De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 september 2013, 20:50 uur
Als ze bekend zijn dan worden ze vermeld maar ik heb ook wel albums toegevoegd met 10 untitled nummers, omdat ze zo heten
0
geplaatst: 3 september 2013, 20:52 uur
Dit lijkt me een spraakverwarring
.
Het antwoord van bone machine geldt als er daadwerkelijk geen songtitels bestaan.
Als die songtitels wel bestaan maar niet op internet te vinden zijn, kan het album helaas niet op de site. Tenzij een bezitter van de cd de titels even inscant, natuurlijk.
. Het antwoord van bone machine geldt als er daadwerkelijk geen songtitels bestaan.
Als die songtitels wel bestaan maar niet op internet te vinden zijn, kan het album helaas niet op de site. Tenzij een bezitter van de cd de titels even inscant, natuurlijk.
0
geplaatst: 3 september 2013, 20:57 uur
Svendra schreef:
Dit was destijds zulk een gevalletje.

0
geplaatst: 12 september 2013, 23:35 uur
Inmiddels zijn we weer op zoek naar een nieuw crewlid, om precies te zijn een nieuwe moderator.
Het is wat lastiger een nieuwe moderator aan te wijzen dan een algemeen crewlid, vandaar dat we een open sollicitatieronde houden.
Lijkt het je leuk wat meer te doen op de site, dan is dit wellicht iets voor jou. Een vereiste is dat je al actief bent op de site (hoeft niet per se als veelposter) en bereid bent de updates bij te houden. Voor dat laatste krijg je als moderator een aparte tool, waardoor het een stuk sneller en makkelijker gaat dan via de reguliere manier. Zelf ben ik grofweg een half uur per dag kwijt aan het bijlezen van de updates.
Heb je interesse collega te worden van Arrie, Bennerd, L_T_B en mij of wil je meer informatie?
Stuur dan een bericht naar L_T_B of mij.
De procedure sluit komende woensdag 18-9 om 20.00, waarna we een weloverwogen keuze hopen te maken.
Het is wat lastiger een nieuwe moderator aan te wijzen dan een algemeen crewlid, vandaar dat we een open sollicitatieronde houden.
Lijkt het je leuk wat meer te doen op de site, dan is dit wellicht iets voor jou. Een vereiste is dat je al actief bent op de site (hoeft niet per se als veelposter) en bereid bent de updates bij te houden. Voor dat laatste krijg je als moderator een aparte tool, waardoor het een stuk sneller en makkelijker gaat dan via de reguliere manier. Zelf ben ik grofweg een half uur per dag kwijt aan het bijlezen van de updates.
Heb je interesse collega te worden van Arrie, Bennerd, L_T_B en mij of wil je meer informatie?
Stuur dan een bericht naar L_T_B of mij.
De procedure sluit komende woensdag 18-9 om 20.00, waarna we een weloverwogen keuze hopen te maken.
0
Ponty Mython
geplaatst: 13 september 2013, 01:55 uur
Als het lastig is om iemand te kiezen, dan kun je eventueel ook de keuze bij de gebruikers neerleggen, wie zij graag als moderator zouden zien. Bijvoorbeeld door middel van een poll. Er zullen vast gebruikers zijn die al een actieve en adviserende rol hebben op deze website, maar nog niet in de crew zitten.
0
geplaatst: 13 september 2013, 08:44 uur
Brrr Democratie, laat zitten! Dan verandert er nooit nog iets op deze site.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 september 2013, 12:38 uur
Never nooit dat er ooit een referendum op MuMe gaat komen. Zie de discussies rondom klassieke muziek en muziekdvd's.
0
geplaatst: 13 september 2013, 13:11 uur
Ik denk dat er binnen MuMe voldoende hersenen zitten om zelf een goede Mod of ander crewlid te kiezen. Als je dit gaat openstellen zodat iedereen mag gaan stemmen wordt de gezelligste gekozen en waarschijnlijk niet de beste.
Inmiddels 43.500 leden en we zijn nog steeds niet ten onder gegaan.
Inmiddels 43.500 leden en we zijn nog steeds niet ten onder gegaan.
0
geplaatst: 13 september 2013, 13:33 uur
vigil schreef:
Als je dit gaat openstellen zodat iedereen mag gaan stemmen wordt de gezelligste gekozen en waarschijnlijk niet de beste.
Als je dit gaat openstellen zodat iedereen mag gaan stemmen wordt de gezelligste gekozen en waarschijnlijk niet de beste.
Ik denk dat de gezelligste user niet verkiesbaar is. Het moderatorschap is namelijk geen pretje.

