MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Onweerwolf
aERodynamIC schreef:
Kwam hem nog tegen bij Tori Amos in Rotterdam: gaat prima met hem

panjoe schreef:
Gedaan, bedankt voor het doorgeven.

Kwam puur toevallig nog een stem tegen van een andere user (naam: BAy4R) die zich al op 10 maart heeft uitgeschreven. Begin me nu toch af te vragen hoeveel van deze "spookstemmen" er nog rondzwerven op MuMe.

zal op de lijst zetten om dat weer eens op te schonen allemaal

panjoe (moderator)
GrafGantz schreef:
(quote)

Kwam puur toevallig nog een stem tegen van een andere user (naam: BAy4R) die zich al op 10 maart heeft uitgeschreven. Begin me nu toch af te vragen hoeveel van deze "spookstemmen" er nog rondzwerven op MuMe.

Thanks, die user had inderdaad ook nog honderden stemmen. Ik heb ze nu handmatig verwijderd.

musician schreef:
Geen betere huwelijken dan waarbij je 's avonds de beslissing kunt nemen dat de één z'n favoriete programma's op tv bekijkt en de ander zich bezig kan houden met muziek.

Tja zo werkt het hier ook precies hetzelfde. Samen TV kijken is gezellig maar je hoeft niet alles samen te doen. Als ik voetbal kijk gaat mijn vrouw echt niet mee zitten kijken maar die zet een of andere vreselijke RTL4 film op. En als ik Rush of Kansas ga draaien weet ik zeker dat mijn vrouw niet mee gaat luisteren. Wij doen daar super relaxed over in huize Running On Empty.

Scheelt wel hier in huis dat mijn mancave/kantoor dusdanig groot is (ruim 30 vierkante meter) dat we in feite 2 huiskamers hebben.

Cured
Ik heb weinig met TV, maar wil 'm niet kwijt. Muziek is bij mij waar het meeste om draait qua bezigheid (actief/passief). Er is niks waar ik voor thuis blijf qua TV, of Nederland moet de laatste 8 op het WK halen.. .....overigens, ik schrijf me (nog) niet uit.

Ik heb nog een klein tv-tje voor noodgevallen staan. Dan kan die aanstaan tegelijk met musicmeteren, of alleen beeld bij muziek luisteren.
Wat er op TV is wordt, globaal gesproken, steeds slechter.

De toekomst is aan Musicmeter en aanverwante sites! Uitschrijven heeft eigenlijk totaal geen nut...

musician schreef:

De toekomst is aan Musicmeter en aanverwante sites! Uitschrijven heeft eigenlijk totaal geen nut...

Hoe leuk zou het zijn als we een MuMe programma op tv zouden hebben? Interviews met users, leuke anekdotes, recensies, live optredens van opkomend talent, een soort MTV, maar dan voor muziek.

Dat kan Jordy er niet ook nog bij hebben, hoor. Maar zou best een aangename optie kunnen zijn.

Misterfool
Een mume YouTube kanaal, wellicht? Lijkt me heel wat haalbaarder.

Casartelli (moderator)
Zie ik nou goed dat tangmaster zich uitgeschreven heeft...?

Casartelli schreef:
Zie ik nou goed dat tangmaster zich uitgeschreven heeft...?

He, ik sta op het podium

Dat is vreemd, hij staat nog in de lijst voor de meeting in Nijmegen van 1 november a.s. dus zo'n hekel heeft hij niet aan MuMe. Misschien toch tijdgebrek, aangezien hij onlangs ook al is teruggetreden als crewlid?

Misschien dat hij onder een andere naam verder wil?
Enne bij die meeting zal hij dan vast ook nog wel aanwezig zijn, neem ik aan.

GrafGantz schreef:
Misschien toch tijdgebrek, aangezien hij onlangs ook al is teruggetreden als crewlid?

Dat is toch geen reden om je gelijk uit te schrijven? Dan kom je gewoon een tijdje niet tot nauwelijks. Bovendien denk ik als iemand zich uitschrijft zich eerst nog even netjes van de 1 november lijst af gaat halen...

Tja, ik zit ook maar wat te gissen. Tijdje geleden heeft Arnout zich om precies deze reden uitgeschreven, dus het gebeurt wel.

Jammer

He, verdorie

Sietse
Wellicht vanwege opgebouwde desinteresse in de site...
Kan ik me goed voorstellen want ik loop de laatste tijd ook wel te bedenken wat ik hier eigenlijk nog precies doe.
Veel te weinig muzikale geestesverwanten, die ik elders wel gewoon kan vinden. Kan met wat betreft Tangmaster zoiets bijv. ook wel voorstellen.

Vreemd bericht over het feit dat tangmaster zich heeft uitgeschreven. Als er iemand naast Jordy MusicMeter was dan komt gelijk de naam van tangmaster boven. Daarom kan ik het nieuws ook niet bevatten. Het enige wat ik op dit moment kan bedenken is dat tangmaster per abuis op het knopje uitschrijven inplaats van uitlogen heeft gedrukt. Een andere verklaring kan ik op diet moment niet bedenken.

