De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 24 juni 2013, 23:42 uur
Ik zie dat Skyline zich ook heeft uitgeschreven, kwam ik ook geregeld tegen hier. 

0
geplaatst: 25 juni 2013, 18:09 uur
Die is weer onder ons maar het is aan hem om zichzelf kenbaar te maken

0
geplaatst: 15 juli 2013, 09:20 uur
Wat zou er nu toch weer gebeurd zijn met ClassicProgRock1? Geband lees ik? Is dat voorgoed en voor eeuwig of hebben we binnenkort ClassicProgRock2?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 juli 2013, 09:47 uur
Hij is nog net van voor het bantopic. Maar ik neem aan dat je wel een idee van een reden hebt.
0
geplaatst: 15 juli 2013, 10:38 uur
Casartelli schreef:
Maar ik neem aan dat je wel een idee van een reden hebt.
Maar ik neem aan dat je wel een idee van een reden hebt.
Ik neem aan dat zijn kenmerkende boute uitspraken in het algemeen bij een bepaald topic weer erg bout zullen zijn geweest.....
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 september 2013, 07:56 uur
Ik zie dat Ruby1966 zich op 25 augustus heeft uitgeschreven, toch iemand die hier veel tijd heeft doorgebracht 

0
geplaatst: 3 september 2013, 09:16 uur
DjFrankie schreef:
Ik zie dat Ruby1966 zich op 25 augustus heeft uitgeschreven, toch iemand die hier veel tijd heeft doorgebracht
Ze kwam hier volgens mij nog zo'n beetje dagelijks, maar posten en stemmen deed ze al heel lang niet meer. Goed mogelijk dat ze nog gewoon de site blijft bezoeken, maar daar heeft ze in haar geval dus geen profiel voor nodig. En voor het geval ze hier meeleest: dag Roebs, het ga je goed

0
geplaatst: 3 september 2013, 10:22 uur
Het blijft altijd curieus: niet even een berichtje van afscheid of kort waarom er mee wordt gestopt.
Muziek is per slot van rekening ook geen hobby waar je zomaar eens een eind aan maakt. Ruby1966 heeft hier geruime tijd gezeten, dus dan is een stil afscheid een beetje jammer.
Maar inderdaad, het ga je goed!
Muziek is per slot van rekening ook geen hobby waar je zomaar eens een eind aan maakt. Ruby1966 heeft hier geruime tijd gezeten, dus dan is een stil afscheid een beetje jammer.
Maar inderdaad, het ga je goed!
0
geplaatst: 3 september 2013, 10:37 uur
Ik zie persoonlijk niet in waarom ze ons enige verantwoording schuldig zou zijn. Of wie dan ook die zich hier uitschrijft.
0
geplaatst: 3 september 2013, 12:05 uur
Ach geen verantwoording afleggen natuurlijk.
Als je (langere tijd) lid bent geweest van een club en je gaat weg zonder ruzie, kun je dat toch even laten weten?
Als je (langere tijd) lid bent geweest van een club en je gaat weg zonder ruzie, kun je dat toch even laten weten?
0
geplaatst: 3 september 2013, 12:16 uur
PM lijkt me daar de aangewezen weg voor, tenzij je uiteraard massaal een of andere drama queen wilt bewenen 

0
geplaatst: 3 september 2013, 18:10 uur
GrafGantz schreef:
Ik zie persoonlijk niet in waarom ze ons enige verantwoording schuldig zou zijn. Of wie dan ook die zich hier uitschrijft.
Compleet mee eensch

En Roeb? Die krijgt gewoon nog tips van me hoor

0
geplaatst: 13 januari 2014, 21:37 uur
Ik zie net dat Nieuwstad zich heeft uitgeschreven. Iemand een idee waarom?
0
Sietse
geplaatst: 13 januari 2014, 23:08 uur
hmm, ik denk niet dat ik enige invloed heb gehad gok ik...
Wel jammer dat zo stemmen niet verdwijnen, al mijn albums zouden opeens gigantisch in gemiddelde stijgen
Wel jammer dat zo stemmen niet verdwijnen, al mijn albums zouden opeens gigantisch in gemiddelde stijgen

0
geplaatst: 13 januari 2014, 23:49 uur
Die stemmen vervallen automatisch een week na uitschrijving...
0
geplaatst: 14 januari 2014, 19:09 uur
Eindelijk komen we het ware gemiddelde van de Orphax platen te weten! 

