MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
panjoe schreef:
Jammer. Zat er al een tijdje aan te komen, dat het kuddegedrag is lijkt me ook wat voorbarig geconcludeerd.
Laten we hem, juist hem, het voordeel van de twijfel geven, voor wat betreft kuddegedrag.

GrafGantz schreef:
Sietse heeft wel altijd coke in huis.

Terwijl ie als straight edger helemaal geen caffeine mag hebben.

xMusicmeterx

dix
GrafGantz schreef:

Als mensen er prijs op stellen kan ik hem vanavond wel even bellen om hem aan een kruisverhoor te onderwerpen

Ja

Vraag hem dan even of ie bij dit topic nog op de hoogte wenst te blijven. Maar waarschijnlijk leest hij dit zelf wel vanuit het hiernamumaals, hij lijkt me ijdel genoeg om alle reacties op z'n gesloten account te willen lezen

tuktak
Haha jah, ik denk ook dat hij dit nog wel even zal nalezen. Als ik hier niks meer te zoeken heb zou ik me overigens ook gewoon uitschrijven. Niet te spannend over doen...

GrafGantz schreef:
Als mensen er prijs op stellen kan ik hem vanavond wel even bellen om hem aan een kruisverhoor te onderwerpen

Ja, voor het MuMe-tribunaal met hem!

GrafGantz schreef:
(quote)

Alleen als je het heel lief vraagt.

Ah, aaaahhhh, aaaaaahhhhhh

Niet lief genoeg?

Nou eindelijk heeft hij dan de daad bij het woord gevoegd. He he
Zo heel af en toe kwam ik hem dan "tegen" op de site en dan ging het er steeds over dat hij zich eigenlijk wel wilde uitschrijven omdat hij geen gelijkgestemden meer vond op de site. Ik meen gelezen te hebben dat er van zijn oude groepje van weleer niemand meer aktief was op de site en dat hij weinig tot geen inspiratie meer opdeed via MuMe.
Prima toch dat je je dan uitschrijft?

Persoonlijk zou ik m'n account niet beëindigen, daar de mogelijkheid er altijd weer is dat je berouw krijgt van je aktie. En dan mot je alles weer opnieuw gaan invoeren.

Om m'n account inaktief te laten doorlopen zodat iemand het als "naslagwerk" zou kunnen gebruiken, daar geloof ik niet in, daar zit niemand op te wachten

Spijtig, nu ook Sietse weg.

Ik bedacht me trouwens zojuist een methode waarop je account bestaan blijft, maar je niet meer in de verleiding kan komen om weer in te loggen. Geef je wachtwoord (als het een vaker gebruikt wachtwoord is, eerst even wijzigen naar iets simpel) door aan een user die je vertrouwt. Geef die user de opdracht om zelf een nieuw wachtwoord te bedenken en deze geheim te houden.

Maar goed, zoals meerdere users hier al zeggen: je bent helemaal niemand iets verschuldigd als je de site verlaat. Maar ik zou het zelf erg zonde vinden als al mijn stemmen verdwijnen.

You can check out any time you like, but you can never leave......

buizen
Poeha schreef:

Om m'n account inaktief te laten doorlopen zodat iemand het als "naslagwerk" zou kunnen gebruiken, daar geloof ik niet in, daar zit niemand op te wachten

Nou dat weet ik niet, ben wel eens tot tweemaal toe kort achter elkaar iemand tegengekomen op albumbesprekingen, albums die maar zeer weinig bekend zijn, en toen ging ik uit nieuwsgierigheid naar diens top 10 kijken en zodoende kom je dan in aanraking met vet gave en voorheen onbekende muziek. Nou waren dat dan toevallig geen gevallen van 'uitschrijvingen' maar dat had wel gekund. You can check out but baby please don't go.

Teunnis schreef:
Ik bedacht me trouwens zojuist een methode waarop je account bestaan blijft, maar je niet meer in de verleiding kan komen om weer in te loggen. Geef je wachtwoord (als het een vaker gebruikt wachtwoord is, eerst even wijzigen naar iets simpel) door aan een user die je vertrouwt. Geef die user de opdracht om zelf een nieuw wachtwoord te bedenken en deze geheim te houden.

