De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 18 januari 2016, 12:18 uur
. Dit was niet gericht tegen bepaalde users. Begin 2010,2011 had je gewoon veel meer een sfeer van het geven van tips aan elkaar. Bepaalde topics: zoals deze waren ook actiever etc. Ik ben de laatste die moeilijk doet over een grap, of wat hard gestelde bewoordingen.
0
geplaatst: 18 januari 2016, 12:27 uur
Verdorie... Nog zo'n gewaardeerd user die weg is
Doodzonde, ik kreeg zijn tips graag mee.
Doodzonde, ik kreeg zijn tips graag mee.
0
geplaatst: 18 januari 2016, 12:30 uur
Wow, weer een prominent en zeer actief lid heeft zich drie kwartier geleden uitgeschreven:
Ozric Spacefolk
Ozric Spacefolk
0
geplaatst: 18 januari 2016, 12:31 uur
, die was toch erg actief, nog even en ik ben een soort van Chuck Noland geworden.
0
geplaatst: 18 januari 2016, 12:33 uur
:o
Postte dit nog eerder vanochtend in het Afrekeningtopic:
Postte dit nog eerder vanochtend in het Afrekeningtopic:
Ozric Spacefolk schreef:
Veel gave singles gehoord (Chairlift, Miike Snow, Daughter, Leon, St. Lucia, Mothxr, Neighbourhood, Birdy), dus er komt echt een leuk lijstje, ergens vandaag.
Veel gave singles gehoord (Chairlift, Miike Snow, Daughter, Leon, St. Lucia, Mothxr, Neighbourhood, Birdy), dus er komt echt een leuk lijstje, ergens vandaag.
0
Misterfool
geplaatst: 18 januari 2016, 12:35 uur
Jammer van Ozric Spacefolk. Een user wiens smaak ik goed kon waarderen. 
Hopelijk komt hij weer terug, aangezien dit lijkt op een impulsieve beslissing.

Hopelijk komt hij weer terug, aangezien dit lijkt op een impulsieve beslissing.
0
geplaatst: 18 januari 2016, 12:38 uur
Aangezien hij in mijn updates stond was dit zover ik kan zien zijn laatste posting (drie minuten voor het uitschrijven)
Daughter - Not to Disappear (2016)
daarvoor een positief bericht bij een Moody Blues en Jethro Tull album dus ik zie ook niet een emotionele "rot lekker op met z'n allen" oprisping
Daughter - Not to Disappear (2016)
daarvoor een positief bericht bij een Moody Blues en Jethro Tull album dus ik zie ook niet een emotionele "rot lekker op met z'n allen" oprisping
0
geplaatst: 18 januari 2016, 12:39 uur
Jammer van Ozric en Tuktak, ineens 2 prominente members uitgeschreven 

0
geplaatst: 18 januari 2016, 12:40 uur
0
geplaatst: 18 januari 2016, 12:41 uur
vigil schreef:
Wow, weer een prominent en zeer actief lid heeft zich drie kwartier geleden uitgeschreven:
Ozric Spacefolk
Ozric Spacefolk

Zoals Geert zei, wilde ie vanavond nog enthousiast aan de slag voor het MuMeAfrekening-topic. Vreemd.
0
geplaatst: 18 januari 2016, 12:46 uur
vigil schreef:
Ozric Spacefolk
Ozric Spacefolk
Die reïncarneert geheid weer - hij was al eens Kingsnake

De inhoudelijke bijdragen - scherpe analyses - en tips van Tuktak zal ik missen. Da Doo Ron Ron

