MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
Ah, witte rook, succes

Mooie keuzes!

Ponty Mython
Suc6!

Succes!

Succes Panjoe en Tuktak!

Alvast bedankt Ben, rock on.

Panjoe en Tuktak, moge kracht en wijsheid jullie op jullie moderatorpad vergezellen blablabla

Veel succes, beide, en Ben natuurlijk hartelijk bedankt

2MY
Succes met de nieuwe uitdagingen alle drie!

Bedankt, allen!

Sinds een aantal dagen hebben we wederom een verse kracht toegevoegd aan ons team. trebremmit versterkt vanaf heden onze toevoegcrew!

Welkom Bert.

Casartelli (moderator)
Succes!

Inderdaad veel succes!

succes trebremmit!

Bedankt!

Ik zal mijn best doen.

En waar er iemand bijkomt, gaat er ook iemand weg: T.O. verlaat namelijk de crew. Bedankt voor het crewwerk Theo, en tot ziens op de site.

Bedankt T.O., hup Trebremmit!

Succes Bert en bedankt voor het goeie werk, Theo! Het gaat jullie goed.

T.O. Een van de laatste old school-crewleden die al sinds mijn inschrijving in die crew zat. Veel dank.

Belachelijk dat ik overgeslagen ben.

Desondanks wens ik trebremmit veel succes.

Misterfool
Bedankt T.O. Gefeliciteerd trebremmit

Beste MuMe-leden,

Na een tijdje twijfelen heb ik besloten om te stoppen als moderator. Niet dat ik het niet leuk meer vind, het is puur een kwestie van tijdsgebrek. Ik ben in september met een nieuwe opleiding begonnen, en wil me daar nu helemaal op storten. Mijn vorige studie is niet helemaal zoals gepland gegaan en ik wil het deze keer graag goed doen. Dat maakt het wel lastig om te combineren met het moderatorschap op MuMe, dus voor nu heb ik besloten er mee te stoppen, maar wie weet dat ik de draad ooit wel weer oppik als ik er weer de tijd voor heb en er iemand nodig is. In ieder geval zal ik zeker nog wel als user op de site te vinden zijn, wellicht wel wat minder dan voorheen.

Arrie bedankt voor wat je gedaan hebt in de tijd dat je moderator was en heel veel sterkte met de volgende stappen in je leven.

Arrie bedankt en succes met de studie!

Bedankt Arnout! Veel succes met je nieuwe studie

Casartelli (moderator)
Ik sluit me aan bij de vorige sprekers!

Jammer Arrie, maar sommige zaken zijn nu eenmaal belangrijker.

Eindelijk een plaatsje vrij voor mij. Waar stuur ik m'n sollicitatiebrief naar toe?

Gast
geplaatst: vandaag om 13:11 uur

geplaatst: vandaag om 13:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.