MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Dat was ook weer niet m'n bedoeling...

Hey leuk Arrie terug, ga jij nu ook meedoen aan de progladder?

GrafGantz schreef:
Er zijn belangrijkere zaken dan MuMe?
Precies. Men kan op z'n minst even zo beschaafd zijn om te laten wat men die dag op tafel zet... #watetenwevandaag?

Welkom terug, Arrie.

ZAP! schreef:
(quote)
Precies. Men kan op z'n minst even zo beschaafd zijn om te laten wat men die dag op tafel zet... #watetenwevandaag?

Ik denk dat Arrie al die tijd gevast heeft

Rudi S schreef:
Hey leuk Arrie terug, ga jij nu ook meedoen aan de progladder?

Ik had al het gevoel dat ik iets miste in m'n leven

Yesss, welkom terug Arrie.

Johnny Marr schreef:
We krijgen Arrie gelukkig terug, maar we zijn ForWhomThePeteTolls helaas kwijt

Ik ben weer terug, voornamelijk om aan spelletjes mee te doen. En niet zozeer om mij in discussies te mengen. Verwacht niet teveel inbreng meer, het enthousiasme is wel weg wat dat betreft... Doch ik wilde nog wel even mijn 5 cent geven over het MC spel.

ForWhomThePeteTolls schreef:
(quote)

Ik ben weer terug, voornamelijk om aan spelletjes mee te doen. En niet zozeer om mij in discussies te mengen.

Je verliest bijna alle discussies en vindt het daarom niet leuk meer?

WVTRVE
Arrie schreef:
(quote)

Ik had al het gevoel dat ik iets miste in m'n leven

Hey, Hey

GrafGantz schreef:
(quote)

Je verliest bijna alle discussies en vindt het daarom niet leuk meer?

Ik ben idd de discussie aan gegaan die hij misschien gewonnen lijkt te hebben, echter is dat niet mijn overtuiging. Wanen? Neuh... Ik heb trouwens vaak zat aangegeven wat en hoe er is met mij, en wat het veroorzaakt dat ik dit soort RageQuits had en nog steeds blijkbaar. Dat jij als ware standup comedian mij probeert uit mijn tent te lokken bederft de pret nog verder.

Een discussie "winnen" vind ik sowieso discutabel. Een van de krachten van deze site is toch het met elkaar tot nieuwe inzichten aangaande muziek komen. Het opdoen van muzikale tips en leren van elkaars muzikale kennis zou centraal moeten staan. Waarom zou je een ander moeten overtuigen van jouw standpunt? Sire is begonnen met een campagne om polarisatie aan de kaak te stellen. Volgens mij is de slogan daarbij: "Ben je een discussie aan het winnen of elkaar aan het verliezen"? Terechte vraag wel me dunkt.

ForWhomThePeteTolls trek je niet teveel aan van wat anderen vinden en blijf lekker jezelf! En probeer wellicht de discussie wat vaker uit de weg te gaan .

WVTRVE
Uiteindelijk is het allemaal kut natuurlijk, behalve je eigen smaak.

WVTRVE schreef:
Uiteindelijk is het allemaal kut natuurlijk, behalve je eigen smaak.

Die is ook kut, eerlijk gezegd

WVTRVE
Hey exsxesven hoe zit het met onze kutmuziek compilatie?

Hahaha artwork heb ik nog ergens...

Mssr Renard
Ik snap ForWhomThePeteTolls wel hoor. [..]Bericht verwijderd[...]

Goed dat je er bent ForWhomThePeteTolls. Take it easy.

Of je nu introvert of gevoelig of weet ik wat bent of iets hebt, als volwassene ben je zelf verantwoordelijk als je je laat meeslepen in een discussie en voor het omgaan met de emoties die je daarbij voelt.

Kronos schreef:
Of je nu introvert of gevoelig of weet ik wat bent of iets hebt, als volwassene ben je zelf verantwoordelijk als je je laat meeslepen in een discussie en voor het omgaan met de emoties die je daarbij voelt.

not cool...

We leven in een maatschappij waarin wederzijds respect een basis zou moeten zijn. Ook online zou dit moeten kunnen, al is dit moeilijker omdat we ons moeilijker genuanceerd kunnen uitdrukken in enkele zinnen, zonder intonatie, mimiek etc.

