MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Mssr Renard
En bedankt musician

musician schreef:
Je kunt namelijk ook gewoon stoppen, pauzeren of de site enkele weken links laten liggen.
In de tijd dat ik mij uitschreef als Meneer Bungel, was ik niet in staat om zo nog te denken en ik was er ook vast van overtuigd er helemaal klaar mee te zijn. Tegenwoordig merk ik het beter en sneller wanneer ik even weg moet / wil blijven en dan doe ik dat ook. Dus ik zie dat als persoonlijke groei. Mooie draai geef ik daaraan, he? Beter dan
musician schreef:
Ik vind persoonlijk uitschrijven (en weer inschrijven) van een aandachttrekkerij van treurige aard.
, vind ik zelf.

Deze is ook voor Mssr Renard - mooi dat je d'r weer bent, man!

Mssr Renard
ZAP! schreef:
(quote)
In de tijd dat ik mij uitschreef als Meneer Bungel, was ik niet in staat om zo nog te denken en ik was er ook vast van overtuigd er helemaal klaar mee te zijn. Tegenwoordig merk ik het beter en sneller wanneer ik even weg moet / wil blijven en dan doe ik dat ook. Dus ik zie dat als persoonlijke groei. Mooie draai geef ik daaraan, he? Beter dan
(quote)
, vind ik zelf.

Deze is ook voor Mssr Renard - mooi dat je d'r weer bent, man!

Het is te gemakkelijk om zomaar iets te stellen, wanneer je niet weet wat er in het hoofd van een persoon speelt. Iedereen heeft wel demonen, maar iedereen gaat daar ook anders mee om.

Voor mij werkte het heel goed dat ik mezelf uitschreef, het gaf mij toch ook rust. En ja, we zijn vast gegroeid als mensen intussen, en pakken zaken vast anders aan, maar het zou ook zomaar kunnen zijn dat ik me weer uit- en dan weer inschrijf. Dat is niet om het aandachttrekken, maar gewoon omdat dat dan een juiste keuze (b)leek.

Stiekem een oude user zijn, daar vind ik wel een beetje iets van. Dan heeft iets geniepigs.

En ik ben ook blij terug te zijn. Zonder mij zou niemand Herskedal hebben ontdekt. Hahahaha.

Dat was luigifort? Was lid vanaf 3 oktober 2011 zie ik.

Mssr Renard
luigifort zich uitgeschreven? Wow, die kwam ik wel vaak tegen bij platen waar ik wat bij schreef. Ben wel even kwijt welke genres (geband zie ik nu)

Oh, dan gaat hij vast terugkomen. Moet ook wel, een spraakmakend persoon op deze site en toch ook wel een fijne gozer, alleen zijn muziekkeuzes zijn niet altijd....

Mssr Renard schreef:
luigifort zich uitgeschreven? Ben wel even kwijt welke genres (geband zie ik nu)
Deze genres: R.E.M., The Smiths en INXS oh, en The The.

Mssr Renard
Poeha schreef:
(quote)

Geen bands waar ik nou graag naar luister. Misschien ook Marillion? Ken ik hem daarvan?

Geen idee waarom hij is geband, de uitsluiting van luigifort lijkt mij in ieder geval sterk overdreven.
Ik zie niet alles wat hij doet op de site, uiteraard.
Maar ik neem aan, dat hij weer terug mag komen op enig moment.

Graag voor maandagavond 20.00

Het was wel veel Kwik, Kwek en Kwak de laatste tijd. (Met vigil en Johan de witt samen regelmatig in een melige bui).

Mssr Renard
Nou, dat is dan mooi langs me heen gegaan. Overigens ook twee andere gewaardeerde users.

Casartelli (moderator)
Heren, het is op deze plek al eerder gemeld, maar ten overvloede nogmaals: de ban plus de feitelijke aanleiding worden hier gemeld en daarmee is de kous af. Voor de rest is een ban is iets tussen de moderators en de gebande gebruiker. Ga er maar vanuit dat het besluit tot een ban altijd in overleg genomen wordt en dat het geen lichtzinnige beslissing is. Verzoek dus ook om hier niet verder te speculeren of te oordelen.

Voor verdere vragen kun je een pm naar een moderator naar keuze sturen.

