MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Cured

Cured schreef:
(quote)
Dat was wel zijn ding...... Hij deed ook vast wel eens de tuin of vaat , dus ja hij deed wel meer, maar Metal was zijn passie.

Kwam gisteren nog meerdere berichten van hem tegen bij een oldskool hiphop album, dus zo gek is die opmerking van iggy niet.

Natuurlijk. Maar labels zijn zo gemakkelijk.

Cured schreef:
(quote)
Dat was wel zijn ding...... Hij deed ook vast wel eens de tuin of vaat , dus ja hij deed wel meer, maar Metal was zijn passie. Ach , niemand is onmisbaar hier , niemand; Iggy niet , ik niet, en andere users niet.

Af en toe luisterde hij wel naar vuige rock zoals Aerosmith, toch?

btw, jammer dat hij weg is.

Cured
bennerd schreef:
Natuurlijk. Maar labels zijn zo gemakkelijk.
Weglopen ook. ( als je bijv. je jouw "gelijk"niet krijgt).

Cured schreef:
(quote)
Weglopen ook. ( als je bijv. je jouw "gelijk"niet krijgt).

Leg gerust even uit wat je bedoelt.

Cured
Nee, aangezien ik begrepen heb dat jij een oud moderator bent geweest in corruptere tijden met vriendjespolitiek/klasse-justitie e.d. hier ; ik heb zo ook mijn PM contacten . Ergerlijke behandeling is er niet.

Cured schreef:
Nee, aangezien ik begrepen heb dat jij een oud moderator bent geweest in corruptere tijden met vriendjespolitiek e.d. hier ; ik heb zo ook mijn PM contacten . Ergerlijke behandeling is er niet.

Ok, dank. Dat slaat ergens op. Is je pc weer gecrasht?

Misterfool
Vriendjespolitiek? Klasse-justitie? Ga ergens anders trollen Cured. De mods hier zijn altijd verdomd schappelijk geweest.

Natuurlijk gingen we je wel beter helpen als je vijftig euro zou storten op de gezamenlijke MusicMeterModeratorbankrekening.

Cured schreef:
Nee, aangezien ik begrepen heb dat jij een oud moderator bent geweest in corruptere tijden met vriendjespolitiek/klasse-justitie e.d. hier ; ik heb zo ook mijn PM contacten . Ergerlijke behandeling is er niet.

Je bent al vroeg dronken gozert.

JULLIE PROBEREN ALLEMAAL HET KLASSESYSTEEM TE BESCHERMEN! POWER TO THE PEOPLE! WIJ WILLEN DEMOCRATISCH GEKOZEN MODERATORS EN REFERENDA! EN LOONSVERHOGING!

Haïtiaanse toestanden hier
dat hier nog geen moderator is langs geweest om het in de doofpot te stoppen

Rudi S schreef:
Haïtiaanse toestanden hier
dat hier nog geen moderator is langs geweest om het in de doofpot te stoppen

Die zijn nog aan het rentenieren in de Dominicaanse Republiek. Je moet wat als je geen deel bent van het plebs.

Haha, hij betichtte mij ook altijd van partijdigheid.

Von Helsing schreef:
(quote)

Af en toe luisterde hij wel naar vuige rock zoals Aerosmith, toch?

btw, jammer dat hij weg is.

Niet alleen jammer, maar ook volledig onverwacht. Natuurlijk kan je het niet voorspellen of een user gaat vertrekken, maar had ik een gok moeten plaatsen dan had ik mijn geld toch niet op Edwynn ingezet. Het was toch een user die je op meer dan regelmatige basis zag posten.

Arrie en bennerd zijn jullie weer Cured aan het pesten? Zo hebben herman en ik jullie toch niet opgevoed.

OT: Jammer dat weer een gewaardeerde gebruiker MusicMeter heeft verlaten.

Cured
Hey , grappig ; sommige aan mij e.a. genoemde namen zie ik ineens voorbij komen . Gelukkig is het nu een stuk eerlijker. Sommige schenen teveel baasje te willen spelen en de ene wel te waarschuwen/bannen voor hetzelfde en andere niet of geen eenduidigheid te hanteren.... kan natuurlijk niet .....incompetentie heet zoiets volgens mij . Ben blij dat dat nu niet zo is.....

Even zien of hier nu ook censuur wordt gepleegd, want hier geldt toch vrijheid van meningsuiting in Nederland?

Cured
Jij woont In België Arthur, daar gebeurt dat niet... .

panjoe (moderator)
Wij zijn gewoon beter in het in de doofpot stoppen van onze grootschalige corruptie en incompetentie.

En nu weer ontopic, allen.

Als corruptie niet meer mag, kan ik mij beter uitschrijven.

panjoe (moderator)
Shit. Een zeer gewaardeerd ex-collega en één van mijn favoriete MuMe-users qua muzieksmaak heeft ons verlaten. tuktak heeft zich gisteren uitgeschreven.

tuktak, jammer ook weer, het lijkt wel een virus

Al die leuke users die ons verlaten de laatste tijd

Rudi S schreef:
tuktak, jammer ook weer, het lijkt wel een virus

Dit ja.

Opvallend dat de meeste (bekende) users die zich de laatste paar jaar hebben uitgeschreven een afwijkende smaak hebben.

Lukk0
sxesven
Linus Van Pelt
Sietse
Edwynn
tuktak

Ik ben er nog hoor

Misterfool
Een tijdje terug heb ik ook iets soortgelijks gezegd en het blijkt klaarblijkelijk te kloppen. Helaas lijkt dit een trend te zijn die zich doorzet. Ik merk zelf ook wel dat de sfeer hier sinds begin 2010 hier wat minder is geworden.

Onweerwolf
Misterfool schreef:
Ik merk zelf ook wel dat de sfeer hier sinds begin 2010 hier wat minder is geworden.

Sorry, ook namens Micha.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.