0
geplaatst: 13 september 2013, 13:35 uur
vigil schreef:
Zeg je dit nou om je eigen kansen te vergroten? Als je dit gaat openstellen zodat iedereen mag gaan stemmen wordt de gezelligste gekozen en waarschijnlijk niet de beste.

0
geplaatst: 16 september 2013, 00:03 uur
Nog even een schopje, mochten mogelijk geïnteresseerden dit over het hoofd hebben gezien. 

0
geplaatst: 16 september 2013, 12:42 uur
FlyLo schreef:
Dan wordt het een populariteitswedstrijd...
Dan wordt het een populariteitswedstrijd...
Dat lijkt me niet de bedoeling, ik heb niet eens interesse in deze job.
0
geplaatst: 17 september 2013, 21:26 uur
Ik zou je kandidatuur wel steunen, in ieder geval al op basis van muzikale smaak 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 september 2013, 22:52 uur
o nee, ik wil me niet aanmelden, maar ben gewoon benieuwd of er al gegadigden zijn
0
geplaatst: 17 september 2013, 22:54 uur
DjFrankie schreef:
Zijn er al aanmeldingen?
Zijn er al aanmeldingen?
We hebben ongeveer net zoveel goede kandidaten als Chelsea goede middenvelders heeft.

veel dus
0
geplaatst: 17 september 2013, 22:57 uur
Was het geen promotie als je van (ex-) crewmember naar mod overgaat? 
maar nee, dank u

maar nee, dank u

0
geplaatst: 17 september 2013, 23:20 uur
Als ie wordt uitgeleend aan MusicMeter, vrees ik dat Jordy het scherm wel helemaal dicht zal moeten plakken met banners, inter- of prestitials om zijn komst financieel haalbaar te kunnen maken.

0
geplaatst: 23 september 2013, 21:53 uur
Inmiddels is er duidelijkheid omtrent de nieuwe moderator. Het was een moeilijke keuze, aangezien er veel aanmeldingen waren en de kandidaten stuk voor stuk sterk waren. Uiteindelijk hebben we ervoor gekozen twee nieuwe moderators aan te stellen, omdat vijf moderators geen overbodige luxe is en tevens omdat Bennerd er binnenkort (wegens drukte) mee gaat stoppen.
De keuze is uiteindelijk gevallen op panjoe en tuktak: veel succes heren!
En Ben: heel erg bedankt voor de prettige samenwerking van de afgelopen jaren, ik hoop je nog regelmatig te zien posten op de site.
De keuze is uiteindelijk gevallen op panjoe en tuktak: veel succes heren!
En Ben: heel erg bedankt voor de prettige samenwerking van de afgelopen jaren, ik hoop je nog regelmatig te zien posten op de site.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 23 september 2013, 22:08 uur
Scs Panjoe en Tuktak
En Ben bedankt !!
En Ben bedankt !!
0
geplaatst: 23 september 2013, 22:14 uur
Lijken me goede aanstellingen. Succes! En daarbij - dank Ben.
0
geplaatst: 23 september 2013, 22:37 uur
Masimo zegt exact wat ik kwijt wou.
Bedankt Ben! En succes panjoe & tuktak!
Bedankt Ben! En succes panjoe & tuktak!
* denotes required fields.