De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 10:22 uur
Het verdwijnen van de userhistorie vind ik persoonlijk altijd wel jammer. Sommigen zijn ware schatkamers inderdaad.
Als je het zat bent, post gewoon niet meer. Klaar. Dat gemiep van zal ik wel, zal ik niet.... Maar goed, ik ga daar verder ook niet over. Eigenlijk.
Als je het zat bent, post gewoon niet meer. Klaar. Dat gemiep van zal ik wel, zal ik niet.... Maar goed, ik ga daar verder ook niet over. Eigenlijk.
0
tuktak
geplaatst: 23 oktober 2014, 11:04 uur
Haha, doet me denken aan the only gay in the village van Little Britain. Die roept ook overal dat hij de enige is en dat hij niet in het dorp thuishoort, maar toch nooit zal verhuizen en er goed voor zorgt om de enige gay in the village te blijven. Als je vinyl only releases luistert met een oplage van 50-500 wereldwijd, dan mag je naar mijn idee al blij zijn als er überhaupt 1 iemand in Nederland gelijkgestemd is.
Daarnaast heb ik wel respect voor users die gewoon vertrekken zonder bombast. Stoppen met MuMe is niet het einde van de wereld, niemand is onmisbaar en aanmelden is zo geregeld.
Daarnaast heb ik wel respect voor users die gewoon vertrekken zonder bombast. Stoppen met MuMe is niet het einde van de wereld, niemand is onmisbaar en aanmelden is zo geregeld.
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 11:19 uur
Wijze woorden, Sietse.
Ik kreeg als Akon liefhebber ook erg weinig erkenning.
Ik kreeg als Akon liefhebber ook erg weinig erkenning.
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 11:32 uur
DjFrankie schreef:
En hoeveel toevoegingen heeft hij wel niet gedaan?
Volgens mij de meeste van alle actieve (lees: niet uitgeschreven/gebande) leden op het moment van uitschrijven (toch?).En hoeveel toevoegingen heeft hij wel niet gedaan?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 oktober 2014, 11:52 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(toch?)
(toch?)
Nee, hij had er veertienduizendzoveel, een mooie tweede plaats achter freddze dus... Alsnog een immens aantal natuurlijk.

0
geplaatst: 23 oktober 2014, 11:55 uur
Ok, volgens mij was ie wel een (geruime) tijd degene met de meeste toevoegingen.
Edit: van alle actieve (lees: niet uitgeschreven/gebande) leden dus.
Edit: van alle actieve (lees: niet uitgeschreven/gebande) leden dus.
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 11:58 uur
Tja als je alle Tangerine Dream releases steeds gaat toevoegen 

0
geplaatst: 23 oktober 2014, 13:26 uur
Volgens mij heeft Marcel kwadraat nog steeds de meeste toevoegingen? Niet dat het veel uitmaakt verder.
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 13:43 uur
Sinds ik heb vernomen dat ik Sietse niet inspireer, denk ik veel aan uitschrijven.
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 14:13 uur
herman schreef:
Volgens mij heeft Marcel kwadraat nog steeds de meeste toevoegingen? Niet dat het veel uitmaakt verder.
Ik bedoelde niet meeste toevoegingen ooit (mocht je bericht niet algemeen bedoeld zijn). Zie edit.Volgens mij heeft Marcel kwadraat nog steeds de meeste toevoegingen? Niet dat het veel uitmaakt verder.
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 14:20 uur
musician schreef:
Er is hier een gedeelde liefde voor muziek, dat is niet aan een genre gebonden.
Wel kunnen we elkaar interesseren voor nieuwe muzikale wegen.
Ik weet niet waar Sietse naar op zoek is, maar waarschijnlijk naar iets waar mensen met dezelfde smaak die er dezelfde mening op na houden en die er op dezelfde manier over schrijven.
Dat lijk mij pas saai, maar goed.
Er is hier een gedeelde liefde voor muziek, dat is niet aan een genre gebonden.
Wel kunnen we elkaar interesseren voor nieuwe muzikale wegen.
Ik weet niet waar Sietse naar op zoek is, maar waarschijnlijk naar iets waar mensen met dezelfde smaak die er dezelfde mening op na houden en die er op dezelfde manier over schrijven.
Dat lijk mij pas saai, maar goed.
Volledig mee eens. Ik heb hier al zoveel muziek ontdekt buiten mijn doorgaans zo vertrouwde paden.

0
geplaatst: 23 oktober 2014, 14:47 uur
-SprayIt- schreef:
Sinds ik heb vernomen dat ik Sietse niet inspireer, denk ik veel aan uitschrijven.