0
Fedde
geplaatst: 18 januari 2016, 12:47 uur
Erg jammer, Ozric Spacefolk. ik neem aan dat je dit nog wel leest. Geweldige bijdragen heb ik van je gelezen en je paste heel goed bij mij in het muzikale straatje. ik geef toe dat ik zelf ook wel eens zo' n bijna-uitschrijfdag heb. Ik zet dan m' n avatar op zwart-wit en schoon de top 10 op en dan gaat het weer een tijdje. je kunt soms best moe worden van het geneuzel en de non-info op MuMe. Het is nou eenmaal een open kanaal en daar stroomt niet alleen helder water doorheen, om het zo eens te zeggen. Ozric, neem wat bedenktijd en gauw weer tot ziens!
0
geplaatst: 18 januari 2016, 13:06 uur
Erg jammer idd.
En ook onverwacht.
Eenmaal uitgeschreven, kun je nooit meer terug komen met een oude usernaam toch?
De aanhouder wint.....
En ook onverwacht.
Eenmaal uitgeschreven, kun je nooit meer terug komen met een oude usernaam toch?
Rudi S. schreef:
die was toch erg actief, nog even en ik ben een soort van Chuck Noland geworden.
die was toch erg actief, nog even en ik ben een soort van Chuck Noland geworden.
De aanhouder wint.....

0
geplaatst: 18 januari 2016, 13:08 uur
Jammer altijd als leuke users zich uitschrijven. Van Ozric heb ik laatst pas ontdekt dat hij ook van leuke nieuwe synthpop houdt en zo wat fijne tips opgedaan. Verder had hij wel een leuke persoonlijke stijl die me wel aanstond.
En tuktak was voor mij een van de dance-liefhebbers op de site waarbij een hoop toffe muziek te vinden viel. Zowel qua muzieksmaak als qua persoonlijkheid op de site wel vrij autonoom, daarom was ik ook blij dat hij destijds (samen met Panjoe) moderator wilde worden toen L_T_B en ik daarmee stopten.
Mochten jullie dit nog lezen, het ga jullie goed
En tuktak was voor mij een van de dance-liefhebbers op de site waarbij een hoop toffe muziek te vinden viel. Zowel qua muzieksmaak als qua persoonlijkheid op de site wel vrij autonoom, daarom was ik ook blij dat hij destijds (samen met Panjoe) moderator wilde worden toen L_T_B en ik daarmee stopten.
Mochten jullie dit nog lezen, het ga jullie goed

0
geplaatst: 18 januari 2016, 13:13 uur
Fedde schreef:
Erg jammer, Ozric Spacefolk. ik neem aan dat je dit nog wel leest. Geweldige bijdragen heb ik van je gelezen en je paste heel goed bij mij in het muzikale straatje. ik geef toe dat ik zelf ook wel eens zo' n bijna-uitschrijfdag heb. Ik zet dan m' n avatar op zwart-wit en schoon de top 10 op en dan gaat het weer een tijdje. je kunt soms best moe worden van het geneuzel en de non-info op MuMe. Het is nou eenmaal een open kanaal en daar stroomt niet alleen helder water doorheen, om het zo eens te zeggen. Ozric, neem wat bedenktijd en gauw weer tot ziens!
In zo'n geval ga ik gewoon in database-modus, want MusicMeter blijft een heel leuke manier om voor jezelf een muziekbank bij te houden. Dan hoef je je niks van anderen aan te trekken.
Heel jammer dat zulke leuke users vertrekken
Zoals herman al zei: het gaat jullie goed, mannen! Bedankt voor al jullie bijdragen.
0
geplaatst: 18 januari 2016, 13:19 uur
Net mail gehad van Michiel (Ozric). Komt er op neer dat hij zijn tijd op MusicMeter de laatste tijd als een last ging ervaren, omdat hij merkte dat hij er veel te veel tijd doorbracht. Hij zegt dat hij zich te vaak liet meeslepen in urenlange discussies. Uitschrijven (en zich zo de spreekwoordelijke schop onder de kont te geven) leek hem uiteindelijk de beste oplossing. In database-modus heeft hij al wel geprobeerd maar dat werkte niet.
Hij hoopt nu meer tijd te besteden aan zijn ambientproject (Zentennial) en zijn electropop band (Lost Foxes). Jullie krijgen de groeten van hem.
Hij hoopt nu meer tijd te besteden aan zijn ambientproject (Zentennial) en zijn electropop band (Lost Foxes). Jullie krijgen de groeten van hem.

