De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2013, 13:48 uur
Alvast bedankt Ben, rock on.
Panjoe en Tuktak, moge kracht en wijsheid jullie op jullie moderatorpad vergezellen blablabla
Panjoe en Tuktak, moge kracht en wijsheid jullie op jullie moderatorpad vergezellen blablabla
0
geplaatst: 30 september 2013, 23:15 uur
Sinds een aantal dagen hebben we wederom een verse kracht toegevoegd aan ons team. trebremmit versterkt vanaf heden onze toevoegcrew!
Welkom Bert.
Welkom Bert.

0
geplaatst: 3 oktober 2013, 12:36 uur
En waar er iemand bijkomt, gaat er ook iemand weg: T.O. verlaat namelijk de crew. Bedankt voor het crewwerk Theo, en tot ziens op de site.
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 22:33 uur
Succes Bert en bedankt voor het goeie werk, Theo! Het gaat jullie goed.
0
geplaatst: 4 oktober 2013, 13:14 uur
T.O.
Een van de laatste old school-crewleden die al sinds mijn inschrijving in die crew zat. Veel dank.
Een van de laatste old school-crewleden die al sinds mijn inschrijving in die crew zat. Veel dank.
0
geplaatst: 4 oktober 2013, 16:15 uur
Belachelijk dat ik overgeslagen ben.
Desondanks wens ik trebremmit veel succes.
Desondanks wens ik trebremmit veel succes.

0
geplaatst: 21 oktober 2013, 15:18 uur
Beste MuMe-leden,
Na een tijdje twijfelen heb ik besloten om te stoppen als moderator. Niet dat ik het niet leuk meer vind, het is puur een kwestie van tijdsgebrek. Ik ben in september met een nieuwe opleiding begonnen, en wil me daar nu helemaal op storten. Mijn vorige studie is niet helemaal zoals gepland gegaan en ik wil het deze keer graag goed doen. Dat maakt het wel lastig om te combineren met het moderatorschap op MuMe, dus voor nu heb ik besloten er mee te stoppen, maar wie weet dat ik de draad ooit wel weer oppik als ik er weer de tijd voor heb en er iemand nodig is. In ieder geval zal ik zeker nog wel als user op de site te vinden zijn, wellicht wel wat minder dan voorheen.
Na een tijdje twijfelen heb ik besloten om te stoppen als moderator. Niet dat ik het niet leuk meer vind, het is puur een kwestie van tijdsgebrek. Ik ben in september met een nieuwe opleiding begonnen, en wil me daar nu helemaal op storten. Mijn vorige studie is niet helemaal zoals gepland gegaan en ik wil het deze keer graag goed doen. Dat maakt het wel lastig om te combineren met het moderatorschap op MuMe, dus voor nu heb ik besloten er mee te stoppen, maar wie weet dat ik de draad ooit wel weer oppik als ik er weer de tijd voor heb en er iemand nodig is. In ieder geval zal ik zeker nog wel als user op de site te vinden zijn, wellicht wel wat minder dan voorheen.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 15:23 uur
Arrie bedankt voor wat je gedaan hebt in de tijd dat je moderator was en heel veel sterkte met de volgende stappen in je leven. 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 oktober 2013, 15:34 uur
Ik sluit me aan bij de vorige sprekers!
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 15:39 uur
Jammer Arrie, maar sommige zaken zijn nu eenmaal belangrijker.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 15:53 uur
Eindelijk een plaatsje vrij voor mij. Waar stuur ik m'n sollicitatiebrief naar toe?
* denotes required fields.