Ik heb me hier juist ingeschreven omdat ik Sietse niet inspireer.
0
Onweerwolf
geplaatst: 23 oktober 2014, 14:50 uur
Ik ben hier slechts om Sietse te inspireren zich uit te schrijven.
0
Cured
geplaatst: 23 oktober 2014, 15:11 uur
, kom op Sietse. Experimentele Electronic lusten hier de meesten niet, daarmee mag je leren leven....
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 15:12 uur
-SprayIt- schreef:

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 23 oktober 2014, 17:42 uur
Ik vind het bijzonder jammer dat Tangmaster zich heeft uitgeschreven. Ik schrijf zijn naam opzettelijk met hoofdletter want prettig waren altijd zijn behandelingen van mijn correcties en sporadische toevoegingen die in zijn vaarwater lagen. Wat de reden ook is voor deze beslissing, ik wens hem natuurlijk het beste toe in het echte leven. Eén maal hebben wij elkaar ontmoet, ik dacht tijdens de lustrummeeting in Breda en misschien nog eens in Nijmegen, dat geheugen van mij.
Een jaar of vier geleden heb ik me ook eens uitgeschreven, o.a. wegens het ontsporen van het Just a Joke topic door een aantal mensen die niet spoorden. Na een aantal dagen nadenken heb ik me toen uitgeschreven want ik was het toen allemaal efkes spuugzat om verscheidene redenen. Die maanden MuMe onthouding hebben me deugd gedaan en later heb ik me opnieuw kunnen aanmelden. Bedankt, Mr. de Moderator, you know who you are.
Zo'n beslissing zou ik nooit meer nemen, denk ik toch, maar ik begrijp het wel dat iemand zich uitschrijft. Ik vind nog altijd een verkeerde beslissing beter dan geen beslissing. Het leven gaat verder, laten we dat niet vergeten.
Een jaar of vier geleden heb ik me ook eens uitgeschreven, o.a. wegens het ontsporen van het Just a Joke topic door een aantal mensen die niet spoorden. Na een aantal dagen nadenken heb ik me toen uitgeschreven want ik was het toen allemaal efkes spuugzat om verscheidene redenen. Die maanden MuMe onthouding hebben me deugd gedaan en later heb ik me opnieuw kunnen aanmelden. Bedankt, Mr. de Moderator, you know who you are.
Zo'n beslissing zou ik nooit meer nemen, denk ik toch, maar ik begrijp het wel dat iemand zich uitschrijft. Ik vind nog altijd een verkeerde beslissing beter dan geen beslissing. Het leven gaat verder, laten we dat niet vergeten.
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 19:49 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ja maar doe toch maar niet want ik hou van jou.
Ja maar doe toch maar niet want ik hou van jou.
Overloper.....
nu ga ik me wel uitschrijven denk ik

0
geplaatst: 23 oktober 2014, 19:51 uur
Maar ik hou ook van jou Eric. Ik zag alleen een andere knappe man in jouw leven.
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 20:20 uur
Sir Spamalot schreef:
Eén maal hebben wij elkaar ontmoet, ik dacht tijdens de lustrummeeting in Breda en misschien nog eens in Nijmegen, dat geheugen van mij.
Eén maal hebben wij elkaar ontmoet, ik dacht tijdens de lustrummeeting in Breda en misschien nog eens in Nijmegen, dat geheugen van mij.
Volgens mij twee keer ja, die van Nijmegen klopt volgens mij wel ja.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 oktober 2014, 20:25 uur
Dan drie keer, want in Rotterdam heb ik jullie beiden de hand geschud.
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 20:40 uur
En de podiumplaatsen voor de geheugenwedstrijd zijn bij deze verdeeld.
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 20:41 uur
Waar de geheugentrainer van Omroep Max al niet goed voor is.
Overigens heb ik Micha even vaak gezien als hij mij.
Overigens heb ik Micha even vaak gezien als hij mij.
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 20:46 uur
Dat komt omdat we even oud zijn op MuMe (eerdere inschrijvingen niet meegerekend).
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 20:49 uur
Binnenkort is het weer feest zie ik. Dan verpesten we deze site al 7 jaar. Ik zal koekjes bakken en thee zetten.
0
Sietse
geplaatst: 24 oktober 2014, 20:10 uur
musician schreef:
Is dat zo? Er worden zoveel nieuwe albums op de site gezet, in zoveel verschillende genres. Je gaat mij niet wijs maken dat je daar niet eens af en toe wat leuks uit kan halen.
(quote)
Is dat zo? Er worden zoveel nieuwe albums op de site gezet, in zoveel verschillende genres. Je gaat mij niet wijs maken dat je daar niet eens af en toe wat leuks uit kan halen.
Zeer zelden...zeker 70% van wat ik koop staat niet op de site als ik het er niet op zet...
0
geplaatst: 24 oktober 2014, 20:16 uur
Bij mij staat er ook ongeveer 70% van wat ik koop niet op de site, maar om nu elk Mona toetje en Coca Cola fles hier op te zetten.
De krat Palm staat gelukkig wel op de site, namelijk onder het Bier topic.
De krat Palm staat gelukkig wel op de site, namelijk onder het Bier topic.
* denotes required fields.