De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
geplaatst: 16 januari 2016, 23:00 uur
Cured schreef:
(quote)
Dat was wel zijn ding...... Hij deed ook vast wel eens de tuin of vaat , dus ja hij deed wel meer, maar Metal was zijn passie. Kwam gisteren nog meerdere berichten van hem tegen bij een oldskool hiphop album, dus zo gek is die opmerking van iggy niet.
0
geplaatst: 17 januari 2016, 01:15 uur
Cured schreef:
(quote)
Dat was wel zijn ding...... Hij deed ook vast wel eens de tuin of vaat , dus ja hij deed wel meer, maar Metal was zijn passie. Ach , niemand is onmisbaar hier , niemand; Iggy niet , ik niet, en andere users niet. Af en toe luisterde hij wel naar vuige rock zoals Aerosmith, toch?
btw, jammer dat hij weg is.
0
Cured
geplaatst: 17 januari 2016, 08:33 uur
bennerd schreef:
Natuurlijk. Maar labels zijn zo gemakkelijk.
Weglopen ook. ( als je bijv. je jouw "gelijk"niet krijgt).Natuurlijk. Maar labels zijn zo gemakkelijk.
0
Cured
geplaatst: 17 januari 2016, 09:05 uur
Nee, aangezien ik begrepen heb dat jij een oud moderator bent geweest in corruptere tijden met vriendjespolitiek/klasse-justitie e.d. hier ; ik heb zo ook mijn PM contacten
. Ergerlijke behandeling is er niet.
0
geplaatst: 17 januari 2016, 09:28 uur
Cured schreef:
Nee, aangezien ik begrepen heb dat jij een oud moderator bent geweest in corruptere tijden met vriendjespolitiek e.d. hier ; ik heb zo ook mijn PM contacten
Nee, aangezien ik begrepen heb dat jij een oud moderator bent geweest in corruptere tijden met vriendjespolitiek e.d. hier ; ik heb zo ook mijn PM contacten
. Ergerlijke behandeling is er niet. Ok, dank. Dat slaat ergens op. Is je pc weer gecrasht?
0
Misterfool
geplaatst: 17 januari 2016, 10:41 uur
Vriendjespolitiek? Klasse-justitie? Ga ergens anders trollen Cured. De mods hier zijn altijd verdomd schappelijk geweest.
0
geplaatst: 17 januari 2016, 10:49 uur
Natuurlijk gingen we je wel beter helpen als je vijftig euro zou storten op de gezamenlijke MusicMeterModeratorbankrekening.
0
geplaatst: 17 januari 2016, 11:18 uur
Cured schreef:
Nee, aangezien ik begrepen heb dat jij een oud moderator bent geweest in corruptere tijden met vriendjespolitiek/klasse-justitie e.d. hier ; ik heb zo ook mijn PM contacten
. Ergerlijke behandeling is er niet. Je bent al vroeg dronken gozert.
0
geplaatst: 17 januari 2016, 11:19 uur
JULLIE PROBEREN ALLEMAAL HET KLASSESYSTEEM TE BESCHERMEN! POWER TO THE PEOPLE! WIJ WILLEN DEMOCRATISCH GEKOZEN MODERATORS EN REFERENDA! EN LOONSVERHOGING!
0
geplaatst: 17 januari 2016, 11:25 uur
Haïtiaanse toestanden hier 
dat hier nog geen moderator is langs geweest om het in de doofpot te stoppen

0
geplaatst: 17 januari 2016, 11:31 uur
Rudi S schreef:

Die zijn nog aan het rentenieren in de Dominicaanse Republiek. Je moet wat als je geen deel bent van het plebs.
0
geplaatst: 17 januari 2016, 12:06 uur
Von Helsing schreef:
Af en toe luisterde hij wel naar vuige rock zoals Aerosmith, toch?
(quote)
Af en toe luisterde hij wel naar vuige rock zoals Aerosmith, toch?
Niet alleen jammer, maar ook volledig onverwacht. Natuurlijk kan je het niet voorspellen of een user gaat vertrekken, maar had ik een gok moeten plaatsen dan had ik mijn geld toch niet op Edwynn ingezet. Het was toch een user die je op meer dan regelmatige basis zag posten.
0
geplaatst: 17 januari 2016, 12:48 uur
0
Cured
geplaatst: 17 januari 2016, 14:16 uur
Hey , grappig ; sommige aan mij e.a. genoemde namen zie ik ineens voorbij komen
. Gelukkig is het nu een stuk eerlijker. Sommige schenen teveel baasje te willen spelen en de ene wel te waarschuwen/bannen voor hetzelfde en andere niet of geen eenduidigheid te hanteren.... kan natuurlijk niet .....incompetentie heet zoiets volgens mij
. Ben blij dat dat nu niet zo is..... 
Even zien of hier nu ook censuur wordt gepleegd, want hier geldt toch vrijheid van meningsuiting in Nederland?
. Gelukkig is het nu een stuk eerlijker. Sommige schenen teveel baasje te willen spelen en de ene wel te waarschuwen/bannen voor hetzelfde en andere niet of geen eenduidigheid te hanteren.... kan natuurlijk niet .....incompetentie heet zoiets volgens mij
. Ben blij dat dat nu niet zo is..... 
Even zien of hier nu ook censuur wordt gepleegd, want hier geldt toch vrijheid van meningsuiting in Nederland?
0
Cured
geplaatst: 17 januari 2016, 14:19 uur
Jij woont In België Arthur, daar gebeurt dat niet...
.
.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 januari 2016, 14:45 uur
Wij zijn gewoon beter in het in de doofpot stoppen van onze grootschalige corruptie en incompetentie.
En nu weer ontopic, allen.
En nu weer ontopic, allen.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 januari 2016, 11:17 uur
Shit. Een zeer gewaardeerd ex-collega en één van mijn favoriete MuMe-users qua muzieksmaak heeft ons verlaten. tuktak heeft zich gisteren uitgeschreven.
0
geplaatst: 18 januari 2016, 11:46 uur
Dit ja.
Opvallend dat de meeste (bekende) users die zich de laatste paar jaar hebben uitgeschreven een afwijkende smaak hebben.
Lukk0
sxesven
Linus Van Pelt
Sietse
Edwynn
tuktak
0
Misterfool
geplaatst: 18 januari 2016, 12:15 uur
Een tijdje terug heb ik ook iets soortgelijks gezegd en het blijkt klaarblijkelijk te kloppen. Helaas lijkt dit een trend te zijn die zich doorzet. Ik merk zelf ook wel dat de sfeer hier sinds begin 2010 hier wat minder is geworden.
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 januari 2016, 12:16 uur
Misterfool schreef:
Ik merk zelf ook wel dat de sfeer hier sinds begin 2010 hier wat minder is geworden.
Ik merk zelf ook wel dat de sfeer hier sinds begin 2010 hier wat minder is geworden.
Sorry, ook namens Micha.
* denotes required fields.