De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
2
geplaatst: 8 november 2021, 17:08 uur
trebremmit schreef:
Die zit al weer op de site. Snap trouwens niet waar je in en uitschrijven met telkens nieuwe namen goed voor is.
Het spannend houden voor de mods.(quote)
Die zit al weer op de site. Snap trouwens niet waar je in en uitschrijven met telkens nieuwe namen goed voor is.
0
Mssr Renard
geplaatst: 8 november 2021, 17:14 uur
Trollen dus. Dat zie je ook terug bij het ban-topic.
0
geplaatst: 8 november 2021, 17:36 uur
Mssr Renard schreef:
Bij trollen gaat het om negatieve reacties uitlokken en daar lijkt me hier geen sprake van. Ik vermoed wel van een wispelturig karakter.
1
geplaatst: 8 november 2021, 17:40 uur
Mssr Renard schreef:
Even gekeken. Ik zie dat Kip (de broer van Mariah Carey) ook onlangs geband is.
0
Mssr Renard
geplaatst: 8 november 2021, 17:40 uur
Poek schreef:
Bij trollen gaat het om negatieve reacties uitlokken en daar lijkt me hier geen sprake van. Ik vermoed wel van een wispelturig karakter.
(quote)
Bij het ban-topic, vermoed ik, gaat het wel vask om trolling. In mijn geval inderdaad een wispelturig karakter.
1
geplaatst: 8 november 2021, 17:45 uur
herman schreef:
Soms weet je ook niet meer wat je leest Even gekeken. Ik zie dat Kip (de broer van Mariah Carey) ook onlangs geband is.

Ik heb mij wel eens afgevraagd hoe dat zit, in je hoofd. Dat er plotseling een moment is dat je denkt: kom, laat ik me eens uitschrijven bij Musicmeter. En wat dan daarvan de moverende reden kan zijn. En daarna natuurlijk weer inschrijven onder een andere naam.
Lijkt me een erg vermoeiende aangelegenheid. En dan tegen andere mumeërs elke keer weer het moment: Ït is I, LeClerc!
2
geplaatst: 8 november 2021, 17:47 uur
herman schreef:
(quote)
Wel lekker met rijst

2
geplaatst: 8 november 2021, 17:52 uur
musician schreef:
Ik heb mij wel eens afgevraagd hoe dat zit, in je hoofd. Dat er plotseling een moment is dat je denkt: kom, laat ik me eens uitschrijven bij Musicmeter. En wat dan daarvan de moverende reden kan zijn. En daarna natuurlijk weer inschrijven onder een andere naam.
Lijkt me een erg vermoeiende aangelegenheid. En dan tegen andere mumeërs elke keer weer het moment: Ït is I, LeClerc!
Je valt in de herhaling. Ik zou zeggen laat het gaan, want snappen zul je het zeer waarschijnlijk nooit.Ik heb mij wel eens afgevraagd hoe dat zit, in je hoofd. Dat er plotseling een moment is dat je denkt: kom, laat ik me eens uitschrijven bij Musicmeter. En wat dan daarvan de moverende reden kan zijn. En daarna natuurlijk weer inschrijven onder een andere naam.
2
geplaatst: 10 februari 2022, 08:08 uur
Mssr Renard, weliswaar niet uitgeschreven, maar van 'zeer actief' weer naar 'van de radar verdwenen'? Een tijdelijke rustpauze?
2
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 10 februari 2022, 09:53 uur
Ongepaste grap + daarop volgende reacties verwijderd.
1
geplaatst: 11 februari 2022, 00:57 uur
Dat denk ik wel. Als ik het juist heb is de oorzaak wat onvrede over hoe er bij een bepaald album gereageerd/gestemd werd. Soms is het goed om even afstand te nemen.
2
geplaatst: 11 februari 2022, 08:07 uur
Kronos schreef:
Als ik het juist heb is de oorzaak wat onvrede over hoe er bij een bepaald album gereageerd/gestemd werd.
Als ik het juist heb is de oorzaak wat onvrede over hoe er bij een bepaald album gereageerd/gestemd werd.
Dat is ook echt elke keer de reden

1
geplaatst: 11 februari 2022, 18:09 uur
Op de pauzeknop drukken is nog niet hetzelfde als uitschrijven.
Mssr Renard, hartelijke groet!
Mssr Renard, hartelijke groet!
1
geplaatst: 11 februari 2022, 18:15 uur
Mijn 5 centen: hij heeft aan de trainer aangegeven dat ie gewisseld wilde worden, omdat een oude blessure 'em weer parten ging spelen en hij daardoor minder kon incasseren.
Binnenkort weer in dit speelveld/team
Binnenkort weer in dit speelveld/team

0
geplaatst: 12 februari 2022, 13:35 uur
Kronos schreef:
Zal wel bij Tull zijn, ik vind het altijd toch best bijzonder dat een user zich druk kan maken over de score van een voor hem goed album.
1
Ponty Mython
geplaatst: 14 februari 2022, 21:27 uur
Vervelend, al die mensen die een andere mening hebben!
7
geplaatst: 14 februari 2022, 22:26 uur
Mij stoort dat nooit, omdat ik toch weet dat mijn mening de juiste is.
2
geplaatst: 14 februari 2022, 23:18 uur
Dat ben ik met je eens, Kronos, maar ik zou het wel vervelend vinden als je je morgen bedenkt.
0
geplaatst: 14 februari 2022, 23:26 uur
0
geplaatst: 29 maart 2022, 14:20 uur
Geen idee, misschien is er nog PM-verkeerd geweest naar aanleiding van de discussie in het Just a Joke-topic? De discussie zelf was toch niet zo heftig.
0
geplaatst: 29 maart 2022, 16:29 uur
jordidj1 schreef:
Waar is barney opeens
Waar is barney opeens
Betekent dat nu dat hij ook niet meer op BeatSense zal langskomen?

* denotes required fields.