De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
geplaatst: 25 oktober 2014, 15:50 uur
Ook daarin vindt Sietse helaas geen gelijkgestemden op deze site. Ik krijg bijna met hem te doen.
0
Misterfool
geplaatst: 25 oktober 2014, 16:35 uur
Ach ja, er is altijd nog Charlie sheen aan de top# winning.
[img][/img]
[img][/img]
0
geplaatst: 25 oktober 2014, 16:46 uur
Voorzover ik weet heeft Sietse geen drankprobleem 
Overigens is Sietse altijd duidelijk en consequent in zijn voorkeur, alleen die - laatselijk geopenbaarde - hang naar staal is voor mij wennen. Laten we maar zeggen dat het Sietsisme bezig is herschreven te worden as we speak
Zwerfstemmers - nu eens jazz, dan weer prog, dan electronic - zijn er al genoeg; je eigen niche uithakken is werk genoeg. En je account opzeggen zonder tekst en uitleg heeft ook wel wat
Op een gegeven moment kun je gewoon MuMe-moe zijn.

Overigens is Sietse altijd duidelijk en consequent in zijn voorkeur, alleen die - laatselijk geopenbaarde - hang naar staal is voor mij wennen. Laten we maar zeggen dat het Sietsisme bezig is herschreven te worden as we speak

Zwerfstemmers - nu eens jazz, dan weer prog, dan electronic - zijn er al genoeg; je eigen niche uithakken is werk genoeg. En je account opzeggen zonder tekst en uitleg heeft ook wel wat

Op een gegeven moment kun je gewoon MuMe-moe zijn.
0
geplaatst: 25 oktober 2014, 16:48 uur
70% van de humor die Sietse leuk vind, staat ook niet op MusicMeter.
0
Misterfool
geplaatst: 25 oktober 2014, 16:56 uur
Mjuman schreef:
Zwerfstemmers - nu eens jazz, dan weer prog, dan electronic - zijn er al genoeg; je eigen niche uithakken is werk genoeg..

Zwerfstemmers - nu eens jazz, dan weer prog, dan electronic - zijn er al genoeg; je eigen niche uithakken is werk genoeg..
Als kind was ik altijd al een alleseter...bij muziek is dat(tegenwoordig) niet veel anders. Al kun je mij nog het meest blij maken met een goede schnitzel(lees: voorkeur voor progmuziek).
0
geplaatst: 25 oktober 2014, 17:26 uur
Hij heeft geeneens drank. Dat zou voor mij alleen al een probleem vormen 

0
tuktak
geplaatst: 25 oktober 2014, 19:29 uur
Noujah, laatste berichten verwijderd. Ontopic maar weer
uitschrijven enzo...
uitschrijven enzo...
0
Sietse
geplaatst: 26 oktober 2014, 12:10 uur
Mjuman schreef:

Ohhjee, het Sietsisme komt weer eens boven drijven...Maar staal? Doel je op mijn flirten met Black Metal?
Verder is het Sietsisme eigenlijk ook heel erg breed, al hangt er een voorkeur naar meer experimentele driften in de muziek.
Op de dag dat je met Vashti Bunyan thuis komt neem je ook direct ff de nieuwe Neige Morte mee en op de dag dat je de nieuwe Aphex Twin blij uit de winkel meeneemt ben je ook heel erg blij met die dubbele cassette van Catherine Lamb die in de brievenbus is gevallen.
En dat alles terwijl al luisterend naar de nieuwe tape van Thurston Moore denkt dat het toch wel steeds meer op Sonic Youth gaat lijken, waar je ook gewoon alles van in de kast hebt staan, niet zo heel ver van die Bruce Springsteen en The Smiths platen.
Maar goed, ik dwaal weer af. Voorlopig schrijf ik me nog niet uit, ik geef jullie allemaal nog een kans op verbetering van de gehele situatie op de site*
(*das meer mijn soort humor
)
0
geplaatst: 26 oktober 2014, 17:23 uur
Sietse schreef:
Maar goed, ik dwaal weer af. Voorlopig schrijf ik me nog niet uit, ik geef jullie allemaal nog een kans op verbetering van de gehele situatie op de site
(quote)
Maar goed, ik dwaal weer af. Voorlopig schrijf ik me nog niet uit, ik geef jullie allemaal nog een kans op verbetering van de gehele situatie op de site
Verbeter jij je dan maar eerst naar mijn niveau. Met je avantgarde.
0
Sietse
geplaatst: 26 oktober 2014, 18:22 uur
Afzakken bedoel je toch 
(heel serieus: dat zou me dus echt voor een groot deel terug brengen naar 14 tot 18 jaar geleden).

