menu

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
avatar van brajoapau
Het was in ieder geval een eer om dik vijf jaar deel te hebben uitgemaakt van de fijne crew alhier, maar real life en naasten gaan nu eenmaal voor op MusicMeter.

avatar van aERodynamIC
Bedankt Paul: keiharde werker en veel hulp gehad!

avatar van ArthurDZ
Ook langs hier nog eens ontzettend bedankt voor je werk, Paul!

avatar van vigil
Rudi S schreef:
Oh jammer, een toevoegheld.
Bedankt voor het vele mooie werk

Hier sluit ik me voor de volle 100% bij aan. Erg jammer maar begrijpelijke redenen. Hopelijk een voorbeeld voor andere

Paul bedankt!

avatar van Teunnis
Bedankt voor het vele werk dat je verrichtte, Paul!

avatar van Hellblazer
Bedankt Paul, voor alles wat je hebt gedaan!

avatar van Manfield
Bedankt!

avatar van Svendra
Paul, je inzet was top en het was een genoegen met je samen te werken.

avatar van Gerards Dream
brajoapau heel veel dank voor je inzet en de vele goedkeuringen die ik van je mocht ontvangen.

avatar van B.Robertson
Dank voor alles brajoapau!

avatar van brajoapau
Bedankt allemaal, de waardering van jullie doet me goed!

avatar van sheep67
Bedankt Paul voor alles! Echt heel jammer dat je deze beslissing heeft moeten nemen, je was mijn vaste 'hulpje' Bedankt voor je inzet op de site!

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
brajoapau schreef:
Bedankt allemaal, de waardering van jullie doet me goed!


Paul bedankt voor het vele werk dat je hebt verricht. Chapeau

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
In de afgelopen maand is brajoapau tot de conclusie gekomen dat hij toch niet zonder ons kan. Awww!

Bij deze heten we hem dan ook weer van harte welkom in ons midden.

avatar van GrafGantz
Die weet ook niet wat ie wil!

avatar van vigil
Yeah!

Gezin aan de kant geschoven en voor MuMe gekozen, dat zijn de echte mannen

avatar van brajoapau
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan ; na een nare periode is ondergetekende back in business.

avatar van Poeha
Dat is toch die gast die...

Welkom terug

avatar van Johnny Marr
Welkome back!

avatar van Mjuman
Het mirakel van de wonderbaarlijke reïncarnatie - het lijkt wel Heintje Davids of Southside Johnny & The Asbury Jukes; die kwamen in Paradiso (John Hiatt als voorprogramma) wel 3* terug

Goed dat er een draaideur is geplaatst voor het crewhok

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Nu zal brajoapau ons dan toch definitief verlaten, en dit keer is het voor het echie. Hij was al enige tijd ook als crewer actief op TvMeter, maar zal daar nu moderator worden.

Paul, van harte bedankt voor je vele werk bij de crew, en veel succes bij de buren!

avatar van Onweerwolf


Bestaat dat tegenwoordig ook?

avatar van GrafGantz
Onweerwolf schreef:
(quote)


Bestaat dat tegenwoordig ook?


Alweer een paar jaar volgens mij. Ik gebruik het wel eens als naslagwerk, maar heb er geen account.

avatar van brajoapau
Ik heb het met heel veel plezier gedaan, maar een crewambt op twee metersite's gaan uitoefenen is nu toch ook wel net iets teveel van het goede ; ik wens de crew verder alle succes toe uiteraard, en ik kan terugblikken op een fijne lange jaren samenwerking!

avatar van musicfriek
Jammer je te zien gaan, maar begrijpelijk. In ieder geval bedankt voor de snelle service de laatste tijd met de toevoegingen

Succes op tv-meter! (had er ook nog nooit van gehoord).

avatar van GrafGantz
musicfriek schreef:
Succes op tv-meter! (had er ook nog nooit van gehoord).


Als je helemaal naar onderen scrollt zie je in de zwarte balk links van het midden de links naar de andere Meter-sites.

avatar van musicfriek
Ja, ik zie het nu, een gedeelte wat ik blijkbaar nooit zie

Vroeger stond het linksboven in het scherm, viel het wat meer op.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Bedankt Paul. Zie je daar wel ?

avatar van Sir Spamalot
Paul, bedankt voor de mooie samenwerking de afgelopen jaren. Het was altijd een geruststelling dat ik bij je terecht kon voor die twijfelgevallen in sommige toevoegingen, het was altijd prettig met je omgaan op persoonlijk vlak. Ik hoop je hier nog vaak tegen te komen en zoals we in West-Vlaanderen zeggen: "Het zijn bomen die elkaar nooit tegenkomen." Veel plezier op TVMeter en... go get them!

avatar van Teunnis
DjFrankie schreef:
Bedankt Paul. Zie je daar wel ?

+1

Gast
geplaatst: vandaag om 11:17 uur

geplaatst: vandaag om 11:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.