Door de verantwoordelijkheid volledig af te schuiven op de interceptor creëer je geen tolerante omgeving. Even nadenken voordat je een tekst post die mensen kan schofferen lijkt me geen overbodige luxe en ook een verantwoordelijkheid die eenieder hier dient op te nemen.

Onweerwolf
remcodurez schreef:
(quote)

We leven in een maatschappij waarin wederzijds respect een basis zou moeten zijn.

Dat vind jij. Ik vind dat een idioot en irreëel streven.

panjoe (moderator)
Wel lekker makkelijk om iedereen verantwoordelijk te houden voor alles, als je zelf weinig last hebt van de gevoelens / gedachten die sommigen hier ervaren.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Dat vind jij. Ik vind dat een idioot en irreëel streven.

Gelukkig ben ik niet de enige die zo denkt.

remcodurez schreef:
Door de verantwoordelijkheid volledig af te schuiven op de interceptor creëer je geen tolerante omgeving. Even nadenken voordat je een tekst post die mensen kan schofferen lijkt me geen overbodige luxe en ook een verantwoordelijkheid die eenieder hier dient op te nemen.
Door niet zelf de verantwoordelijkheid op te nemen voor het omgaan met je emoties die anderen bij je oproepen creëer je ook geen tolerante omgeving maar een dictatuur waarin voor vrijheid van denken geen ruimte meer is. Eender wat je zegt, er kan altijd wel iemand zijn die zich geschoffeerd voelt.

panjoe schreef:
Wel lekker makkelijk om iedereen verantwoordelijk te houden voor alles, als je zelf weinig last hebt van de gevoelens / gedachten die sommigen hier ervaren.
Hoezo, voor 'alles'? En hoe weet jij waar anderen veel of weinig last van hebben?

Moeilijk hoor, een beetje rekening houden met elkaar zodat iedereen hier een zo fijn mogelijke tijd heeft...

Kronos schreef:
(quote)
Door niet zelf de verantwoordelijkheid op te nemen voor het omgaan met je emoties die anderen bij je oproepen creëer je ook geen tolerante omgeving maar een dictatuur waarin voor vrijheid van denken geen ruimte meer is. Eender wat je zegt, er kan altijd wel iemand zijn die zich geschoffeerd voelt.

Dat is jou visie, gelukkig niet die van mij en vele anderen. Veel plezier met jou utopische ongenuanceerde vrijheidsvisie. Verder ga ik er niet meer op ingaan, want dan ga je, jouw kennende, weer de filosofische richting uitgaan.

Enkel deze nog: als je geen respect geeft, verwacht er dan ook geen terug.

Onweerwolf
remcodurez schreef:
(quote)

Gelukkig ben ik niet de enige die zo denkt.

Doet dat er toe?

Onweerwolf
panjoe schreef:

Dus omdat het makkelijk zou zijn is er iets mis mee?

Deze discussie..

Onweerwolf
remcodurez schreef:
als je geen respect geeft, verwacht er dan ook geen terug.

Jij respecteert iedereen? Of niet? En indien niet: vind jij dan dat anderen alleen die mensen niet mogen respecteren die jij ook niet respecteert?

Persoonlijk vind ik dat eisen van respect nogal absurd. Respect is iets wat je krijgt als gevolg van je eigen input. Het is niet vanzelfsprekend.

remcodurez schreef:
Enkel deze nog: als je geen respect geeft, verwacht er dan ook geen terug.

Het begint allemaal bij zelfrespect. En dat krijg je niet door de verantwoordelijkheid voor het omgaan met je eigen emoties op anderen af te wentelen.

remcodurez schreef:
Dat is jou visie, gelukkig niet die van mij en vele anderen. Veel plezier met jou utopische ongenuanceerde vrijheidsvisie.

Je hebt blijkbaar iets niet goed gelezen. Het gaat niet over een utopie maar over de realiteit. Je kan wat anderen doen en zeggen niet onder controle krijgen (tenzij misschien in een dictatuur) maar hoe je ermee omgaat, dat bepaal je voor een groot deel zelf. Tenminste, als je die verantwoordelijkheid wil opnemen.

ForWhomThePeteTolls schreef:
En niet zozeer om mij in discussies te mengen.

Die opmerking heeft wel tot veel discussie geleid

Mssr Renard
Poek schreef:
(quote)

Die opmerking heeft wel tot veel discussie geleid

Nee, het is mijn schuld. Maar ik heb uit zelfbescherming mijn bericht verwijderd.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.