De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
kistenkuif
geplaatst: 12 december 2015, 00:09 uur
Dank voor alle vriendelijke reacties. Ik hou mijn account aan voor mijn leesvermaak en om op de hoogte te blijven. Soms laat ik wellicht nog een bescheiden scheetje bij door mij hoog gewaardeerde oudere albums.
0
geplaatst: 12 december 2015, 00:47 uur
kistenkuif schreef:
Dank voor alle vriendelijke reacties. Ik hou mijn account aan voor mijn leesvermaak en om op de hoogte te blijven. Soms laat ik wellicht nog een bescheiden scheetje bij door mij hoog gewaardeerde oudere albums.

Goeie zaak !
0
Hendrik68
geplaatst: 12 december 2015, 01:48 uur
Ik ben altijd al als de dood voor vuurwerk geweest en op een gegeven moment heb ik besloten niet meer de straat op te gaan gedurende de hele Oudejaarsdag. Ik ben bepaald niet agressief aangelegd, maar als een stel onverlaten vuurwerk afsteekt op moment dat het verboden is en dan ook nog eens vlak achter mij, op dat moment komen in mij de meest primitieve gedachten naar boven. Het verhaal van Kistenkuif ken ik door ons persoonlijke contact al een stukje langer, maar raakt me mede door mijn eigen afkeer van die troep des te meer. Ik volg altijd de meerderheid, maar ik hoop van ganser harte dat er ooit een meerderheid tegen vuurwerk gaat stemmen. Kistenkuif: ik leef voor altijd met je mee. Jouw mening, dan weer wel met mij eens dan weer totaal niet, maar altijd met wederzijds begrip. Daar heb ik wat aan.
0
geplaatst: 12 december 2015, 02:37 uur
Sinds het gebeuren in Volendam ben ik helemaal klaar met vuurwerk.
Liever dat het op een centrale plek wordt afgestoken, waar je er voor kan kiezen om daar te gaan kijken.
Verder ben ik er van overtuigd dat de combi drank en vuurwerk met Oud op Nieuw niet goed is, het reactievermogen wordt hoe dan ook minder, zo ook het vermogen om verstandig te handelen.
Toch hoop ik dat kistenkuif zijn ervaringen met muziek met ons wil blijven delen, bij Bowie mooie discussies door ontstaan.
De beleving van muziek die je in het verleden hebt gehad, neemt niemand jou meer af.
Liever dat het op een centrale plek wordt afgestoken, waar je er voor kan kiezen om daar te gaan kijken.
Verder ben ik er van overtuigd dat de combi drank en vuurwerk met Oud op Nieuw niet goed is, het reactievermogen wordt hoe dan ook minder, zo ook het vermogen om verstandig te handelen.
Toch hoop ik dat kistenkuif zijn ervaringen met muziek met ons wil blijven delen, bij Bowie mooie discussies door ontstaan.
De beleving van muziek die je in het verleden hebt gehad, neemt niemand jou meer af.
0
geplaatst: 12 december 2015, 08:43 uur
Wat een rotongeluk, kistenkuif! Lijkt me vreselijk, maar goed dat je er nuchter instaat.
0
kiriyama
geplaatst: 12 december 2015, 12:02 uur
Voor het eerst is een meerderheid in Nederland tegen particulier vuurwerk! Goed nieuws. Nu de politiek nog.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 12 december 2015, 13:10 uur
Sterkte Kuif, ik baal ook van dat vuurwerk wat al 1 1/2 maand hier afgeknalt wordt.
0
geplaatst: 15 januari 2016, 07:24 uur
Weet iemand waarom edwynn zich gister heeft uitgeschreven? We waren het vaak oneens maar ik las zijn stukjes erg graag !
0
geplaatst: 15 januari 2016, 07:40 uur
Schreef 10 over half 6 nog een bericht, om 18.00 schreef hij zich uit.
Misschien had hij na dat bericht er genoeg van.
Misschien had hij na dat bericht er genoeg van.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 januari 2016, 09:19 uur
Dat zou zeker spijtig zijn... een van de meest vaste waarden onder de metalliefhebbers hier (en voorvechter van het vrije woord ad absurdum
)
)
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 15 januari 2016, 11:42 uur
Oh. Ik merkte wel de laatste tijd, dat hij minder vrolijk reageerde als voorheen.
Alsof hem iets dwars zat. Ik kan me ook op bepaalde plekken (Queen geloof ik) herinneren dat er verhitte discussies plaats vonden.
Maar had niet het idee dat hij er erg mee zat. Hoe dan ook, wel jammer. Ik had veel aan zijn kennis.
Alsof hem iets dwars zat. Ik kan me ook op bepaalde plekken (Queen geloof ik) herinneren dat er verhitte discussies plaats vonden.
Maar had niet het idee dat hij er erg mee zat. Hoe dan ook, wel jammer. Ik had veel aan zijn kennis.
0
geplaatst: 15 januari 2016, 12:02 uur
Ai, heel erg jammer. Volgde hem, gaf heel erg mooie bijdragen aan deze site.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 15 januari 2016, 16:42 uur
Edwynn weg... ik had het deze morgen in de te vroege ochtenduren gezien. Samen met nog een paar collega's (en vaak geestesgenoten en/of generatiegenoten) stond hij vast in mijn updates en ik ga zijn bijdragen ook missen. La vie est belle et continue... Dank aan Edwynn voor de vele tips.
0
geplaatst: 15 januari 2016, 16:58 uur
Echt jammer dat Edwynn zich heeft uitschreven. 
Qua smaak zaten we behoorlijk dicht bij elkaar, hij heeft altijd sterke recensies en bijdrages aan deze site geleverd.

