De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 21 oktober 2013, 16:07 uur
Arrie bedankt voor jouw harde werken als Mod en veel succes met de Studie.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 16:08 uur
Snap je keuze Arrie. Een reden dat ik indertijd als crewmember wat huiverig was bij je aanstelling maar je hebt het tegendeel bewezen: je hebt het heel lang volgehouden ondanks je levensfase waar gewoon van alles gebeurt en dat vind ik top.
Altijd goed met je samengewerkt en je hebt het goed gedaan! Bedankt
Altijd goed met je samengewerkt en je hebt het goed gedaan! Bedankt

0
geplaatst: 21 oktober 2013, 16:13 uur
Thanks Arrie voor al het werk en voor de prettige samenwerking toen ik zelf nog crewmember was. 
Als je nog maar wel tijd over houdt om te popquizzen

Als je nog maar wel tijd over houdt om te popquizzen

0
geplaatst: 21 oktober 2013, 16:14 uur
Succes met de studie en merci voor de inspanningen op de site! 

0
Onweerwolf
geplaatst: 21 oktober 2013, 16:34 uur
Dank je voor al het werk dat je hebt gedaan Arrie en specifiek voor alle posts die je voor me hebt verwijderd. 
Succes met je studie!

Succes met je studie!

0
geplaatst: 21 oktober 2013, 16:40 uur
Hartelijk dank voor al uw moeite, heer Arrie. En nu die nieuwe studie nailen.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 18:37 uur
Heel erg bedankt voor al je inzet Arnout! En succes met je studie.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 18:51 uur
Ook namens mij een welgemeend dankwoord. Bedankt voor de samenwerking en veel succes met de nieuwe studie toegewenst!
0
Ponty Mython
geplaatst: 21 oktober 2013, 20:45 uur
Hebben jullie al een opvolger op het oog, of kunnen gebruikers met interesse zich weer aanmelden via de gebruikelijke kanalen?
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 20:47 uur
Puik werk Arrie, bedankt! 
Nu wens ik je het allerbeste toe met je studie, uiteraard. Maak er een succes van!

Nu wens ik je het allerbeste toe met je studie, uiteraard. Maak er een succes van!

0
geplaatst: 21 oktober 2013, 20:55 uur
Arnout
Dank voor het schoonhouden van de site!
Erg veel succes met je studie, enneh, een paar KO's overslaan scheelt ook een heleboel tijd...
Dank voor het schoonhouden van de site!Erg veel succes met je studie, enneh, een paar KO's overslaan scheelt ook een heleboel tijd...

0
geplaatst: 22 oktober 2013, 00:53 uur
Verstandig om je prioriteiten juist te leggen, succes met je studie en bedankt voor je werk voor de site!
0
Sietse
geplaatst: 22 oktober 2013, 20:18 uur
Echt serieus Arrie is weg en opeens moet ik langer dan 5 minuten wachten alvorens mijn toevoeging is goedgekeurd.
Waar gaat dat heen zeg...
Waar gaat dat heen zeg...
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 oktober 2013, 20:33 uur
Arrie bedankt en erg veel succes met je studie, wellicht kom ik je nog ergens tegen op een popkwisje.
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 20:42 uur
Bedankt voor al het goede werk en succes met de studie Arnout!
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 18:19 uur
De crew muteert wat af. 
Brajoapau heeft te kennen gegeven zijn crewtaken neer te willen leggen en zwaait dus af. Dank je wel voor je inzet en de prettige samenwerking Paul!
Een vervanger is ook al in huis: Rene1979 keert terug als crewlid en zal zich voornamelijk met de genres blues, jazz, pop en soul gaan bezighouden. Veel succes Rene!

Brajoapau heeft te kennen gegeven zijn crewtaken neer te willen leggen en zwaait dus af. Dank je wel voor je inzet en de prettige samenwerking Paul!
Een vervanger is ook al in huis: Rene1979 keert terug als crewlid en zal zich voornamelijk met de genres blues, jazz, pop en soul gaan bezighouden. Veel succes Rene!
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 18:28 uur
Het gaat snel ja..
Bedankt Paul!
En Rene, heel veel succes natuurlijk!
Bedankt Paul!
En Rene, heel veel succes natuurlijk!
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 18:35 uur
Ik wens Rene1979 veel succes.
Al zal hij dat niet nodig hebben, want het schijnt dat mensen die Rene heten uitstekende crewleden zijn.
Al zal hij dat niet nodig hebben, want het schijnt dat mensen die Rene heten uitstekende crewleden zijn.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 23 oktober 2013, 19:22 uur
Bedankt Paul je hebt in die korte tijd toch veel gedaan.
Rene welkom terug
Rene welkom terug
0
geplaatst: 25 februari 2014, 20:44 uur
Beste MuMe'ers,
Na een behoorlijk aantal jaren moderator te zijn geweest, hebben zowel L_T_B als ik besloten het stokje over te geven aan twee nieuwe enthousiaste moderators, te weten Angelo en Lukas. Zij zullen met panjoe en tuktak het modereerwerk op zich nemen. Paul en ik zullen op de achtergrond nog eventjes meedraaien om de overgang te voorspoedigen, maar binnenkort gaan wij genieten van ons moderator-pensioen.
Angelo's taken binnen de crew zullen grotendeels worden overgenomen door brajoapau, daarnaast zal Rene zich ook weer met jullie hiphoptoevoegingen gaan bezighouden.
Al met al aardig wat mutaties dus, maar ik ben zelf erg blij met Angelo, Lukas en brajoapau. Veel plezier en succes in jullie nieuwe functies heren! En L_T_B, dank voor de prettige samenwerking de afgelopen jaren!
Na een behoorlijk aantal jaren moderator te zijn geweest, hebben zowel L_T_B als ik besloten het stokje over te geven aan twee nieuwe enthousiaste moderators, te weten Angelo en Lukas. Zij zullen met panjoe en tuktak het modereerwerk op zich nemen. Paul en ik zullen op de achtergrond nog eventjes meedraaien om de overgang te voorspoedigen, maar binnenkort gaan wij genieten van ons moderator-pensioen.
Angelo's taken binnen de crew zullen grotendeels worden overgenomen door brajoapau, daarnaast zal Rene zich ook weer met jullie hiphoptoevoegingen gaan bezighouden.
Al met al aardig wat mutaties dus, maar ik ben zelf erg blij met Angelo, Lukas en brajoapau. Veel plezier en succes in jullie nieuwe functies heren! En L_T_B, dank voor de prettige samenwerking de afgelopen jaren!
* denotes required fields.