De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 25 februari 2021, 19:24 uur
Onweerwolf schreef:
Dank je wel Jordi,
Het was zeer aangenaam om van zo dichtbij getuige te mogen zijn van jouw prachtige reis van jongen tot man. Vlieg uit en verken!
Aha! Fathead of Sunderland dus? Beide lijken me prima kandidaten.
Dank je wel Jordi,
Het was zeer aangenaam om van zo dichtbij getuige te mogen zijn van jouw prachtige reis van jongen tot man. Vlieg uit en verken!
(quote)
Aha! Fathead of Sunderland dus? Beide lijken me prima kandidaten.
Pathead? Of No Punderland intended?
1
geplaatst: 25 februari 2021, 19:44 uur
cosmic kid schreef:
En je voornaam moet met een P beginnen om mooi te allitereren in het rijtje Paul - Pim - Paddy. Toen we voorstelden om jordidj1 om te dopen in Pordidj1 was opeens de maat vol
(quote)
En je voornaam moet met een P beginnen om mooi te allitereren in het rijtje Paul - Pim - Paddy. Toen we voorstelden om jordidj1 om te dopen in Pordidj1 was opeens de maat vol
Dan draag ik bij deze musicfriek voor
0
geplaatst: 25 februari 2021, 19:47 uur
Oh nee, haha, echt niks voor mij, maar dank voor de gedachte 

0
geplaatst: 25 februari 2021, 20:42 uur
Wut?! sorry jongens, ik voel me zeer vereerd, maar ik voel met goed bij het druk hebben met het niet zo druk te hebben... dus ik kijk graag toe hoe anderen modereren...
1
geplaatst: 25 februari 2021, 21:44 uur
Bedankt jordidj1 voor je modwerk en sfeerverhogende aanwezigheid. Hopelijk vindt je als niet-crewlid het plezier weer een beetje terug in de site.
1
geplaatst: 25 februari 2021, 22:19 uur
Ik ga het ook niet doen. Ik mag het niet doen van mijn geloof.
1
geplaatst: 26 februari 2021, 01:06 uur
PAP! heeft op zich wel zin om mod te worden, maar is in geen enkel opzicht geschicht - @absolutepowercorruptsabsolutely.
Maar wel bedankt, jordidj1!
Maar wel bedankt, jordidj1!

1
geplaatst: 26 februari 2021, 16:47 uur
Maar één keer in aanraking gekomen met jordidj1 maar twijfel of dat nu positief of negatief is. Maar dank voor het modwerk!
Edit: niet fysiek Johnny Marr
Edit: niet fysiek Johnny Marr

8
geplaatst: 26 februari 2021, 16:49 uur
nlkink schreef:
Maar één keer in aanraking gekomen met jordidj1 maar twijfel of dat nu positief of negatief is.
Maar één keer in aanraking gekomen met jordidj1 maar twijfel of dat nu positief of negatief is.
Hij moet z'n poten thuis houden, de viespeuk. Verder alles een beetje OK met je?
3
geplaatst: 26 februari 2021, 16:49 uur
Dank je wel, Jordi! Nu hoef je gelukkig nooit meer iedere week de topictitel van het tipalbum van de week te veranderen.
1
geplaatst: 26 februari 2021, 17:00 uur
Oh. Had ik je trouwens al bedankt, jordidj1?
madmadder schreef:
Nu hoef je gelukkig nooit meer iedere week de topictitel van het tipalbum van de week te veranderen.
Nu hoef je gelukkig nooit meer iedere week de topictitel van het tipalbum van de week te veranderen.

1
geplaatst: 26 februari 2021, 17:03 uur
Bedankt voor alle moeite, energie, enthousiasme en tijd die je in MusicMeter hebt gestoken, jordidj1
6
geplaatst: 26 februari 2021, 17:49 uur
Jordi, het waren 5 fàntastische dagen.
Geintje modfather, ga je missen though
Geintje modfather, ga je missen though
1
geplaatst: 26 februari 2021, 18:30 uur
Thx jordidj1voor je mod-times, maar je enthousiasme en onbevangenheid wil ik hier verder nog niet missen..
4
geplaatst: 26 februari 2021, 18:53 uur
nlkink schreef:
Eén keer maar? Ik ben opgehouden met tellen. Toch veel liefs van Slowgaze. Ik mis TheKillers12345.
3
geplaatst: 27 februari 2021, 11:32 uur
1
geplaatst: 27 februari 2021, 16:23 uur
Wellicht. Anyways, ik ben moderator af. Maar alvast even brainstormen over wat mijn nieuwe naam wordt op BeatSense.
3
Soledad
geplaatst: 27 februari 2021, 17:24 uur
jordidj1 schreef:
Wellicht. Anyways, ik ben moderator af. Maar alvast even brainstormen over wat mijn nieuwe naam wordt op BeatSense.
(quote)
Sterker nog, hij is reeds benoemd. Zijn eerste voorstel was om jordidj1 te bannen. Ik denk dat we dit verzoek gaan honoreren aangezien Jordi ons plots met een vacature laat zitten in deze barre tijden....
Thanks Jordi voor al je noeste arbeid als moderator!
11
geplaatst: 4 maart 2021, 12:38 uur
Beste community,
Na kort overleg hebben we besloten om Casartelli aan te stellen als nieuwe moderator. Veel succes en plezier ermee Casper!
Na kort overleg hebben we besloten om Casartelli aan te stellen als nieuwe moderator. Veel succes en plezier ermee Casper!
1
geplaatst: 4 maart 2021, 12:42 uur
Dan had hij blijkbaar een makkelijk haalbaar eisenpakket!
Mume gefeliciteerd en Casper succes!
Mume gefeliciteerd en Casper succes!
4
geplaatst: 4 maart 2021, 12:44 uur
Hiphop: -1; Prog: +1
Succes Cas, zet wel je helm op als het echt hard gaat
Succes Cas, zet wel je helm op als het echt hard gaat

1
geplaatst: 4 maart 2021, 12:50 uur
Succes Casper, de prog ladder zal dus vanaf nu een stuk minder tekst bevatten 

1
geplaatst: 4 maart 2021, 13:24 uur