De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 27 oktober 2012, 11:04 uur
Beschouw het als mijn probleem want ik zit telkens met dat nummer in mijn hoofd: jij bent gewoon keihard voor je mede-users om dat voor elkaar te krijgen

0
geplaatst: 27 oktober 2012, 11:07 uur
Hoe zijn wij eigenlijk van de Pixies- Bone Machine bij Gereard Joling terecht gekomen 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 oktober 2012, 11:28 uur
panjoe schreef:
Of, zoals het personage Michael Bolton zegt in de geniale film Office Space: "Why should I change [my name]? He is the one who sucks!"
Of, zoals het personage Michael Bolton zegt in de geniale film Office Space: "Why should I change [my name]? He is the one who sucks!"

Rudi S schreef:
Hoe zijn wij eigenlijk van de Pixies- Bone Machine bij Gereard Joling terecht gekomen
Nuja, het ligt kwalitatief aardig in elkaars verlengde.
0
geplaatst: 10 juni 2013, 15:29 uur
De afgelopen week zijn er wat mutaties geweest binnen de crew.
Rene1979 heeft aangegeven zijn taken te willen neerleggen. Bij deze een dankwoord voor Rene die zich altijd met veel passie heeft ingezet voor MusicMeter.
Dank je wel voor je betrokkenheid en inzet, Rene!
Om Rene te vervangen zal Angelo vanaf nu ook de hiphop-toevoegingen beoordelen. Daarnaast is Brajoapau toegetreden tot de crew! Brajoapau gaat zich bezighouden met de andere genres die Rene onder zijn hoede had en zal zich ook over de pop (waarin de laatste tijd meer lijkt te worden toegevoegd) ontfermen.
Welkom en veel succes Paul!
Rene1979 heeft aangegeven zijn taken te willen neerleggen. Bij deze een dankwoord voor Rene die zich altijd met veel passie heeft ingezet voor MusicMeter.
Dank je wel voor je betrokkenheid en inzet, Rene!

Om Rene te vervangen zal Angelo vanaf nu ook de hiphop-toevoegingen beoordelen. Daarnaast is Brajoapau toegetreden tot de crew! Brajoapau gaat zich bezighouden met de andere genres die Rene onder zijn hoede had en zal zich ook over de pop (waarin de laatste tijd meer lijkt te worden toegevoegd) ontfermen.
Welkom en veel succes Paul!
0
geplaatst: 10 juni 2013, 16:04 uur
Zelf heb ik maar weinig met je te maken gehad, maar dat neemt niet weg dat ik veel waardering heb voor de tijd en het werk die je in deze site hebt gestopt (net als alle andere crewleden overigens). Bedankt Rene!
Paul, heel veel succes!
Paul, heel veel succes!
0
geplaatst: 10 juni 2013, 21:13 uur
Bedankt iedereen, ik zal men uiterste best doen. 
En zeg maar gewoon Paul i.p.v. brajoapau of (broodje) bapao.

Ook vanwege mij bedankt Rene voor al het werk dat je hier verricht hebt!

En zeg maar gewoon Paul i.p.v. brajoapau of (broodje) bapao.

Ook vanwege mij bedankt Rene voor al het werk dat je hier verricht hebt!

0
geplaatst: 10 juni 2013, 21:20 uur
Vond het al zo vreemd dat er iemand zonder ondertitel een paar correctie's en ik geloof ook een toevoeging heeft geaccepteerd van mij. 
Mooie start alvast, ga zo door!

Mooie start alvast, ga zo door!

0
bone machine (crew)
geplaatst: 10 juni 2013, 21:36 uur
Rene bedankt & Paul veel plezier als crewlid!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 juni 2013, 22:35 uur
Rene bedankt, en..
nu officieel Paul, veel schik met mijn inzendingen
, en andere werkzaamheden hier.
nu officieel Paul, veel schik met mijn inzendingen
, en andere werkzaamheden hier.
0
geplaatst: 10 juni 2013, 22:58 uur
Veel succes Paul, inderdaad!
Ik ben blij met elke toevoeger op deze site, een dankbare klus!
En Rene bedankt, hoewel je verder van mij weinig hip hop aangeboden hebt gekregen....
Ik ben blij met elke toevoeger op deze site, een dankbare klus!
En Rene bedankt, hoewel je verder van mij weinig hip hop aangeboden hebt gekregen....

