De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
3
geplaatst: 28 september 2017, 16:00 uur
laxus11 schreef:
Algemeen bekend hier dat ik hier de meest goede smaak heb van alle users hier, hoe durf je aan me te twijfelen?
Algemeen bekend hier dat ik hier de meest goede smaak heb van alle users hier, hoe durf je aan me te twijfelen?
In 1988 zou je met je huidige smaak al een oude lul zijn geweest

0
geplaatst: 28 september 2017, 16:21 uur
Paar berichtjes die niks meer met crew-mededelingen te maken hadden verwijderd. Af en toe een geintje moet kunnen, maar dit ging wel erg off-topic 

2
geplaatst: 13 oktober 2017, 11:40 uur
Een wisseling in de toevoegcrew. Hellblazer neemt afscheid en CorvisChristi is zijn vervanger. 
Hellblazer bedankt voor je inzet en CorvisChristi veel plezier en succes gewenst!

Hellblazer bedankt voor je inzet en CorvisChristi veel plezier en succes gewenst!
0
geplaatst: 13 oktober 2017, 11:54 uur
CorvisChristi van harte met de promotie en heel veel succes.
1
geplaatst: 13 oktober 2017, 12:32 uur
Hellblazer; langs deze weg nogmaals bedankt voor je inzet van de afgelopen jaren! 
CorvisChristi; langs deze weg nogmaals veel plezier en succes toegewenst!

CorvisChristi; langs deze weg nogmaals veel plezier en succes toegewenst!

2
geplaatst: 16 oktober 2017, 13:11 uur
Toch wel jammer dat Hellblazer de crew verlaat. Hij was een goede crewlid. Wel is er een andere goede gebruiker voor in zijn plaats gekomen.
CorvisChristi, ik wens je succes.
CorvisChristi, ik wens je succes.
1
geplaatst: 16 oktober 2017, 22:59 uur
Vandaag heeft dazzler besloten de crew te verlaten. Wij wensen hem het allerbeste en bedanken hem voor zijn inzet van de afgelopen jaren.
3
geplaatst: 17 oktober 2017, 00:07 uur
Dazzler bedankt voor al je plaatwerk.
http://cdn.movieweb.com/img.news.tops/NEO23dq86gu7QT_1_b/X-Men-Apocalypse-Dazzler-Easter-Egg-Photo.jpg
http://cdn.movieweb.com/img.news.tops/NEO23dq86gu7QT_1_b/X-Men-Apocalypse-Dazzler-Easter-Egg-Photo.jpg
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 oktober 2017, 10:31 uur
Bedankt voor je bijdrage de afgelopen jaren, dazzler.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 30 december 2017, 17:17 uur
Er is weer een verandering in de samenstelling van de crew: brajoapau zal vanaf vandaag zijn taken als toevoegcrewer neerleggen.
Onze dank voor zijn vele werk en de prettige samenwerking is groot.
Onze dank voor zijn vele werk en de prettige samenwerking is groot.
0
geplaatst: 30 december 2017, 18:55 uur
Ontzettend bedankt voor je inzet en enthousiasme deze voorbije jaren, Paul! All the best 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 december 2017, 20:44 uur
Oei die zag ik niet aankomen brajoapau, ontzettend bedankt. Ook voor de regelmatige berichtjes. Je hebt het ontzettend goed gedaan. Paul bedankt?
2
geplaatst: 30 december 2017, 21:27 uur
brajoapau je hebt je buitengewoon ingezet, ook voor de harmonie binnen de ploeg. Bovenal vond ik het erg fijn om met je te samenwerken en gedachten uit te wisselen. Reuze bedankt, Paul!!
* denotes required fields.