MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
Misterfool
Arrie bedankt voor jouw harde werken als Mod en veel succes met de Studie.

Snap je keuze Arrie. Een reden dat ik indertijd als crewmember wat huiverig was bij je aanstelling maar je hebt het tegendeel bewezen: je hebt het heel lang volgehouden ondanks je levensfase waar gewoon van alles gebeurt en dat vind ik top.

Altijd goed met je samengewerkt en je hebt het goed gedaan! Bedankt

Thanks Arrie voor al het werk en voor de prettige samenwerking toen ik zelf nog crewmember was.

Als je nog maar wel tijd over houdt om te popquizzen

2MY
Succes met de studie en merci voor de inspanningen op de site!

Hallo? Lekker asociaal om m'n vraag te negeren :S

Onweerwolf
Dank je voor al het werk dat je hebt gedaan Arrie en specifiek voor alle posts die je voor me hebt verwijderd.

Succes met je studie!

Hartelijk dank voor al uw moeite, heer Arrie. En nu die nieuwe studie nailen.

Succes met je studie, Arnout! Bedankt voor het goede werk.

Sir Spamalot (crew)
Succes met de studie, Arnout!

Bedankt Arrie en veel succes met je opleiding!

Heel erg bedankt voor al je inzet Arnout! En succes met je studie.

Ook namens mij een welgemeend dankwoord. Bedankt voor de samenwerking en veel succes met de nieuwe studie toegewenst!

Bedankt voor alle hoeveelheid werk en succes met studeren!

Ponty Mython
Hebben jullie al een opvolger op het oog, of kunnen gebruikers met interesse zich weer aanmelden via de gebruikelijke kanalen?

Puik werk Arrie, bedankt!

Nu wens ik je het allerbeste toe met je studie, uiteraard. Maak er een succes van!

Arnout Dank voor het schoonhouden van de site!

Erg veel succes met je studie, enneh, een paar KO's overslaan scheelt ook een heleboel tijd...

Verstandig om je prioriteiten juist te leggen, succes met je studie en bedankt voor je werk voor de site!

Bedankt allen!

Sietse
Echt serieus Arrie is weg en opeens moet ik langer dan 5 minuten wachten alvorens mijn toevoeging is goedgekeurd.

Waar gaat dat heen zeg...

DjFrankie (moderator)
Arrie bedankt en erg veel succes met je studie, wellicht kom ik je nog ergens tegen op een popkwisje.

Bedankt voor al het goede werk en succes met de studie Arnout!

Arrie succes met je studie en bedankt voor het mooie werk.

Inderdaa. Arrie bedankt!

De crew muteert wat af.

Brajoapau heeft te kennen gegeven zijn crewtaken neer te willen leggen en zwaait dus af. Dank je wel voor je inzet en de prettige samenwerking Paul!

Een vervanger is ook al in huis: Rene1979 keert terug als crewlid en zal zich voornamelijk met de genres blues, jazz, pop en soul gaan bezighouden. Veel succes Rene!

Het gaat snel ja..

Bedankt Paul! En Rene, heel veel succes natuurlijk!

Ik wens Rene1979 veel succes.

Al zal hij dat niet nodig hebben, want het schijnt dat mensen die Rene heten uitstekende crewleden zijn.

DjFrankie (moderator)
Bedankt Paul je hebt in die korte tijd toch veel gedaan.

Rene welkom terug

TheArtfulDodger
Bedankt Arrie & Succes Rene

Bedankt Paul! En succes René, welkom terug!

Beste MuMe'ers,

Na een behoorlijk aantal jaren moderator te zijn geweest, hebben zowel L_T_B als ik besloten het stokje over te geven aan twee nieuwe enthousiaste moderators, te weten Angelo en Lukas. Zij zullen met panjoe en tuktak het modereerwerk op zich nemen. Paul en ik zullen op de achtergrond nog eventjes meedraaien om de overgang te voorspoedigen, maar binnenkort gaan wij genieten van ons moderator-pensioen.

Angelo's taken binnen de crew zullen grotendeels worden overgenomen door brajoapau, daarnaast zal Rene zich ook weer met jullie hiphoptoevoegingen gaan bezighouden.

Al met al aardig wat mutaties dus, maar ik ben zelf erg blij met Angelo, Lukas en brajoapau. Veel plezier en succes in jullie nieuwe functies heren! En L_T_B, dank voor de prettige samenwerking de afgelopen jaren!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:36 uur

geplaatst: vandaag om 11:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.