Maar dat is ook weer zo'n moeite die je doet voor een website waar je niets meer te zoeken hebt. Soms ben je gewoon klaar met de dingen.

Spijtig dat Sietse zich heeft uitgeschreven. Hij was (tot nu toe) een van de weinigen (en de eerste) die ik volgde. Een verlies voor de liefhebbers van apparte muziek.
Maar ja, klaar = klaar.

Cured
Heeft ie het toch gedaan......ik snap het wel, het valt niet mee om op zo'n site te blijven als je er niet veel meer mee hebt of 'ergert' aan bepaalde zaken of om andere redenen.

Overigens is het hier ook geven en nemen en als je 'daar' één keer tussen zit , moet je er niet te moeilijk over doen. Sommigen (ik heb het hier in het algemeen) zeuren gauw over een ander, terwijl ze zelf ook links en rechts wat uitdelen of zich niet zo sympathiek op stellen; daar moet je wel door heen prikken en het allemaal niet zo serieus nemen......rare jongens, die MuMe'ers...

Assurancetourix
Cured schreef:
......rare jongens, die MuMe'ers...

tja... erg veel mannen, vrouwen c.q. meisjes, kom je hier ook niet tegen

Ozric Spacefolk
Ik had mijn oude account (kingsnake) ook ooit verwijderd. Meer omdat mijn leven toen niet echt op orde was.
Best zonde, want ik veel toevoegingen (stuk of 1000), en veel stemmen geplaatst. Nu ben ik ook veel kwijt wat ik toen luisterde. Een soort archief dat verloren is gegaan, zeg maar.

Aan de andere kant was de Kingsnake-user een veel minder leuke user dan Ozric.
Ozric is stukken vriendelijker en (iets) minder snel op de kast te krijgen, al lukt dat nog steeds wel hoor.

Als ik oude Kingsnake-stukjes terug lees, proef ik een sterke drang naar erkenning en een beetje een gemaakte positionering van de bad-ass. Jammer, maar goed, dat is nu ook alweer 10 jaar geleden.
Als Ozric heb ik toch meer vrienden op de site.

Nu zijn er wel weer meer gemetamorfoseerde users hier op de site, naar ik meen.

Ha, nooit geweten dat jij de reïncarnatie bent van Kingsnake

Cured
Assurancetourix schreef:
(quote)

tja... erg veel mannen, vrouwen c.q. meisjes, kom je hier ook niet tegen
Passend dat jij met jouw nickname hier op reageert... (hoewel Obelix nog beter zou zijn)

Ozric Spacefolk
GrafGantz schreef:
Ha, nooit geweten dat jij de reïncarnatie bent van Kingsnake

Ik dacht dat dat wel bekend was, intussen

Cured
MM is het bewijs van het bestaan van reïncarnatie...

Cured schreef:
MM is het bewijs van reïncarnatie...

Hebbes: Stuart!

Cured
Neh....ik was in mijn vorige leven een doperwt.

Misterfool
En er zijn dan ook users die hun eerst gekozen usernaam houden ondanks enige bijeffecten! (Humoristische mede-users)Is dat een bewijs van standvastigheid of stijfkoppigheid? I wonder.

Ozric Spacefolk
Misterfool schreef:
En er zijn dan ook users die hun eerstgenoemde usernaam houden ondanks enige bijeffecten! (Humoristische mede-users)Is dat een bewijs van standvastigheid of stijfkoppigheid?

Of gewoon de perfecte usernaam hebben. Soms is het handig om je erachter verschuilen.

Heette ik maar Sir Idiot of Gentleman Stupid of iets dergelijks...

Cured schreef:
Neh....ik was in mijn vorige leven een doperwt.

Altijd al gedacht daj een peulvrucht was, alleen niet rond, maar lang en dun

Ozric Spacefolk
Plaats het anders nog een keer.

Blijft toch een rare snijboon, die Mjuman.

Ach wat leuk, een komisch duo: de FlipFluitketeltjes - voor al uw feesten en partijen, o.a. bekend van Huize Avondrood

Browser hickup - smartasses

Ja, dat zeggen ze allemaal.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:54 uur

geplaatst: vandaag om 02:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.