Mocht het ernst zijn dat we tangmaster niet meer op deze site terug zien, dan wil ik hem via deze weg bedanken voor wat hij voor deze pracht site heeft gedaan. Je was een kanjer.

DjFrankie (moderator)
Inderdaad erg vreemd en ook totaal onverwacht ?
En hoeveel toevoegingen heeft hij wel niet gedaan?

Altijd jammer wanneer men zich uitschrijft, en dan zeker iemand als tangmaster die enorm veel tijd en mooi werk heeft geïnvesteerd in MuMe de afgelopen jaren.
Kan me alleen maar aansluiten bij wat Gerards Dream hierboven schreef.

Misterfool
Sietse schreef:

Veel te weinig muzikale geestesverwanten, die ik elders wel gewoon kan vinden. Kan met wat betreft Tangmaster zoiets bijv. ook wel voorstellen.

Het is wel erg jammer als mensen als Tangmaster zich hierom zouden uitschrijven. Veel van de sfeer van MuMe komt juist van users met een niet zo gangbare smaak. Heck, zonder die users was ik nooit begonnen aan Free-jazz of Electronische muziek.

Er is hier een gedeelde liefde voor muziek, dat is niet aan een genre gebonden.
Wel kunnen we elkaar interesseren voor nieuwe muzikale wegen.

Ik weet niet waar Sietse naar op zoek is, maar waarschijnlijk naar iets waar mensen met dezelfde smaak die er dezelfde mening op na houden en die er op dezelfde manier over schrijven.

Dat lijk mij pas saai, maar goed.

Ik heb Tangmaster heel hoog zitten, hij heeft heel erg veel werk verricht en heeft dat ook goed gedaan. Wij waren dan geen muzikale zielsverwanten zoals Sietse dat graag nastreeft maar dat wil dan niet zeggen dat je het verder niet heel goed met elkaar kunt vinden. Heb hem ook gezien op meetings, erg vriendelijke man.

Zou teleurstellend zijn als hij zou zijn vertrokken.

Sietse
musician schreef:
Er is hier een gedeelde liefde voor muziek, dat is niet aan een genre gebonden.
Wel kunnen we elkaar interesseren voor nieuwe muzikale wegen.

Ik weet niet waar Sietse naar op zoek is, maar waarschijnlijk naar iets waar mensen met dezelfde smaak die er dezelfde mening op na houden en die er op dezelfde manier over schrijven.

Dat lijk mij pas saai, maar goed.

Ik ben op zoek naar mensen van wie ik nog nieuwe muziek kan ontdekken die ik kan waarderen.
Daarvan zijn er hier helaas maar weinig tegenwoordig. Dat was ooit anders met gebruikers als eviljoke, bubbachups, Sander B. enzo nog enkele anderen.
Vrijwel al deze mensen zijn weg van de site of een andere kant opgegaan in de interesse qua muziek dan ik, of ergens 6 jaar terug blijven steken.

Het enige dat nog blijft is inderdaad die gedeelde liefde voor muziek die inderdaad niet genre gebonden is. Maar die verbondenheid met de site en de mensen heb ik de afgelopen jaren ook gewoon voor een groot deel verloren. Meeste dat op de site wordt besproken boeit mij eigenlijk gewoon nog maar weinig (te veel herhaling en te veel over muziek die me geen reet kan schelen).

(dus ja, het is een soort vicieuze cirkel waar in ik ben beland)

Sietse schreef:
(dus ja, het is een soort vicieuze cirkel waar in ik ben beland)

Die kan je doorbreken door je óf uit te schrijven óf je ontzettond elitaire muzieksmaak gewoon eens op een voor normale users hanteerbaar peil te brengen

Ik heb ook een paar keer op het punt gestaan me uit te schrijven, maar bedacht dan net op tijd dat het gewoon zonde zou zijn van al het werk, mijn stemmen, alle bloed zweet en tranen.
Niks mis mee om een periode minder actief te zijn en hooguit een stemmetje te plaatsen, misschien komt het plezier later weer terug.

Daarbij zou ik zeggen: als je dan MuMeMoe bent, schrijf je dan vooral niet uit. Stemlijsten kunnen voor muzikaal nog zoekende users zijn als schatkamers.

Maar uitschrijven is toch vaak wel weer een statement of dat nu gewoon voor jezelf is of naar anderen toe.
Ik heb het ook een paar keer bijna gedaan maar ik ken mezelf goed genoeg wetende dat ik daar spijt van krijg. Dus dan maar niet

Sietse schreef:
Ik ben op zoek naar mensen van wie ik nog nieuwe muziek kan ontdekken die ik kan waarderen.
Daarvan zijn er hier helaas maar weinig tegenwoordig.

Is dat zo? Er worden zoveel nieuwe albums op de site gezet, in zoveel verschillende genres. Je gaat mij niet wijs maken dat je daar niet eens af en toe wat leuks uit kan halen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:20 uur

geplaatst: vandaag om 16:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.