar weer met heerlijk extreme muziek

Oof! Welkom terug

lambfv2 schreef:
Iemand nog wat goede noise?

Schrijf je ook even een berichtje bij 'Even voorstellen'.

Heerlijk! Welkom terug! Als je nog tips hebt voor goeie muziek met kermende mensen weet je me te vinden.

Arrie schreef:
lambf! Dat is lang geleden! Ik heb me nog weleens afgevraagd hoe het met je gaat. Welkom terug man!

Hey Arrie, ja wel goed denk ik, jij dan? Is inderdaad lang geleden, 5+ jaar? De tijd gaat snel en dacht weer eens te kijken of het hier nog wat is. Zal binnenkort eens wat van mijn eigen dingetjes plaatsen, ben natuurlijk niet gestopt met 'muziek' maken (of luisteren) toen ik me hier heb uitgeschreven.

Verder wel minder met muziek bezig dan vroeger natuurlijk, maar dat zal wel voor meer mensen gelden? Krijgt toch ook andere interesses enzo.

Zo dan, versie 2 zelfs. Dat belooft veel goeds

Nou ja, vooral ouder

Gast
geplaatst: vandaag om 02:37 uur

geplaatst: vandaag om 02:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.