De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2012, 22:21 uur
0
geplaatst: 14 augustus 2012, 10:25 uur
0
ClassicRocker
geplaatst: 17 augustus 2012, 10:10 uur
Welkom terug, Misty Mountain Hans! Ik hoop dat Led Zeppelin IV vanaf nu weer steevast hoog in m'n updates zal prijken.
0
geplaatst: 17 augustus 2012, 10:20 uur
ClassicRocker schreef:
Welkom terug, Misty Mountain Hans! Ik hoop dat Led Zeppelin IV vanaf nu weer steevast hoog in m'n updates zal prijken.
masochist!

0
McRoland
geplaatst: 18 augustus 2012, 11:38 uur
lekker positief altijd hier . .. tot ziens allemaal!!
0
geplaatst: 18 augustus 2012, 11:42 uur
Alleen maar omdat ik zeg dat ik die cover niks vind? Ik mag toch mijn mening geven?
Nummers die ik post worden zo vaak afgekraakt. Als je daar niet tegen kan...
Nummers die ik post worden zo vaak afgekraakt. Als je daar niet tegen kan...
0
geplaatst: 18 augustus 2012, 20:20 uur
Sinds februari 2011 blijkbaar, ik kende hem ook niet eigenlijk. Ik heb de aanleiding ook een beetje gemist.
0
geplaatst: 18 augustus 2012, 23:10 uur
Ben de aanleiding nu tegengekomen, dramaqueen is het juiste woord inderdaad.
0
ClassicRocker
geplaatst: 28 augustus 2012, 08:38 uur
Jocharo is terug: http://www.musicmeter.nl/us...
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 augustus 2012, 23:06 uur
jasper1991 schreef:
Weet iemand meer van MindRulers uitschrijving?
Weet iemand meer van MindRulers uitschrijving?
Johan is weer terug
http://www.musicmeter.nl/user/42877 alleen nu met een spatie ertussen.
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 21:54 uur
Hele zooi off-topic slowchat/berichten verwijderd. Verder aub niet hier over Classic(Prog)Rocker praten, hij is dus niet weg van de site, en of ie wordt geband, dat is aan de moderators.
0
geplaatst: 2 september 2012, 20:52 uur
Met alle respect, maar hoe komt het dat hier nog niks mee gedaan is? Hoezeer ik hem ook zijn nieuwe usernaam gun, dit lijkt me niet de bedoeling. Jullie weten nota bene dat hij het is.
En mag ik anders mijn naam laten veranderen van chevy93 naar Chevy?
0
geplaatst: 2 september 2012, 21:28 uur
chevy93 schreef:
Met alle respect, maar hoe komt het dat hier nog niks mee gedaan is? Hoezeer ik hem ook zijn nieuwe usernaam gun, dit lijkt me niet de bedoeling. Jullie weten nota bene dat hij het is.
Een één keer gekozen naam draag je mee tot aan het graf, anders ben je al je informatie kwijt. Het enige dat er dan opzit is opnieuw beginnen.
Tenminste, zo begrijp ik het.
Classic Rocker had daar blijkbaar behoefte aan. Waarom zou hij z'n naam niet mogen veranderen in ClassicProgRocker, hij was toch niet geband o.i.d.?
0
geplaatst: 2 september 2012, 21:52 uur
Tsja, als iedereen dat gaat doen wordt MusicMeter wel een heel onduidelijk zooitje. Snap sowieso de noodzaak niet van een andere username (tenzij je serieus wilt gaan doen en je een ridicule username hebt), het is nou niet zo dat ClassicRocker er vooruit op gaat qua username. We weten nu dat hij ook dat hij progrock goed vindt, nou jippiejajee!
Van de MuMe-wiki: ''Praktisch gezien is het uitschrijven op MusicMeter hetzelfde als een ban opgelegd krijgen: actieve deelname aan MusicMeter is niet langer mogelijk wanneer je je hebt uitgeschreven. ''
Van de MuMe-wiki: ''Praktisch gezien is het uitschrijven op MusicMeter hetzelfde als een ban opgelegd krijgen: actieve deelname aan MusicMeter is niet langer mogelijk wanneer je je hebt uitgeschreven. ''
0
geplaatst: 3 september 2012, 07:49 uur
Maar dat laatste is in praktische zin ook onmogelijk en dus logisch.
Maar er zijn toch wel meer mumeëers tussentijds van naam veranderd? Ik herinner mij dat EVANSHEWSON zijn naam heeft omgezet in Father McKenzie.
Maar er zijn toch wel meer mumeëers tussentijds van naam veranderd? Ik herinner mij dat EVANSHEWSON zijn naam heeft omgezet in Father McKenzie.
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 3 september 2012, 08:50 uur
musician schreef:
Ik herinner mij wel meer van dergelijke omzettingen: Jocharo-T > AFCA-030, Nicoot > Mindscapes, Kingsnake > Ozric Spacefolk, Akonner > Rhythm & Poetry en naar ik heb begrepen: Bob Cremers > GrafGantz.
Voor de rest sluit ik me van harte aan bij Arrie...
Arrie schreef:
Hele zooi off-topic slowchat/berichten verwijderd. Verder aub niet hier over Classic(Prog)Rocker praten, hij is dus niet weg van de site, en of ie wordt geband, dat is aan de moderators.
0
geplaatst: 3 september 2012, 09:53 uur
Lachen met jou!
Je hebt de hele discussie zelf in gang gezet! Maar ik ben benieuwd wat ClassicProgRock1 nog heeft toe te voegen aan de oude Classic Rocker....
Je hebt de hele discussie zelf in gang gezet! Maar ik ben benieuwd wat ClassicProgRock1 nog heeft toe te voegen aan de oude Classic Rocker....
0
geplaatst: 3 september 2012, 11:55 uur
musician schreef:
Dat is waar, ik ben destijds ook van username verwisselt, maar ik was mijn wachtwoord kwijt en mijn hier genoteerde e-mailadres was gehackt