Qua smaak zaten we behoorlijk dicht bij elkaar, hij heeft altijd sterke recensies en bijdrages aan deze site geleverd.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 januari 2016, 17:51 uur
Jammer inderdaad. Ondanks dat ik metalliefhebber ben gebruik ik MM daar niet zo veel voor. De berichten van Edwynn vormden daar wel eens een uitzondering op.
0
geplaatst: 15 januari 2016, 19:25 uur
Edwynn kon inderdaad zeer fraai schrijven over metal. Bijzonder jammer dat hij zich heeft uitgeschreven.
0
buizen
geplaatst: 15 januari 2016, 19:32 uur
Huh? Heeft Edwynn zich 'uitgeschreven'?! Waarom? Zonder toelichting? (niet dat ook maar iemand dat verplicht zou zijn).
Echt jammer, een hardrock-/metalliefhebber met menig relevant of interessant verhaaltje bij bijvoorbeeld albums.
Echt jammer, een hardrock-/metalliefhebber met menig relevant of interessant verhaaltje bij bijvoorbeeld albums.

0
geplaatst: 15 januari 2016, 20:43 uur
Ik stond op het punt te schrijven: "opgeruimd staat netjes" en Edwynn - weet ik zeker - had daar de humor van in gezien. Omdat anderen dat minder zouden doen, heb ik ervan afgezien.
Denk dat ie 't gewoon zat was en meer tijd aan andere dingen wilde besteden; of een drukkere baan. Comes a time whe you'r driftin', comes a time when you settle down.
Denk dat ie 't gewoon zat was en meer tijd aan andere dingen wilde besteden; of een drukkere baan. Comes a time whe you'r driftin', comes a time when you settle down.
0
buizen
geplaatst: 15 januari 2016, 21:13 uur
Ja dat is waarschijnlijk heel aannemelijk dat Edwynn om hem moverende redenen 'gewoon' kapt met MuMe. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
Maar dat kun je dan toch gewoon zeggen. Altijd een groet heb ik geleerd, bij het ontmoeten en bij het heengaan. Hij was toch al heel lang op MuMe?
Ach, het zijn m'n zaken ook niet. Het ga hem goed. Zal wel zijn berichten missen. Hij had wel kijk op metal.
Maar dat kun je dan toch gewoon zeggen. Altijd een groet heb ik geleerd, bij het ontmoeten en bij het heengaan. Hij was toch al heel lang op MuMe?
Ach, het zijn m'n zaken ook niet. Het ga hem goed. Zal wel zijn berichten missen. Hij had wel kijk op metal.
0
geplaatst: 15 januari 2016, 22:56 uur
Dat vind ik nou jammer. 
Iemand met veel kennis - ook nog eens over mijn geliefde metal -, iemand die zegt wat hij denkt en als klap op de vuurpijl iemand met een prachtige schrijfstijl, oftewel van hoeveel waarde kun je nog meer op een forum als dit zijn?

