De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
2
geplaatst: 26 september 2018, 21:17 uur
Veel succes bennerd op jouw nieuwe Nimbus 2000, veeg met die lastpakken hier maar eens flink de vloer aan 

1
geplaatst: 26 september 2018, 21:59 uur
Welkom terug bennerd
; en nogmaals mijn dank aan trebremmit voor de prettige samenwerking van de afgelopen jaren. 
; en nogmaals mijn dank aan trebremmit voor de prettige samenwerking van de afgelopen jaren. 
7
geplaatst: 26 september 2018, 23:54 uur
panjoe schreef:
We hebben inmiddels een geschikte vervanger gevonden bij het modteam: bennerd zal ons vanaf nu komen versterken. Welkom terug en alle succes toegewenst!
We hebben inmiddels een geschikte vervanger gevonden bij het modteam: bennerd zal ons vanaf nu komen versterken. Welkom terug en alle succes toegewenst!
herman is dit wellicht ook iets voor ons?

1
geplaatst: 28 september 2018, 23:40 uur
Succes bennerd
Hopelijk kunnen we gewoon vrienden blijven en voel je je daar niet opeens te goed voor.
Hopelijk kunnen we gewoon vrienden blijven en voel je je daar niet opeens te goed voor.
0
geplaatst: 29 september 2018, 00:00 uur
Bert nog bedankt voor het nuttige werk dat je voor de site hebt verricht. Je had je imo alleen niet met het sporttopic moeten bemoeien, dat is nu op sterven na dood
En succes bennerd. Een frisse wind op MuMe is nooit verkeerd.
En succes bennerd. Een frisse wind op MuMe is nooit verkeerd.
5
geplaatst: 29 september 2018, 09:58 uur
5
geplaatst: 7 oktober 2018, 16:26 uur
Er werd bij de moderators al voor 26 september gesproken om een extra persoon aan het moderatorteam toe te voegen (zeggen ze...). Bij dezen versterken we de ploeg met -SprayIt-. Van harte welkom en veel succes!
6
geplaatst: 7 oktober 2018, 17:21 uur
Ah, eindelijk eens iemand met een fatsoenlijke muzieksmaak. Dat werd tijd.
3
geplaatst: 7 oktober 2018, 17:35 uur
Dat was inderdaad wel wat naar beneden gegaan na mijn vertrek. 
Veel succes -SprayIt-!

Veel succes -SprayIt-!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 29 oktober 2018, 14:34 uur
Na vele jaren heeft brajoapau zijn crewershoed aan de wilgen gehangen. Van harte bedankt voor je inzet en de prettige samenwerking, Paul!
0
geplaatst: 29 oktober 2018, 14:45 uur
Oh jammer, een toevoegheld.
Bedankt voor het vele mooie werk
Bedankt voor het vele mooie werk
* denotes required fields.