MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
trebremmit schreef:
(quote)

Die zit al weer op de site. Snap trouwens niet waar je in en uitschrijven met telkens nieuwe namen goed voor is.
Het spannend houden voor de mods.

Mssr Renard
bennerd schreef:
(quote)
Het spannend houden voor de mods.

Trollen dus. Dat zie je ook terug bij het ban-topic.

Mssr Renard schreef:

Bij trollen gaat het om negatieve reacties uitlokken en daar lijkt me hier geen sprake van. Ik vermoed wel van een wispelturig karakter.

Mssr Renard schreef:

Even gekeken. Ik zie dat Kip (de broer van Mariah Carey) ook onlangs geband is.

Mssr Renard
Poek schreef:
(quote)

Bij trollen gaat het om negatieve reacties uitlokken en daar lijkt me hier geen sprake van. Ik vermoed wel van een wispelturig karakter.

Bij het ban-topic, vermoed ik, gaat het wel vask om trolling. In mijn geval inderdaad een wispelturig karakter.

herman schreef:
Soms weet je ook niet meer wat je leest
Ik heb mij wel eens afgevraagd hoe dat zit, in je hoofd. Dat er plotseling een moment is dat je denkt: kom, laat ik me eens uitschrijven bij Musicmeter. En wat dan daarvan de moverende reden kan zijn. En daarna natuurlijk weer inschrijven onder een andere naam.

Lijkt me een erg vermoeiende aangelegenheid. En dan tegen andere mumeërs elke keer weer het moment: Ït is I, LeClerc!

herman schreef:
(quote)

Wel lekker met rijst

musician schreef:
Ik heb mij wel eens afgevraagd hoe dat zit, in je hoofd. Dat er plotseling een moment is dat je denkt: kom, laat ik me eens uitschrijven bij Musicmeter. En wat dan daarvan de moverende reden kan zijn. En daarna natuurlijk weer inschrijven onder een andere naam.

Lijkt me een erg vermoeiende aangelegenheid. En dan tegen andere mumeërs elke keer weer het moment: Ït is I, LeClerc!
Je valt in de herhaling. Ik zou zeggen laat het gaan, want snappen zul je het zeer waarschijnlijk nooit.

Mssr Renard, weliswaar niet uitgeschreven, maar van 'zeer actief' weer naar 'van de radar verdwenen'? Een tijdelijke rustpauze?

cosmic kid (moderator)
Ongepaste grap + daarop volgende reacties verwijderd.

Ik hoop/denk een tijdelijke rustpauze.

Dat denk ik wel. Als ik het juist heb is de oorzaak wat onvrede over hoe er bij een bepaald album gereageerd/gestemd werd. Soms is het goed om even afstand te nemen.

Kronos schreef:
Als ik het juist heb is de oorzaak wat onvrede over hoe er bij een bepaald album gereageerd/gestemd werd.

Dat is ook echt elke keer de reden

Op de pauzeknop drukken is nog niet hetzelfde als uitschrijven.
Mssr Renard, hartelijke groet!

Mijn 5 centen: hij heeft aan de trainer aangegeven dat ie gewisseld wilde worden, omdat een oude blessure 'em weer parten ging spelen en hij daardoor minder kon incasseren.

Binnenkort weer in dit speelveld/team

Kronos schreef:

Als ik het juist heb is de oorzaak wat onvrede over hoe er bij een bepaald album gereageerd/gestemd werd.

Zal wel bij Tull zijn, ik vind het altijd toch best bijzonder dat een user zich druk kan maken over de score van een voor hem goed album.

Ponty Mython
Vervelend, al die mensen die een andere mening hebben!

Mij stoort dat nooit, omdat ik toch weet dat mijn mening de juiste is.

Dat ben ik met je eens, Kronos, maar ik zou het wel vervelend vinden als je je morgen bedenkt.

Kronos schreef:
Mij stoort dat nooit, omdat ik toch weet dat mijn mening de juiste is.

...

Waar is barney opeens

Geen idee, misschien is er nog PM-verkeerd geweest naar aanleiding van de discussie in het Just a Joke-topic? De discussie zelf was toch niet zo heftig.

Hij heeft zich ook uitgeschreven op BoekMeter.

Jammer zeg.

Is ie er nu al weer van tussen?

jordidj1 schreef:
Waar is barney opeens

Betekent dat nu dat hij ook niet meer op BeatSense zal langskomen?

Johnny Marr schreef:
(quote)

;’( vet random ook opeens

Jammer Maar wie weet duikt hij ooit weer op.

Johnny Marr schreef:

Zou jammer zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:35 uur

geplaatst: vandaag om 15:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.