Iemand met veel kennis - ook nog eens over mijn geliefde metal -, iemand die zegt wat hij denkt en als klap op de vuurpijl iemand met een prachtige schrijfstijl, oftewel van hoeveel waarde kun je nog meer op een forum als dit zijn?
0
geplaatst: 15 januari 2016, 23:04 uur
jasper1991 schreef:
Dat vind ik nou jammer.
Iemand met veel kennis, iemand die zegt wat hij denkt en als klap op de vuurpijl iemand met een prachtige schrijfstijl, oftewel van hoeveel waarde kun je nog meer op een forum als dit zijn?
Dat vind ik nou jammer.

Iemand met veel kennis, iemand die zegt wat hij denkt en als klap op de vuurpijl iemand met een prachtige schrijfstijl, oftewel van hoeveel waarde kun je nog meer op een forum als dit zijn?
Ondanks dat ik nauwelijks naar metal luister, kan ik me hier volledig bij aansluiten. Erg jammer.
0
geplaatst: 15 januari 2016, 23:05 uur
Zeer jammer dit
Het is altijd leuk een bericht van hem tegen te komen bij een album dat ik beluisterd heb. Er zullen helaas geen nieuwe berichten meer volgen..
Het is altijd leuk een bericht van hem tegen te komen bij een album dat ik beluisterd heb. Er zullen helaas geen nieuwe berichten meer volgen..
0
Cured
geplaatst: 16 januari 2016, 09:52 uur
Oh...nou ja , ik kwam 'm niet heel vaak tegen want ik zit amper in de album updates omdat ik er niks aan heb, ieder zijn eigen beleving heeft en het me veels te tijdrovend is (wat ik niet weet zoek ik wel op). Ach, er zijn 'pure' Metalsites genoeg en had ie er hier geen zin meer in om wat voor redenen dan ook, wat ik ook wel weer begrijp.....
0
geplaatst: 16 januari 2016, 19:53 uur
Vreselijk jammer dat Edwynn zich heeft uitgeschreven. Heb altijd met veel plezier zijn berichten en recensies gelezen. Natuurlijk was hij niet alleen met metal bezig, maar zijn kennis binnen dat genre was wel grandioos. Jammer dit 

0
Cured
geplaatst: 16 januari 2016, 21:19 uur
iggy schreef:
Jullie doen net alsof Ewynn alleen met Metal bezig was ??!!
Dat was wel zijn ding...... Hij deed ook vast wel eens de tuin of vaat , dus ja hij deed wel meer, maar Metal was zijn passie. Ach , niemand is onmisbaar hier , niemand; Iggy niet , ik niet, en andere users niet.Jullie doen net alsof Ewynn alleen met Metal bezig was ??!!
0
geplaatst: 16 januari 2016, 21:25 uur
0
geplaatst: 16 januari 2016, 21:26 uur
Cured schreef:
(quote)
Ach , niemand is onmisbaar hier , niemand; Iggy niet , ik niet, en andere users niet. Iggy niet, ben je nu helemaal betoeterd ???!!!

* denotes required fields.