0
geplaatst: 3 september 2012, 13:30 uur
Ik heb dat ooit uit mijn hoofd geleerd, dat wachtwoord. Nog erger dan je pincode kwijt zijn! 

0
geplaatst: 4 september 2012, 00:08 uur
musician schreef:
Een één keer gekozen naam draag je mee tot aan het graf, anders ben je al je informatie kwijt. Het enige dat er dan opzit is opnieuw beginnen.
Tja, als dat 'gewoon' toegestaan is, had ik het aan het begin ook wel veranderd van chevy93 naar Chevy (puur gedaan, omdat Chevy al bezet was op MovieMeter en ik overal dezelfde naam wilde hebben). En natuurlijk is dat geen levensgrote wijziging, maar toch...Een één keer gekozen naam draag je mee tot aan het graf, anders ben je al je informatie kwijt. Het enige dat er dan opzit is opnieuw beginnen.
Verder wordt het 'goeie' voorbeeld al gegeven op MovieMeter: Bantopic - MovieMeter.nl.
coño terugverwezen naar eerste account
Het is op MovieMeter niet toegestaan een nieuw account aan te maken, om op deze wijze een andere gebruikersnaam te verkrijgen.
Het is op MovieMeter niet toegestaan een nieuw account aan te maken, om op deze wijze een andere gebruikersnaam te verkrijgen.
Filmintino terugverwezen naar eerste account puckb96.
User hans1234 terugverwezen naar eerste account hacks1
querido terugverwezen naar puckb96
etc. etc.Het is op MovieMeter niet toegestaan een nieuw account aan te maken, om op deze wijze een andere gebruikersnaam te verkrijgen.
Of worden er andere regels gehanteerd wanneer het 'BM'ers' (bekende MuMe'ers) betreft?

Verder maakt het me niet zoveel uit, maar ik ben wel benieuwd waarom hier een andere regeling gehanteerd wordt.
* denotes required fields.