MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
Onweerwolf schreef:
Dank je wel Jordi,

Het was zeer aangenaam om van zo dichtbij getuige te mogen zijn van jouw prachtige reis van jongen tot man. Vlieg uit en verken!

(quote)

Aha! Fathead of Sunderland dus? Beide lijken me prima kandidaten.

Pathead? Of No Punderland intended?

cosmic kid schreef:
(quote)

En je voornaam moet met een P beginnen om mooi te allitereren in het rijtje Paul - Pim - Paddy. Toen we voorstelden om jordidj1 om te dopen in Pordidj1 was opeens de maat vol

Dan draag ik bij deze musicfriek voor

Oh nee, haha, echt niks voor mij, maar dank voor de gedachte

Wut?! sorry jongens, ik voel me zeer vereerd, maar ik voel met goed bij het druk hebben met het niet zo druk te hebben... dus ik kijk graag toe hoe anderen modereren...

Bedankt jordidj1 voor je modwerk en sfeerverhogende aanwezigheid. Hopelijk vindt je als niet-crewlid het plezier weer een beetje terug in de site.

Ik ga het ook niet doen. Ik mag het niet doen van mijn geloof.

PAP! heeft op zich wel zin om mod te worden, maar is in geen enkel opzicht geschicht - @absolutepowercorruptsabsolutely.

Maar wel bedankt, jordidj1!

Maar één keer in aanraking gekomen met jordidj1 maar twijfel of dat nu positief of negatief is. Maar dank voor het modwerk!

Edit: niet fysiek Johnny Marr

nlkink schreef:
Maar één keer in aanraking gekomen met jordidj1 maar twijfel of dat nu positief of negatief is.

Hij moet z'n poten thuis houden, de viespeuk. Verder alles een beetje OK met je?

Dank je wel, Jordi! Nu hoef je gelukkig nooit meer iedere week de topictitel van het tipalbum van de week te veranderen.

nlkink schreef:

Edit: niet fysiek Johnny Marr

Oh. Had ik je trouwens al bedankt, jordidj1?

madmadder schreef:
Nu hoef je gelukkig nooit meer iedere week de topictitel van het tipalbum van de week te veranderen.

Dim
Bedankt voor alle moeite, energie, enthousiasme en tijd die je in MusicMeter hebt gestoken, jordidj1

Jordi, het waren 5 fàntastische dagen.

Geintje modfather, ga je missen though

Thx jordidj1voor je mod-times, maar je enthousiasme en onbevangenheid wil ik hier verder nog niet missen..

nlkink schreef:
Maar één keer in aanraking gekomen met jordidj1 maar twijfel of dat nu positief of negatief is.

Eén keer maar? Ik ben opgehouden met tellen. Toch veel liefs van Slowgaze. Ik mis TheKillers12345.

Slowgaze schreef:
Ik mis TheKillers12345.

Zo, echt wel. Komt die weer terug nu jordidj1 mod af is?

Johnny Marr schreef:
(quote)

Zeker, hij wordt zijn vervanger (moderator)

Johnny Marr schreef:
(quote)

Wellicht. Anyways, ik ben moderator af. Maar alvast even brainstormen over wat mijn nieuwe naam wordt op BeatSense.

Soledad
jordidj1 schreef:
(quote)

Wellicht. Anyways, ik ben moderator af. Maar alvast even brainstormen over wat mijn nieuwe naam wordt op BeatSense.

Sterker nog, hij is reeds benoemd. Zijn eerste voorstel was om jordidj1 te bannen. Ik denk dat we dit verzoek gaan honoreren aangezien Jordi ons plots met een vacature laat zitten in deze barre tijden....

Thanks Jordi voor al je noeste arbeid als moderator!

Beste community,

Na kort overleg hebben we besloten om Casartelli aan te stellen als nieuwe moderator. Veel succes en plezier ermee Casper!

Dan had hij blijkbaar een makkelijk haalbaar eisenpakket!

Mume gefeliciteerd en Casper succes!

zaaf

scs Casper!

Hiphop: -1; Prog: +1

Succes Cas, zet wel je helm op als het echt hard gaat

Succes Casper, de prog ladder zal dus vanaf nu een stuk minder tekst bevatten

Ah, dat is leuk, succes Casper

Of moeten we Pasper zeggen, jullie zochten iemand met een beginletter P

Succes!

Veel succes en plezier, Casartelli!

panjoe (moderator)
Nice, goeie keuze.

Succes Casartelli, geniet ervan!

Succes Casper!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:29 uur

geplaatst: vandaag om 14:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.