De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 16 februari 2012, 23:28 uur
Van harte allebei! Het was inderdaad een erg moeilijke keuze (er zijn ook goede kandidaten afgevallen), vandaar dat het nog even duurde.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 17 februari 2012, 06:42 uur
Proficiat met de promotie, Dexter en tangmaster! 

0
geplaatst: 17 februari 2012, 07:44 uur
Gefeliciteerd idd Dexter en Tangmaster!
Tja, als er één weer van toevoegen is het Tangmaster wel...
Tja, als er één weer van toevoegen is het Tangmaster wel...

0
geplaatst: 24 februari 2012, 00:11 uur
Weer terug van een weekje vakantie en in de tussentijd is de crew versterkt met 2 nieuwe leden. Zowel tangmaster als Dexter van harte welkom en veel succes gewenst in jullie nieuwe rol.
En dan kan ik zelf meteen ook wel mededelen dat de nieuwe versterkingen o.a. te maken hebben met het feit dat ondergetekende besloten heeft om de crew te gaan verlaten.
Ten eerste omdat ik de laatste tijd te druk had om mijn taken nog goed uit te voeren en daarnaast is na zo'n 5 jaar crewlidmaatschap de tijd ook wel gekomen om het stokje door te geven zodat er weer een frisse wind door de crew gaat waaien.
Uiteraard blijf ik wel gewoon actief op de site met o.a. de organisatie van de MuMeLadder.
En dan kan ik zelf meteen ook wel mededelen dat de nieuwe versterkingen o.a. te maken hebben met het feit dat ondergetekende besloten heeft om de crew te gaan verlaten.
Ten eerste omdat ik de laatste tijd te druk had om mijn taken nog goed uit te voeren en daarnaast is na zo'n 5 jaar crewlidmaatschap de tijd ook wel gekomen om het stokje door te geven zodat er weer een frisse wind door de crew gaat waaien.
Uiteraard blijf ik wel gewoon actief op de site met o.a. de organisatie van de MuMeLadder.
0
geplaatst: 24 februari 2012, 00:28 uur
El Ninjo bedankt. 
Toch wel samen met aERo de crewleden die mij hier wegwijs maakten.
Hopelijk vermoord Dexter hier niet de rest van de crew.

Toch wel samen met aERo de crewleden die mij hier wegwijs maakten.
Hopelijk vermoord Dexter hier niet de rest van de crew.

0
geplaatst: 24 februari 2012, 00:35 uur
Ook via deze weg bedankt voor het vele, vele crewwerk dat je hebt verricht, El Ninjo!
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 februari 2012, 08:47 uur
Ik sluit me aan bij de vorige sprekers!
0
geplaatst: 24 februari 2012, 09:03 uur
Ja, inderdaad, El Ninjo heeft hard gewerkt op deze site. Ik geloof ook niet dat crew & moderator werk in z'n algemeenheid moet worden onderschat.
Misschien eens een bedankje in het algemeen.......
Misschien eens een bedankje in het algemeen.......

0
titan (crew)
geplaatst: 24 februari 2012, 11:05 uur
Het feit dat El Ninjo door maar liefst twee nieuwe crewleden wordt vervangen geeft al aan hoezeer hij zich in heeft gezet voor de site. Ook namens mij bedankt!
0
geplaatst: 24 februari 2012, 15:35 uur
El Ninjo, bedankt voor al het werk. Gelukkig blijf je nog actief met de MuMeLadder, dus echt veel rust zul je niet krijgen 

0
geplaatst: 24 februari 2012, 16:01 uur
Ook al heb ik zelf weinig met je te maken gehad, ik weet dat je achter de schermen nog veel meer werk hebt verricht. Bedankt daarvoor El Ninjo!
0
geplaatst: 24 februari 2012, 16:53 uur
Ik ken El Ninjo eigenlijk alleen als de man die altijd op vakantie is 

0
bone machine (crew)
geplaatst: 24 februari 2012, 17:10 uur
langs deze weg El Ninjo; bedankt voor je jarenlange crew-werk! 

0
tangmaster
geplaatst: 24 februari 2012, 17:11 uur
El Ninjo bedankt voor al jouw goede werk als Crew lid. 

* denotes required fields.