De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
1
geplaatst: 26 januari 2021, 16:19 uur
Is het niet eerder tijd voor Franck Moudit en/of Mssr Rennards om terug te komen.
Dat hoop ik nog steeds, althans.
Voltazy mis ik ook nog, voor de oude MuMe'ers onder ons.
Dat hoop ik nog steeds, althans.

Voltazy mis ik ook nog, voor de oude MuMe'ers onder ons.
0
geplaatst: 26 januari 2021, 16:20 uur
Barney Rubble schreef:
...Mssr Renard...
Heb ik af en toe contact mee... ik zou er niet te hard op rekenen, maar hoop het stiekem ook. ...Mssr Renard...

0
Lachende derde
geplaatst: 26 januari 2021, 17:23 uur
iggy schreef:
En dat natuurlijk eerst dramatisch gaat aankondigen. Om vervolgens weer een week of 2 later even vrolijk terug te komen.
(quote)
En dat natuurlijk eerst dramatisch gaat aankondigen. Om vervolgens weer een week of 2 later even vrolijk terug te komen.
Nou, ik heb Mssr Renard hier - helaas - nog niet teruggezien tot dusver...

0
Lachende derde
geplaatst: 26 januari 2021, 19:01 uur
Hondenliefhebbers hebben vaak een net iets andere muzieksmaak dan kattenliefhebbers. Het is een nuanceverschil. Vooral in perceptie.
0
geplaatst: 26 januari 2021, 19:07 uur
Interessant. Kan je op basis van de muzieksmaak van users hier vertellen wie de hondenliefhebbers zijn en wie de kattenliefhebbers zijn?
1
geplaatst: 26 januari 2021, 19:10 uur
Koenr schreef:
Interessant. Kan je op basis van de muzieksmaak van users hier vertellen wie de hondenliefhebbers zijn en wie de kattenliefhebbers zijn?
Radiohead fans zijn kattenliefhebbers, dat moge duidelijk zijn
1
Lachende derde
geplaatst: 26 januari 2021, 19:11 uur
Ik draai het liever om. Hondenliefhebbers houden van Frans Bauer bijvoorbeeld, terwijl kattenliefhebbers van moeilijke jazz houden. 

1
geplaatst: 26 januari 2021, 19:17 uur
-SprayIt- schreef:
tuktak mag wat mij betreft terugkeren!
Zeer zeker. Altijd scherpe meningen die steeds zeer fijn waren om te lezen.tuktak mag wat mij betreft terugkeren!
3
geplaatst: 26 januari 2021, 19:28 uur
Koenr schreef:
Tijd om dit in het Vraag van de dag-topic nader te onderzoeken!Interessant. Kan je op basis van de muzieksmaak van users hier vertellen wie de hondenliefhebbers zijn en wie de kattenliefhebbers zijn?
0
geplaatst: 24 februari 2021, 16:18 uur
Magick1 heeft zich uitgeschreven. Jammer, hij was net weer actief in de MuMeAfrekening.
1
geplaatst: 24 februari 2021, 17:17 uur
Inderdaad jammer. Magick1 was net vader geworden schreef hij onlangs. Logisch dat je dan minder tijd hebt voor musicmeter, al hoef je je daarom nog niet uit te schrijven natuurlijk.
0
geplaatst: 24 februari 2021, 17:51 uur
Zou het hiermee iets te maken hebben?
Zonde wel ja
Magick1 schreef:
Zal jij je laten vaccineren tegen corona, of niet? Of ben je al gevaccineerd?
- Magick1: Ik zal me laten vaccineren, alles beter dan de situatie nu.
Zal jij je laten vaccineren tegen corona, of niet? Of ben je al gevaccineerd?
- Magick1: Ik zal me laten vaccineren, alles beter dan de situatie nu.
Zonde wel ja
0
geplaatst: 25 februari 2021, 09:11 uur
Ik hoop het niet want de rest van de gemeenschap hier heeft een gelijksoortig antwoord gegeven

