De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
1
CHIEP (crew)
geplaatst: 31 december 2017, 16:23 uur
Svendra schreef:
brajoapau je hebt je buitengewoon ingezet, ook voor de harmonie binnen de ploeg. Bovenal vond ik het erg fijn om met je te samenwerken en gedachten uit te wisselen. Reuze bedankt, Paul!!
Niets aan toe te voegen brajoapau je hebt je buitengewoon ingezet, ook voor de harmonie binnen de ploeg. Bovenal vond ik het erg fijn om met je te samenwerken en gedachten uit te wisselen. Reuze bedankt, Paul!!
.
0
geplaatst: 31 december 2017, 16:26 uur
brajoapau, bedankt voor de inzet! Je was er in het ''toevoeghulp''-topic iedere keer ontzettend snel bij. 

9
geplaatst: 26 januari 2018, 09:36 uur
Wegens persoonlijke omstandigheden heb ik mijn crewtaken eind vorige maand tijdelijk moeten stopzetten en had verwacht langer afwezig te zijn; mijn dank is dan ook groot dat ik terug deel mag uitmaken van de toevoegcrew. 

0
geplaatst: 2 augustus 2018, 16:00 uur
Helaas heeft Teunnis besloten om te stoppen als moderator. Teun bedankt voor je inzet en de prettige samenwerking het afgelopen jaar. 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 2 augustus 2018, 16:02 uur
Daar kan ik me alleen maar volmondig bij aansluiten. Bedankt, Teun!
0
geplaatst: 2 augustus 2018, 16:17 uur
2
geplaatst: 2 augustus 2018, 16:33 uur
Druk met een mannetje minder, tja dan moet Jordy maar een Nimbus 2000 voor de mods kopen

1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 augustus 2018, 16:40 uur
Rudi S schreef:
Druk met een mannetje minder, tja dan moet Jordy maar een Nimbus 2000 voor de mods kopen
Nimbus 2000 | CB3 - cb3band.bandcamp.com
Teunnis top jongen !!
0
geplaatst: 2 augustus 2018, 23:26 uur
Word jij toch ook moderator? Nu al lachen!
Teunnis, bedankt.
0
geplaatst: 3 augustus 2018, 10:26 uur
Ergens had ik al zo'n vermoeden na zijn plotselinge inactiviteit op deze site. Had verwacht dat hij op vakantie was, maar goed... hopelijk blijft hij nog wel actief op de site.
Dus een v******-topic zit er vooralsnog niet in, vrees ik.
Dus een v******-topic zit er vooralsnog niet in, vrees ik.

8
geplaatst: 3 augustus 2018, 23:07 uur
chevy93 schreef:
Ergens had ik al zo'n vermoeden na zijn plotselinge inactiviteit op deze site. Had verwacht dat hij op vakantie was, maar goed... hopelijk blijft hij nog wel actief op de site.
Het zal wel een heel stuk minder zijn dan voorheen, maar helemaal inactief worden zie ik niet snel gebeuren.
Bedankt voor de hartelijke woorden
En ook de crew, nogmaals, bedankt! 
4
panjoe (moderator)
geplaatst: 8 september 2018, 16:59 uur
Bij deze even een korte melding dat we een regel op de site hebben aangepast.
Al langer is er de regel dat mensen die voor externe websites of blogs schrijven, en die naar deze externe sites linken in berichten op de albumpagina, ófwel een samenvatting van hun tekst moesten plaatsen, ófwel de hele tekst. Dit was omdat het niet de bedoeling is dat de albumpagina's als reclamezuil dienen, ook niet voor mensen die graag over muziek schrijven.
Toch zien we nog vaak dat bij dit soort berichten gewoon één of enkele alinea's uit de recensie wordt geplaatst, of een samenvatting die meer op een teaser lijkt dan op een goed onderbouwde mening. Daarom staan we dit soort links vanaf nu alleen nog maar toe als de tekst er in zijn geheel bij wordt geplaatst.
Al langer is er de regel dat mensen die voor externe websites of blogs schrijven, en die naar deze externe sites linken in berichten op de albumpagina, ófwel een samenvatting van hun tekst moesten plaatsen, ófwel de hele tekst. Dit was omdat het niet de bedoeling is dat de albumpagina's als reclamezuil dienen, ook niet voor mensen die graag over muziek schrijven.
Toch zien we nog vaak dat bij dit soort berichten gewoon één of enkele alinea's uit de recensie wordt geplaatst, of een samenvatting die meer op een teaser lijkt dan op een goed onderbouwde mening. Daarom staan we dit soort links vanaf nu alleen nog maar toe als de tekst er in zijn geheel bij wordt geplaatst.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 september 2018, 00:24 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Reviews van MuMe-users op andere websites
2
geplaatst: 20 september 2018, 22:07 uur
Helaas heeft trebremmit aangegeven zijn taken als moderator en crewlid neer te leggen. We zullen hem binnen de crew in ieder geval heel erg missen, en wensen hem het allerbeste. Bedankt voor de top samenwerking doorheen de jaren, het was ons een waar genoegen! 

1
geplaatst: 20 september 2018, 22:16 uur
ArthurDZ schreef:
Helaas heeft trebremmit aangegeven zijn taken als moderator en crewlid neer te leggen. We zullen hem binnen de crew in ieder geval heel erg missen, en wensen hem het allerbeste. Bedankt voor de top samenwerking doorheen de jaren, het was ons een waar genoegen!
Niets aan toe te voegen; reuze bedankt Bert!

* denotes required fields.