0
geplaatst: 18 januari 2016, 13:27 uur
Gretz schreef:
Net mail gehad van Michiel (Ozric). Komt er op neer dat hij zijn tijd op MusicMeter de laatste tijd als een last ging ervaren, omdat hij merkte dat hij er veel te veel tijd doorbracht.
Net mail gehad van Michiel (Ozric). Komt er op neer dat hij zijn tijd op MusicMeter de laatste tijd als een last ging ervaren, omdat hij merkte dat hij er veel te veel tijd doorbracht.
Herkenbaar! Dat blijft voor mij ook lastig.
0
geplaatst: 18 januari 2016, 13:28 uur
Zijn geest is aanwezig... Zo heeft hij 10 minuten geleden nog aan album toegevoegd 
LÉON - Treasure EP (2015)

LÉON - Treasure EP (2015)
0
geplaatst: 18 januari 2016, 13:29 uur
Ik probeer daar ook op te letten. Discussies en het deelnemen aan talloze topicreeksen kunnen erg vermakelijk zijn, maar het is belangrijk om voor jezelf een goede balans te houden tussen online en offline.
0
geplaatst: 18 januari 2016, 13:30 uur
Dat album had hij gisteren nog toegevoegd en aangezien daar m.i. niets verkeerd mee was hoefde die toevoeging dus ook niet verwijderd te worden.

0
buizen
geplaatst: 18 januari 2016, 16:22 uur
Pff... Nou lekker dan. Not.
Tuktak kende ik niet zo, denk andere interesses/genres maar van het vertrek van Ozric ben ik wel even ondersteboven zeg.

Hij heeft zo zijn reden valt hier te lezen maar zal 'm erg missen. Hij schreef veel en zeer regelmatig bij albums, bands of onderwerpen die mij ook interesseren. Bah wat balen. Maar dat is egoïstisch, vanuit mezelf, gedacht dus ik hoop dat Michiel maar veel plezier en ook succes mag hebben met zijn muziekactititeiten. Het ga je goed. 'Amigo'
Tuktak kende ik niet zo, denk andere interesses/genres maar van het vertrek van Ozric ben ik wel even ondersteboven zeg.

Hij heeft zo zijn reden valt hier te lezen maar zal 'm erg missen. Hij schreef veel en zeer regelmatig bij albums, bands of onderwerpen die mij ook interesseren. Bah wat balen. Maar dat is egoïstisch, vanuit mezelf, gedacht dus ik hoop dat Michiel maar veel plezier en ook succes mag hebben met zijn muziekactititeiten. Het ga je goed. 'Amigo'

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 18 januari 2016, 16:53 uur
Tuktak kwam ik zelden tegen, daarvoor lagen onze interessevelden te ver uit elkaar. Met Ozric Spacefolk had ik wel vaker contact. Jammer dat ze weg zijn, zulke zaken gebeuren nu eenmaal. Ik wens ze beiden veel succes in het echte leven. Wie weet, komen we elkaar nog tegen.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 18 januari 2016, 17:02 uur
bennerd schreef:
In zo'n geval ga ik gewoon in database-modus, want MusicMeter blijft een heel leuke manier om voor jezelf een muziekbank bij te houden. Dan hoef je je niks van anderen aan te trekken.
Daar kan ik inkomen, soms heb ik ook geen zin om hier te veel tijd in te steken, spijts mijn aantal stemmen en berichten. Dan denk ik soms: "Doe eens effe kalm aan, niet hoeft, alles mag." MusicMeter blijft voor mij ook een handig hulpmiddel bij verdere ontdekkingen, verdere aankopen... en er lopen hier natuurlijk vele sympathieke figuren rond.

0
Robertus
geplaatst: 18 januari 2016, 17:13 uur
Tja, zonde van Ozric Spacefolk..Uitschrijven is toch wel radicaal, maar hij zal zijn redenen gehad hebben.
Het ga je goed!
Het ga je goed!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 18 januari 2016, 17:15 uur
Toch wel, ik ben een voorbeeld. Ik heb me jaren geleden ook eens uitgeschreven deels uit onvrede met een aantal zaken in een bepaalde topic (Just a Joke), deels omdat ik het allemaal efkes spuugzat was, je weet wel, niet leven maar geleefd worden. Een vriendelijke moderator hield de deur op een kier voor me open en ik mocht na een aantal maanden weer binnen.

0
geplaatst: 18 januari 2016, 17:54 uur
Zelfde hier. Het kan als je contact opneemt met een moderator.
* denotes required fields.