0
geplaatst: 10 juni 2013, 23:08 uur
Ook ik sluit me aan: hartelijk en welgemeend dank aan Rene voor alle inspanningen en een evenzeer hartelijk en welgemeend welkom aan Paul: de aanhouder wint, zo blijkt!
En nu aan het werk! 
En nu aan het werk! 
0
geplaatst: 11 juni 2013, 13:29 uur
Bedankt aan Rene en succes aan Paul! 
Is het trouwens mogelijk om de wiki met de crew/mod-leden nog eens aan te passen zodat dit up-to-date blijft, zo staan Angelo er nog niet bij bv.

Is het trouwens mogelijk om de wiki met de crew/mod-leden nog eens aan te passen zodat dit up-to-date blijft, zo staan Angelo er nog niet bij bv.
0
geplaatst: 20 juni 2013, 22:47 uur
0
geplaatst: 6 juli 2013, 19:10 uur
Na wat overleg leek het ons een wijs idee versterking te zoeken en die hebben we gevonden in bone machine. Toevoegers zullen nog wel weten dat hij al eerder crewlid was en wij zijn blij dat hij weer terug wilde keren. Welkom terug Koen, en veel succes!
0
geplaatst: 6 juli 2013, 19:24 uur
Heel veel sterkte opnieuw bone machine met het crewlidmaatschap. 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 6 juli 2013, 19:27 uur
Dien ik vanavond een correctie in voor de hoes van Marathon - The First Run (1994), wordt hij goedgekeurd door Koen alias bone machine. Ik dacht: "Hé, was hij niet gestopt?" Bedankt voor de correctie, maat, en hopelijk geraken we nog eens samen op een meeting
.
.
0
geplaatst: 6 juli 2013, 22:56 uur
0
bone machine (crew)
geplaatst: 6 juli 2013, 23:58 uur
Merci
en @Sir from Ostend; die meeting dat zal wel nog 'ns lukken hé 
en @Sir from Ostend; die meeting dat zal wel nog 'ns lukken hé 
0
bone machine (crew)
geplaatst: 12 augustus 2013, 17:34 uur
Vanaf nu vragen we bij ALLE TOEVOEGINGEN een link, zie wiki, dus OOK NIET RECENTE.
(we gaan er vanuit dat toevoeger info ergens vandaan haalt dus even link-adres kopiëren is maar een kleine moeite & werkt zowel voor toevoeger als crew vlotter).
Alvast bedankt voor jullie medewerking,
de crew.
(we gaan er vanuit dat toevoeger info ergens vandaan haalt dus even link-adres kopiëren is maar een kleine moeite & werkt zowel voor toevoeger als crew vlotter).
de crew.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 augustus 2013, 07:56 uur
Was toch al altijd verplicht ? Om een link mee te sturen
0
geplaatst: 16 augustus 2013, 09:33 uur
Verreweg de meeste toevoegers deden dat al, en het was een soort ongeschreven regel. Maar in de Wiki stond het alleen vernoemd bij recente albums. Nu is daar dus duidelijkheid over.
0
geplaatst: 3 september 2013, 19:16 uur
bone machine schreef:
Vanaf nu vragen we bij ALLE TOEVOEGINGEN een link, zie wiki, dus OOK NIET RECENTE.
de crew.
de crew.
Dat is trouwens in bepaalde gevallen verdomd lastig. Ik ben al enige keren tegen het probleem aangelopen dat bij bepaalde cd's geen songtitels worden vermeld. Wat te doen in zo'n geval?!
0
bone machine (crew)
geplaatst: 3 september 2013, 20:05 uur
Lura schreef:
Dat is trouwens in bepaalde gevallen verdomd lastig. Ik ben al enige keren tegen het probleem aangelopen dat bij bepaalde cd's geen songtitels worden vermeld. Wat te doen in zo'n geval?!
(quote)
Gewoon per track [Untitled] vermelden.
0
geplaatst: 3 september 2013, 20:10 uur
Dat begrijp ik niet. Er zijn ook mensen die gewoon cd's in hun bezit hebben en waar de songtitels op vermeld staan.
* denotes required fields.