0
Deranged
geplaatst: 19 januari 2014, 19:58 uur
Vind het jammer dat ie weg is in ieder geval. Leek me wel een geinige gozer.
Vind het ook zo rigoureus altijd, dat uitschrijven. Zie nog steeds niet in waarom mensen dat zouden doen en waarom de functie überhaupt zou bestaan.
Ik bedoel, je kunt ook gewoon weggaan.
En dan misschien later nog eens terugkomen.
Je hoeft niet gelijk heel je account op te geven, lijkt mij.
Vind het ook zo rigoureus altijd, dat uitschrijven. Zie nog steeds niet in waarom mensen dat zouden doen en waarom de functie überhaupt zou bestaan.
Ik bedoel, je kunt ook gewoon weggaan.
En dan misschien later nog eens terugkomen.
Je hoeft niet gelijk heel je account op te geven, lijkt mij.
0
Sietse
geplaatst: 19 januari 2014, 20:09 uur
Dat is voor een ieder persoonlijk.
Ik zou mij ook niet zomaar helemaal uitschrijven, maar hij dacht daar blijkbaar anders over (net zoals zovele anderen die hem hem voor zijn gegaan en die nog zullen volgen).
Ik zou mij ook niet zomaar helemaal uitschrijven, maar hij dacht daar blijkbaar anders over (net zoals zovele anderen die hem hem voor zijn gegaan en die nog zullen volgen).
0
Deranged
geplaatst: 19 januari 2014, 20:28 uur
Het lijkt mij ook iets waar je in veel gevallen later bedenkingen over zou kunnen krijgen, met andere woorden iets dat net als een naam op je aars toch vrij hachelijk is wat betreft toekomstige spijt gevoeligheid.
Daarom lijkt het mij in de meeste gevallen geen goed idee.
Vind het eigenlijk ook bij voorbaat altijd best een emotionele move, ietwat overdreven. Alsof het ook een soort statement moet zijn.
En als ik het goed begrijp is het zelfs tegen de regels om later terug te komen onder een andere naam dus dan is weg ook echt voorgoed weg.
Gaat toch vrij ver.
En ook al denkt menig van wel je weet nou eenmaal nooit hoe gedachtegangen op den duur kunnen veranderen, en of je er dan nog achter zou staan.
Daarom is en blijft het geheel voor mij een curieuze kwestie,
en lijkt het mij persoonlijk het beste om te allen tijde alle eventuele opties open te houden.
Maar.
Hoe dan ook.
Iedereen moet het lekker zelf weten natuurlijk.
Daarom lijkt het mij in de meeste gevallen geen goed idee.
Vind het eigenlijk ook bij voorbaat altijd best een emotionele move, ietwat overdreven. Alsof het ook een soort statement moet zijn.
En als ik het goed begrijp is het zelfs tegen de regels om later terug te komen onder een andere naam dus dan is weg ook echt voorgoed weg.
Gaat toch vrij ver.
En ook al denkt menig van wel je weet nou eenmaal nooit hoe gedachtegangen op den duur kunnen veranderen, en of je er dan nog achter zou staan.
Daarom is en blijft het geheel voor mij een curieuze kwestie,
en lijkt het mij persoonlijk het beste om te allen tijde alle eventuele opties open te houden.
Maar.
Hoe dan ook.
Iedereen moet het lekker zelf weten natuurlijk.
0
geplaatst: 19 januari 2014, 21:30 uur
Deranged schreef:
Je mag je username niet wijzigen dat is wat anders. Na uitschrijving onder een andere naam opnieuw beginnen is nooit een issue geweest.
Het is rigoreus maar ik snap het wel. Soms willen mensen inderdaad een soort statement maken. Ik heb het zelf ook wel een enkele keer overwogen maar ik ken mezelf: ik krijg daar dan enorme spijt van.
Het beste is om gewoon niet meer in te loggen natuurlijk maar dat valt nu eenmaal minder op

Maar wat je zegt: ieder moet zelf weten wat en waarom ie het doet.
0
Ponty Mython
geplaatst: 19 januari 2014, 22:40 uur
Ik vind jouw gebruikersnaam juist wel leuk bedacht.
0
geplaatst: 19 januari 2014, 22:56 uur
Ponty Mython schreef:
Maar dat was voor mij geen reden om me uit te willen schrijven hoor (ik kan soms iets heel erg zat zijn en dan vrij drastische maatregelen treffen.... op MuMe kon ik me daar dus toch van weerhouden blijkt)

Veel users hebben toch wel eens zo'n moment gehad hier denk ik? Zeker als je actief op de site aanwezig bent. Een enkeling schrijft zich dan uit, de meesten niet. Die zuchten eens diep en gaan gewoon verder.
0
Deranged
geplaatst: 19 januari 2014, 23:01 uur
Lijkt me ook zonde van al die stemmen. En het is ook nooit leuk om een bericht tegen te komen van zo iemand, het komt niet leuk over.
En dat mensen dan eventueel even over je gaan praten hier, ik ben zelf niet iemand die daar ooit van zou kunnen kicken. Bijna beetje alsof je suïcide hebt gepleegd.
Ook niet mijn ding.
Gewoon lekker levendig enzo, geen dode shit.
En dat mensen dan eventueel even over je gaan praten hier, ik ben zelf niet iemand die daar ooit van zou kunnen kicken. Bijna beetje alsof je suïcide hebt gepleegd.
Ook niet mijn ding.
Gewoon lekker levendig enzo, geen dode shit.
* denotes required fields.