De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
Ponty Mython
geplaatst: 19 januari 2014, 23:10 uur
Ik zou me er niet echt druk over kunnen maken als al mijn stemmen morgen opeens weg zouden zijn.
MusicMeter is een leuk tijdverdrijf, maar zeker geen way of life. Maar ik heb dan ook geen tienduizenden stemmen geplaatst, dus dat kan ik makkelijk zeggen.
MusicMeter is een leuk tijdverdrijf, maar zeker geen way of life. Maar ik heb dan ook geen tienduizenden stemmen geplaatst, dus dat kan ik makkelijk zeggen.
0
Sietse
geplaatst: 19 januari 2014, 23:22 uur
Ponty Mython schreef:
Ik zou me er niet echt druk over kunnen maken als al mijn stemmen morgen opeens weg zouden zijn.
MusicMeter is een leuk tijdverdrijf, maar zeker geen way of life.
MusicMeter is een leuk tijdverdrijf, maar zeker geen way of life.
Precies
0
Deranged
geplaatst: 19 januari 2014, 23:46 uur
Het is geen way of life maar een hele mindstate.
Het is hard gaan.
Het is hard gaan.
0
Zephyr
geplaatst: 22 maart 2014, 14:13 uur
Gisteren om 15:14 heeft Arrie zich uitgeschreven op MuMe... 
Die zag ik toch echt niet aankomen. Iemand enig idee wat de reden geweest kan zijn ?

Die zag ik toch echt niet aankomen. Iemand enig idee wat de reden geweest kan zijn ?
0
Misterfool
geplaatst: 22 maart 2014, 14:57 uur

Arrie was een van de meest gewaardeerde users op de site.
Hopelijk is het tijdelijk!
0
geplaatst: 22 maart 2014, 15:13 uur
Na het lezen van zijn top 100-bespreking, ben ik niet alleen verbaasd, maar onwillekeurig toch ook een beetje bezorgd. Hopelijk gaat alles goed met hem en is het inderdaad maar tijdelijk.
0
geplaatst: 22 maart 2014, 15:14 uur
Even niet mee doen is wat anders, maar uitschrijven doe je bewust.
Jammer goeie user.
Jammer goeie user.
0
geplaatst: 22 maart 2014, 17:15 uur
Toch wel een onverwachte stap van Arrie.
Had het idee dat hij zich hier goed wist te manifesteren en hij was ook behoorlijk actief.
Misschien wil hij opnieuw beginnen, dat kan nog.
Had het idee dat hij zich hier goed wist te manifesteren en hij was ook behoorlijk actief.
Misschien wil hij opnieuw beginnen, dat kan nog.
0
geplaatst: 22 maart 2014, 17:15 uur
Nog wel op last.fm te vinden, zag ik. Heeft iemand al een PM gestuurd?
0
geplaatst: 22 maart 2014, 17:20 uur
Van Arrie mag ik doorgeven dat hij met musicmeter gestopt is omdat hij voelde dat hij er te veel tijd aan besteedde, alsof het een verslaving was geworden. Verder maakt hij het goed! (gelukkig)
0
geplaatst: 22 maart 2014, 17:30 uur
Toch wel jammer omdat het zo radicaal is. Maar ik herken het wel omdat ik het zelf ook een paar keer bijna gedaan heb. Soms is het dan beter om het zo te doen maar ik vind wel dat we nu één van de meest sympathieke users van deze site kwijt zijn.
0
geplaatst: 22 maart 2014, 17:34 uur
Jammerrrr ... z'n comments stemmen altijd wel vrolijk.
Gaat ie nu ook met muziek stoppen? Dat is nl net zo verslavend.
Gaat ie nu ook met muziek stoppen? Dat is nl net zo verslavend.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 maart 2014, 19:18 uur
Ik kan me alleen maar bij de voorgangers aansluiten. Niet alleen een gebruiker die qua sfeer en inhoud veel toevoegde, maar ook een van de handvol gebruikers met een daadwerkelijk vrij brede smaak.
Maar enfin, het gaat hem kennelijk goed en de reden om te stoppen is een zeer legitieme.
Maar enfin, het gaat hem kennelijk goed en de reden om te stoppen is een zeer legitieme.
0
johannesA
geplaatst: 22 maart 2014, 20:34 uur
Erg jammer. Hij heeft een goede smaak voor voor veel soorten muziek. Hopelijk komt hij weer terug over een tijdje.
0
geplaatst: 22 maart 2014, 20:49 uur
Ik moet zeggen dat dit me nu ook als een schok overkomt. Van sommige die zich inschrijven kon je het wel zien aankomen, maar dat is niet het geval van Arrie. Nu is zijn reden om te stoppen wel heel begrijpelijk. Musicmeter is nog altijd een bezigheid en niet iets dat een leven moet beheersen.
0
geplaatst: 22 maart 2014, 20:56 uur
Hè wat jammer zeg, nu verliezen we één van de leukste users van de site
.
.
0
geplaatst: 22 maart 2014, 21:39 uur
Arnout had inderdaad een superbrede smaak en schreef leuke, inhoudelijke berichten (zijn recente top 100 is daar wel een mooi voorbeeld van). Jammer voor de site, maar ik kan me best voorstellen dat iemand zijn activiteiten hier wil minderen/stilzetten.
0
geplaatst: 22 maart 2014, 23:31 uur
Zeker een gemis voor MusicMeter maar ik herken het wel dat het een verslaving kan worden. Gelukkig maakt hij het goed en heeft hij zelf de keus gemaakt voordat het misschien uit de hand liep.
0
geplaatst: 22 maart 2014, 23:49 uur
HugovdBos schreef:
maar ik herken het wel dat het een verslaving kan worden.
maar ik herken het wel dat het een verslaving kan worden.
We hadden eerder zo'n user (ik noem geen naam) die daar ook last van had maar het elke keer met een hoop drama aankondigde. Ik snap de beweegredenen heel goed (ik stop om die reden met bepaalde topics) alleen het verschil met Arrie is dat Arrie het gewoon heel stil en onverwacht doet en dat is precies zoals ik hem ervaar op deze site: nuchter en altijd op een beschaafde en bescheiden manier op de site aanwezig zijn. Een oprecht plezier in muziek en nergens aanwezig om eens even lekker negatief te doen. Dus ook geen toeters en bellen bij het verlaten van de site.
Dat we een gewaardeerd user kwijt zijn is voor mij en veel anderen een understatement.
0
geplaatst: 23 maart 2014, 09:15 uur
Hmm, die zag ik ook niet aankomen. Jammer, een user met mooie bijdragen.
0
geplaatst: 23 maart 2014, 09:25 uur
Dat is erg jammer inderdaad. Ik hoop dat we Arnout over een tijdje met goed gemoed terug zien.
0
geplaatst: 23 maart 2014, 09:37 uur
Ik vond het eigenlijk al wennen dat 'ie geen moderator meer was - maar nu dus helemaal uitgeschreven. Was natuurlijk al langere tijd aan het proberen te minderen - dit is dan wellicht de ultieme remedie. Niet een geheel onherkenbare of onbegrijpelijke wens, moet ik toegeven, maar wel bijzonder jammer voor de rest van het forum.
En net nu ik Slowdive begon te waarderen, potverrrdrie!

En net nu ik Slowdive begon te waarderen, potverrrdrie!

0
Onweerwolf
geplaatst: 23 maart 2014, 09:38 uur
Jammer, Arnout is een fijne gozer die echt wat toe te voegen had op mm.
Maar ik begrijp hem volkomen.
Maar ik begrijp hem volkomen.
* denotes required fields.