4
geplaatst: 25 februari 2021, 09:46 uur
Ik heb veel voor mijn kinderen over (in 2013 het concert van Neil Young & Crazy Horse, enkele dagen na de geboorte van zoon #1, laten schieten), maar me uitschrijven gaat me te ver.
0
geplaatst: 25 februari 2021, 10:06 uur
Rudi S schreef:
Ik hoop het niet want de rest van de gemeenschap hier heeft een gelijksoortig antwoord gegeven
(quote)
Plus de nodige opmerkingen dat het een achterlijke vraag was en hoe het dan wel had gemoeten...
0
geplaatst: 25 februari 2021, 15:11 uur
vigil schreef:
Plus de nodige opmerkingen dat het een achterlijke vraag was en hoe het dan wel had gemoeten...
(quote)
Ja ja - Kees Krekt leest voor uit eigen werk. Niet hyperboliseren en of indirect een zwarte Piet willen uitdelen:
dit waren de letterlijke teksten:
Onweerwolf schreef:
volstrekt asociale grafmongool
als iemand zich niet zou laten vaccineren.volstrekt asociale grafmongool
Magick1 schreef:
Iemand zo noemen, lijkt me nu ook niet echt bepaald sociaal.
Iemand zo noemen, lijkt me nu ook niet echt bepaald sociaal.
Mjuman schreef:
Nee, maar de vraag getuigt niet direct van enig inzicht in common sense, de (uit)werking van privacy en intermenselijke verhoudingen.
Nee, maar de vraag getuigt niet direct van enig inzicht in common sense, de (uit)werking van privacy en intermenselijke verhoudingen.
Verdere toelichting lijkt me niet nodig.
En:
Mjuman schreef:
Niet alleen daarom is het de verkeerde vraag. De 'andere' vraag, meer ethisch gericht ware geweest:
Vind je dat concertbezoekers a. verplicht een test moeten afleggen of b. een vaccinatie-attest tonen? Met als sanctie: bij weigering en/of positieve test geen toegang tot de concertzaal.
Niet alleen daarom is het de verkeerde vraag. De 'andere' vraag, meer ethisch gericht ware geweest:
Vind je dat concertbezoekers a. verplicht een test moeten afleggen of b. een vaccinatie-attest tonen? Met als sanctie: bij weigering en/of positieve test geen toegang tot de concertzaal.
Gretz schreef:
Ik voorspel alvast dat niemand hier ontkennend gaat antwoorden op de vraag, gezien het hoge niveau van beschaving op MuMe in vergelijking met andere internetfora
Ik voorspel alvast dat niemand hier ontkennend gaat antwoorden op de vraag, gezien het hoge niveau van beschaving op MuMe in vergelijking met andere internetfora
Verder: geen idee wat je met zo'n speculatieve reactie wilt bewerkstelligen.
1
Onweerwolf
geplaatst: 25 februari 2021, 15:19 uur
Oh, ok.
Indien het mijn schuld is: boeiend.
Indien het niet mijn schuld is: boeiend.
Succes maar weer verder en tot de volgende knoop.
0
geplaatst: 25 februari 2021, 15:28 uur
Onweerwolf ik begin nu toch wel te denken dat het jouw schuld is 

0
geplaatst: 25 februari 2021, 15:31 uur
Onweerwolf schreef:
Oh, ok.
Oh, ok.
Nee - het is niet jouw schuld, zo simpel is het niet.
Als je een vraag stelt over een hot topic dat gevoelig ligt, kan je ervan uitgaan dat heftige reacties mogelijk zijn. Als je die niet kunt hebben, had je beter die vraag niet kunnen stellen.
Even terzijde: ik liep gisteren over de singel langs park Lepelenburg (Utrecht), een enorme drukte - het leek wel alsof er een festival was. Mensen bleven verbijsterd staan kijken - het lijkt wel een festival, en niet normaal dit - opvallend was deze (cynische) reactie: ja, we doen het met zijn allen.
1
Onweerwolf
geplaatst: 25 februari 2021, 15:40 uur
Ik neem hem graag op me, daar slaap ik altijd extra lekker van.
Ik denk dat ik misschien volgende week Kane weer bij elkaar laat komen.
0
geplaatst: 1 maart 2021, 02:13 uur
Mausie schreef:
Magick1 heeft zich uitgeschreven. Jammer, hij was net weer actief in de MuMeAfrekening.
Oh, jammer.
Ook erg enthousiast bij Nieuw in De Alternatieve Hitlijst. Ik begon mij al af te vragen waar hij zat.
0
geplaatst: 20 juni 2021, 22:31 uur
Ik weet niet of het al lang zo is, maar is Coys al lang uitgeschreven? Las net een puike recensie van hem van vorig jaar en dacht huh
1
geplaatst: 20 juni 2021, 22:34 uur
Op de desktopversie van MusicMeter kan je je muis boven een username houden van iemand die zich uitgeschreven heeft en dan laat het zien wanneer de persoon zich uitgeschreven heeft. In het geval van Coys blijkbaar september vorig jaar. Jammer inderdaad. 

27
Mssr Renard
geplaatst: 28 juli 2021, 09:55 uur
Goedemorgen.
Ik heb aangevraagd om mijn account weer te activeren. Ik probeerde op Discogs wat met reviews en lijstjes en discussies. Lijstjes gaat wel goed daar, erg goed zelfs. Een goede site voor lijstjes.
Maar de discussies en ook het forum (er is ook een Nederlandstalig forum) halen het niet bij Musicmeter.
Cijfers geven aan plaatjes, een reactie plaatsen en binnen minuten al een weder-reactie is toch een luxe die alleen Musicmeter kan bieden.
Ik beloof rustig aan te doen en zal mijn lange tenen binnen boord houden.
Ik snap dat het allemaal (weer) erg dramatisch overkomt, maar na 15 jaar kennen jullie me intussen wel een beetje.
Groet, M.
Ik heb aangevraagd om mijn account weer te activeren. Ik probeerde op Discogs wat met reviews en lijstjes en discussies. Lijstjes gaat wel goed daar, erg goed zelfs. Een goede site voor lijstjes.
Maar de discussies en ook het forum (er is ook een Nederlandstalig forum) halen het niet bij Musicmeter.
Cijfers geven aan plaatjes, een reactie plaatsen en binnen minuten al een weder-reactie is toch een luxe die alleen Musicmeter kan bieden.
Ik beloof rustig aan te doen en zal mijn lange tenen binnen boord houden.
Ik snap dat het allemaal (weer) erg dramatisch overkomt, maar na 15 jaar kennen jullie me intussen wel een beetje.
Groet, M.
* denotes required fields.