Mssr Renard
Het valt qua speculaties (ditmaal in elk geval) wel mee toch?

Ik dacht alleen; waar ken ik die toch ook alweer van?
Maar dat zie ik dan vanzelf wel weer, want de berichten blijven staan.

Onweerwolf
Poeha schreef:
(quote)

Die laatste hebben trouwens een nummer met een gastpianosolo van een Britse televisiepresentator.

Wist je dat?

Gaaf, hè!?

Interesseert me geen reet!

Casartelli schreef:
Voor verdere vragen kun je een pm naar een moderator naar keuze sturen.

Toch een algemene vraag nog. Er wordt melding gedaan van een ban in het betreffende topic. Maar een ban is lang niet voor altijd.
Wordt in overleg met een "gebande" ook een tijd afgesproken dat hij/zij is geband en, als dat zo is, zou het dan niet handig zijn dat bij de "ban" te vermelden.

Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat luigifort een levenslange "ban" ergens door kan oplopen. Maar daar zou een eventuele vermelding dus handig voor zijn.

Wanneer een banneling wil terugkomen moet die dat via mail lief vragen aan de moderators, dacht ik ooit ergens gelezen te hebben.

Ligt er aan hoe snel hij bitcoins overmaakt.

Ach, Luigi heeft wel vaker een adempauze gehad.

Mssr Renard
Dit soort vragen wil Casartelli dus graag via de PM.

Casartelli (moderator)
Kronos schreef:
Wanneer een banneling wil terugkomen moet die dat via mail lief vragen aan de moderators, dacht ik ooit ergens gelezen te hebben.
Ik kon het zo gauw niet terugvinden, maar ik meen ook wel dat dat ergens in bijvoorbeeld dit topic te vinden is. Het vat het aardig samen in elk geval.

In algemene termen: een ban is bijna altijd tijdelijk, tenzij iemand het wel heel bont gemaakt heeft of wel heel vaak eenzelfde fout in gaat (wat overigens ook allebei wel gebeurd is).

Ja, zolang je niet met Duitse tongval met een heel legertje advocaten dreigt mag je vrijwel altijd weer terug komen

Ponty Mython
lambfv2 is ook opeens foetsie. Hij was bijna op de helft van zijn dance top 100...

Mssr Renard
Soms komt gewoon het oude gevoel niet terug. Niks mis mee om het toch te hebben geprobeerd. In elk geval heeft hij nog wel zijn muziek kunnen promoten.

En ach na het lawaai komt dikwijls de stilte. Het ga je goed ouwe noiserocker!

Ponty Mython
Mssr Renard schreef:
Soms komt gewoon het oude gevoel niet terug. Niks mis mee om het toch te hebben geprobeerd. In elk geval heeft hij nog wel zijn muziek kunnen promoten.

Hij was 'm al eens eerder gesmeerd, begrijp ik hieruit?

Mssr Renard
Ponty Mython schreef:
(quote)

Hij was 'm al eens eerder gesmeerd, begrijp ik hieruit?

Hij heette Lampf en nu dus Lampfv(ersie)2 en dan straks versie 3, en daar is niks mis mee.

Ja, lambf was lang geleden actief. Kan zelfs wel meer dan tien jaar geleden zijn (ik denk rond 2008/2009). Ik chatte toen ook regelmatig met hem op soulseek. Zijn terugkomst na zo'n lange tijd was dus sowieso al opzienbarend. Toffe gast, jammer dat ie weer weg is.

Mssr Renard schreef:
User Jeve heeft zich uitgeschreven. Van heel actief naar helemaal weg. Hoe snel gaan dingen soms.

Die zit al weer op de site. Snap trouwens niet waar je in en uitschrijven met telkens nieuwe namen goed voor is.

Mssr Renard
trebremmit schreef:
(quote)

Die zit al weer op de site. Snap trouwens niet waar je in en uitschrijven met telkens nieuwe namen goed voor is.

Die heet Boer K nu. Daarvoor Thudd...

Overigens ben ik met tussenpozen van een aantal jaren uitgeschreven geweest. Maar daar ga ik hier niet op in. Ieder heeft zijn eigen beweegredenen. Zolang het maar niet om het trollen gaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:22 uur

geplaatst: vandaag om 10:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.