menu

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
Nieuws uit crewland: Maartenn versterkt vanaf nu het team, met Trout Mask en al! Welkom Maartenn, zet 'm op!

Succes, Maarten! Oefen maar vast je afwijsberichtjes.

brajoapau (crew)
Maartenn; veel plezier en succes ermee!

Veel plezier Maartenn en succes, brajoapau bedankt voor o.m. alle opgepoetste hoezen en succes met de overstap!

Zet hem op Maartenn!

geplaatst:
Zowel goed als slecht nieuws uit het moderatorkamp. ArthurDZ heeft beslist om het modwerk naast zich neer te leggen na wat lijkt op een eeuwigheid aan keiharde inzet. Enorm veel dank voor alles, Arthur!

Het goede nieuws is dat FlyLo het bezemteam zal versterken. Alvast heel veel succes en plezier gewenst. Geef er een spreekwoordelijke lap op!

geplaatst:
Arthur bedankt, Arthur bedankt, Arthur, Arthur, Arthur bedankt!

En FlyLo veel succes gewenst als moderator!

geplaatst:
Vrijwillig een ondankbare taak opnemen, dat verdient dank.

Dank je wel ArthurDZ en dank je wel FlyLo.

brajoapau (crew)
geplaatst:
ArthurDZ bedankt, en FlyLo veel succes en plezier met het modereren!

geplaatst:
Bedankt, ArthurDZ. Bedankt voor alles.

En succes aan FlyLo!

geplaatst:
Bedankt ArthurDZ

geplaatst:
Bedankt jongens! En succes aan FlyLo natuurlijk!

geplaatst:
ArthurDZ schreef:
Bedankt jongens!

Nee, jij bedankt

Dikke knuf xxx

panjoe (moderator)
geplaatst:
Hartelijk dank voor je jarenlange inzet als mod, Arthur!

En een warm welkom en veel succes voor FlyLo natuurlijk.

geplaatst:
Bedankt voor al je inzet, ArthurDZ!

FlyLo (moderator)
geplaatst:
Bedankt

geplaatst:
Omg, dit wist ik al een tijdje, maar nu is het officieel dus . Bedankt voor alles, ArthurDZ, alles.

Succes FlyLo! Eindelijk weer een mod met een fatsoenlijke top 10.

geplaatst:
Ja, dat is toch alweer meer dan een half jaar geleden.

ArthurDZ, bedankt voor al je inzet; je was voor mij als beginnend moderator een voorbeeld en daarnaast een hele toffe gast (wat je hopelijk nog steeds bent).

Aan FlyLo om het stokje over te nemen, maar FlyLo een beetje kennende moet dat geen probleem zijn.

Sir Spamalot (crew)
geplaatst:
ArthurDZ, bedankt! FlyLo, welkom aan boord!

geplaatst:
Sir Spamalot schreef:
ArthurDZ, bedankt! FlyLo, welkom aan boord!

bedankt en succes

geplaatst:
ArthurDZ hartelijk bedankt voor je inzet.
FlyLo welkom en succes!

geplaatst:
Teunnis schreef:

ArthurDZ, bedankt voor al je inzet; je was voor mij als beginnend moderator een voorbeeld en daarnaast een hele toffe gast (wat je hopelijk nog steeds bent).

Bwa, gaat wel.

Nee hoor, nog steeds een topgozer

geplaatst:
ArthurDZ een topgozer? Hah, laat mij niet lachen. Die bewering is manifest onjuist.

geplaatst:
Pepino schreef:
ArthurDZ een topgozer? Hah, laat mij niet lachen. Die bewering is manifest onjuist.

Jouw bewering dan niet, mijn waerde? Veel hangt af van je perspectief: in Nederland hebben we de Archemerberg, waarvan de 'top' op 77,9 meter ligt en bij onze hoogste berg, de Vaalserberg ligt de 'top' op 322 meter. Een Beier zou bij die getallen gaan schuddebuiken of het hoofd schudden.

Het werk van een mod is al niet het dankbaarste dat er is, onbezoldigd immers, dus is het niet nodig op de man te spelen.

geplaatst:
Beste Mjuman, ArthurDZ is al meer dan 10 jaar een zeer goede vriend van mij en mijn reactie was dus puur ironisch bedoeld. Nooit zou ik een reactie als deze op een openbaar forum plaatsen mocht ik het menen. Blijkbaar was dit niet zo duidelijk.

geplaatst:
Pepino schreef:
Beste Mjuman, ArthurDZ is al meer dan 10 jaar een zeer goede vriend van mij en mijn reactie was dus puur ironisch bedoeld. Nooit zou ik een reactie als deze op een openbaar forum plaatsen mocht ik het menen. Blijkbaar was dit niet zo duidelijk.

Ik heb Arthur altijd ervaren als een tamelijk welwillend mens - die soms weleens de plank missloeg in zijn jeugdige overmoed ("vruchtbaarheidsrituelen" bij Remain in Light). Zo zie je maar dat ironie niet altijd duidelijk is

geplaatst:
Mjuman schreef:
(quote)

("vruchtbaarheidsrituelen" bij Remain in Light)

Michael Jackson Popcorn GIF

geplaatst:
Nog voor het aantreden van FlyLo was het idee geopperd om het moderatorteam permanent uit te breiden met enkele leden. Einddoel is om de constante druk te verlichten en het werk beter te verspreiden. We gaan er als mods graag vol voor en iets meer handen maken iets lichter werk. Omdat we hier iedereen de kans willen geven om zich kandidaat te stellen, houden we graag een open sollicitatieronde.

Als je met regelmaat aanwezig bent op MusicMeter en graag wat meer wil doen voor de site, dan is dit wellicht iets voor jou. We zoeken iemand die helder en rustig kan communiceren, een beetje inzicht heeft in hoe het er op het forum en bij de albums aan toe gaat, en hier adequaat naar kan handelen. Als moderator houd je je dagelijks bezig met het doornemen van de updates, het in goede banen leiden van discussies, en het bijhouden van nieuwe forumtopics. Wij voorzien je van een bezem en een hoop extra knoppen om je taken gedaan te krijgen.

Heb je interesse in een rol als moderator? Stuur dan een bericht naar panjoe, -SprayIt-, FlyLo of bennerd.

De deadline voor reacties is zondag 9 juni om 20:00.

geplaatst:
bennerd schreef:
We zoeken iemand die helder en rustig kan communiceren,

He, verdorie

geplaatst:
Rudi S schreef:
(quote)

He, verdorie

Niets voor ons dus misschien iets voor Johnny Marr?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:02 uur

geplaatst: vandaag om 14:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.