De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
1
geplaatst: 14 juni 2023, 17:02 uur
Tja, en zo'n collage is hier natuurlijk niet mogelijk.
Net zo goed als dat (blijkbaar) lid zijn van meerdere sites ook een onoverkoombare hobbel is om te nemen.
En ze hebben er ondanks de hitte heel groen gras....
Maar je meent het 100% dus veel succes gewenst!
Net zo goed als dat (blijkbaar) lid zijn van meerdere sites ook een onoverkoombare hobbel is om te nemen.
En ze hebben er ondanks de hitte heel groen gras....
Maar je meent het 100% dus veel succes gewenst!
2
geplaatst: 14 juni 2023, 17:22 uur
Ik neem aan dat dit gewoon weer Tidalwave / Thudd / Boer K. / al die andere accounts was met een ‘laatste’ opmerking?
2
geplaatst: 14 juni 2023, 17:26 uur
2
geplaatst: 14 juni 2023, 17:54 uur
Het met 100 albums moeten doen(...), nou het is nog niet zo gemakkelijk om er 100 uit te kiezen: Marillion - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 14 juni 2023, 18:52 uur
Als eetpatroon het doorslaggevend criterium is, is het merendeel van de eet(im)posters daar toe aan zo'n ding. Ogv het overwegend eetpatroon aldaar heb ik mezelf voor dat topic een (flexi-)ban opgelegd: het leven bevat genoeg treurnis an sich.
Soms vraag ik me wel eens af wat de ratio van iets is
Ik voel me bijv helemaal geroepen om bijv kond te doen van m'n regelmatige klusbesognes.
2
geplaatst: 14 juni 2023, 19:00 uur
Ik herken vooral het patroon dat ie op een gegeven moment vervelend wordt.
En mju, je plaat blijft hangen.

0
geplaatst: 14 juni 2023, 19:03 uur
Mjuman schreef:
Als eetpatroon het doorslaggevend criterium is, is het merendeel van de eet(im)posters daar toe aan zo'n ding. Ogv het overwegend eetpatroon aldaar heb ik mezelf voor dat topic een (flexi-)ban opgelegd: het leven bevat genoeg treurnis an sich.
Hehe, sterkte man. Als eetpatroon het doorslaggevend criterium is, is het merendeel van de eet(im)posters daar toe aan zo'n ding. Ogv het overwegend eetpatroon aldaar heb ik mezelf voor dat topic een (flexi-)ban opgelegd: het leven bevat genoeg treurnis an sich.

0
geplaatst: 14 juni 2023, 20:28 uur
Ik lees net dat Hoerenboy ook geband is, dat zijn van die accounts waar je van mag verwachten dat je direct wordt gehackt, na aanklikken.
Maar ja, ik denk dat met de naam Milky de aandrang om te klikken op Hoerenboy behoorlijk groot zal zijn. Met alle gevolgen van dien natuurlijk, zo blijkt.
Maar ja, ik denk dat met de naam Milky de aandrang om te klikken op Hoerenboy behoorlijk groot zal zijn. Met alle gevolgen van dien natuurlijk, zo blijkt.
1
geplaatst: 14 juni 2023, 21:02 uur
madmadder schreef:
(quote)
Dat heet "scratchen" en heeft een muzikaal ondersteunende functie.

0
Onweerwolf
geplaatst: 14 juni 2023, 22:55 uur
madmadder schreef:
Ik neem aan dat dit gewoon weer Tidalwave / Thudd / Boer K. / al die andere accounts was met een ‘laatste’ opmerking?
Is dat ook dezelfde als Cured?
4
geplaatst: 15 juni 2023, 00:54 uur
0
geplaatst: 4 augustus 2023, 21:20 uur
De belangrijkste vraag is nu, was zack ook een alter ego van mij, en was ik mezelf gewoon zat.
0
geplaatst: 4 augustus 2023, 21:23 uur
zaaf schreef:
Je bent er intelligent genoeg voor
Je bent er intelligent genoeg voor
Dank je. Maar iedereen weet dat Deranged mijn alter ego is.
0
geplaatst: 4 augustus 2023, 22:08 uur
GrafGantz schreef:
De belangrijkste vraag is nu, was zack ook een alter ego van mij, en was ik mezelf gewoon zat.
In either case I hope you're cured. Anders: zak er maar in

Have a glass!
0
geplaatst: 4 augustus 2023, 22:20 uur
zaaf schreef:
zack is weg. hij was boos.
zack is weg. hij was boos.
Graf moet soms ook niet zo'n klootzack zijn.
2
Onweerwolf
geplaatst: 4 augustus 2023, 22:32 uur
Zack was Cured?
Waarom vertelt niemand mij ooit wat?
Waarom vertelt niemand mij ooit wat?

6
geplaatst: 5 augustus 2023, 13:28 uur
Blijkbaar niet, want hij komt steeds maar weer terug. Misschien moet hij op een MuMe-genezingskamp.
Oké, ik ben echt door mijn grappen heen.
37
geplaatst: 10 september 2023, 22:31 uur
Slowgaze schreef:
Blijkbaar niet, want hij komt steeds maar weer terug. Misschien moet hij op een MuMe-genezingskamp.
(quote)
Lijkt mij wel.
Bedankt voor de lieve woorden toen ik verdween allemaal. Ik wilde me destijds focussen op belangrijkere zaken in m'n persoonlijke leven.
Is ook even aankijken hoe actief ik nu weer word. Maar ik wilde weer een Top 40 maken en ergens neerplempen.
1
geplaatst: 11 september 2023, 06:49 uur
Arrie schreef:
Ik wilde me destijds focussen op belangrijkere zaken in m'n persoonlijke leven.
Ik wilde me destijds focussen op belangrijkere zaken in m'n persoonlijke leven.
Er zijn belangrijkere zaken dan MuMe?

Welkom terug!
0
geplaatst: 11 september 2023, 22:06 uur
* denotes required fields.