(heel serieus: dat zou me dus echt voor een groot deel terug brengen naar 14 tot 18 jaar geleden).
0
Cured
geplaatst: 26 oktober 2014, 18:26 uur
Ach, ik snap Sietse wel; ik zit ook op zijn hoge niveau, maar dan in een andere wereld. 

0
Sietse
geplaatst: 26 oktober 2014, 18:33 uur
ik noem het geen hoog niveau waar ik op zit, maar wel een andere scene dan de mensen hier (en dat was ook mijn enige punt dat ik in het begin wou duidelijk maken waarom voor mij de site niet zo boeiend meer is)
0
geplaatst: 26 oktober 2014, 18:42 uur
Deze site is ook meer voor de muziekliefhebber.
Sietse zit in een andere scene, dat mag.
Sietse zit in een andere scene, dat mag.
0
geplaatst: 26 oktober 2014, 18:47 uur
Misschien wat kort door de bocht, maar jij bent meer bezig met het maken van eigen projecten, en hebt daar binnen je eigen netwerk, waar je MusicMeter niet (meer) voor nodig hebt.
Ik weet niet of je MusicMeter ontgroeid bent, je interesses liggen gewoon meer op een ander vlak.
Ik weet niet of je MusicMeter ontgroeid bent, je interesses liggen gewoon meer op een ander vlak.
0
Sietse
geplaatst: 26 oktober 2014, 19:15 uur
deric raven schreef:
Misschien wat kort door de bocht, maar jij bent meer bezig met het maken van eigen projecten, en hebt daar binnen je eigen netwerk, waar je MusicMeter niet (meer) voor nodig hebt.
Ik denk dat ik het zeker voor een groot deel ben ontgroeid inderdaad.
Maar wat daar bij helpt is dat de mensen waarmee ik muzikaal gezien grotere raakvlakken heb vrijwel allemaal zijn vertrokken of gewoon niet meer actief zijn.
En inderdaad wat ik al aangaf heb ik een heel ander netwerk elders waar wel mensen in zitten met die raakvlakken.
Heeft echter niet veel van doen met het maken van eigen projecten denk ik.
0
geplaatst: 30 oktober 2014, 09:31 uur
Een aantal berichten verwijderd, de discussie over Subjectivisten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Subjectivisten.nl.
0
tangmaster
geplaatst: 23 november 2014, 21:05 uur
Gerards Dream schreef:
Vreemd bericht over het feit dat tangmaster zich heeft uitgeschreven. Als er iemand naast Jordy MusicMeter was dan komt gelijk de naam van tangmaster boven. Daarom kan ik het nieuws ook niet bevatten. Het enige wat ik op dit moment kan bedenken is dat tangmaster per abuis op het knopje uitschrijven inplaats van uitlogen heeft gedrukt. Een andere verklaring kan ik op diet moment niet bedenken.
Mocht het ernst zijn dat we tangmaster niet meer op deze site terug zien, dan wil ik hem via deze weg bedanken voor wat hij voor deze pracht site heeft gedaan. Je was een kanjer.
Vreemd bericht over het feit dat tangmaster zich heeft uitgeschreven. Als er iemand naast Jordy MusicMeter was dan komt gelijk de naam van tangmaster boven. Daarom kan ik het nieuws ook niet bevatten. Het enige wat ik op dit moment kan bedenken is dat tangmaster per abuis op het knopje uitschrijven inplaats van uitlogen heeft gedrukt. Een andere verklaring kan ik op diet moment niet bedenken.
Mocht het ernst zijn dat we tangmaster niet meer op deze site terug zien, dan wil ik hem via deze weg bedanken voor wat hij voor deze pracht site heeft gedaan. Je was een kanjer.
Bijna goed maar een heel vervelend virus schakelde bijna al mijn accounts uit op verschillende sites, en dan kan je nergens op reageren, inmiddels alles weer opgelost.
0
geplaatst: 23 november 2014, 21:10 uur
Welkom terug tangmaster. En hopelijk een virus vrije toekomst.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 november 2014, 21:11 uur
Ah, dat is nog eens een comeback!
Nu alleen nog even een stuk of 15.000 stemmen opnieuw uitbrengen
Nu alleen nog even een stuk of 15.000 stemmen opnieuw uitbrengen

0
geplaatst: 23 november 2014, 21:55 uur
0
geplaatst: 23 november 2014, 21:59 uur
Oei, dat is een niet misselijk karwei. Wellicht staan ze toch nog ergens in de database opgeslagen? Al z'n berichten en toevoegingen zijn ook niet verdwenen zie ik.
* denotes required fields.