MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
Herman en Paul bedankt!
Angelo en Lukas succes!

okee via deze weg super bedankt en succes!

Veel succes iedereen! Lukas, brajoapau en Angelo met hun nieuwe functie, en herman en L_T_B met het invullen van al die extra vrije tijd

voor de vertrekkenden (altijd goed mee samen kunnen werken)
voor de nieuwe moderators

Herman en L_T_B hartelijk dank voor het vele werk en Angelo en Lukas veel plezier in jullie nieuwe functie.

Bedankt Herman en Paul!

En succes Lukas en Angelo!

M-maar Herman en L_T_B zijn toch gewoon als moderator geboren?

Sietse
Tsjongejonge, na zoveel jaar de vaste rots in de branding verlaten Herman en Paul het toneel (voor een beetje). Het zal een gemis zijn, maar Lukas en Angelo doen het vast ook heel erg goed.

De verblankisering lijkt mij nu wel een feit. Desondanks welkom Lukas en Angelo.

Ik ken Lukas niet zo goed, maar hij lijkt mij een toffe peer.

En duizend maal dank aan LTB en Herman.

Bedankt Herman en Paul
Ik weet niet beter dan jullie harde werken voor de site, daar zullen heel wat uurtjes in zijn gestoken.

En succes natuurlijk voor het nieuwe trio!

panjoe (moderator)
Herman en Paul, bedankt voor de vele jaren MuMeModeratorschap! Jullie waren voor mij altijd onderdeel van het interieur van de site, en het wordt geen kleine opgave om jullie grote digitale voetsporen te vullen.

Ook daarom, maar sowieso in het algemeen, veel succes en plezier toegewenst aan nieuwe collega's Lukas en Angelo. En natuurlijk ook aan terugkerend crewlid Paul.

Ponty Mython
Bedankt, en succes!

Een snif en een traan, bij het aftreden van herman en Paul

Een vreugdesprong daar er toch nog mensen gevonden zijn die het moderatorschap op zich willen nemen. Lukas, Angelo en Brajoapau succes in jullie (nieuwe) functie

Bedankt Herman en Paul voor het mooie werk. Lukas, Angelo en Brajoapau veel succes bij de opvolging.

Bedankt mannen voor het ongelooflijk goede werk al die jaren!

En veel succes Angelo en Lukas!

Herman en Paul: bedankt voor het goede moderatorwerk

Succes ook aan Angelo, Lukas & brajoapau, users die ongetwijfeld de leemte kunnen opvullen!

Herman en Paul bedankt voor het vele en goede werk.
Angelo en Lukas veel succes de komende decennia's

Dank allen, en in het speciaal herman en LTB. Want:

niels94 schreef:
M-maar Herman en L_T_B zijn toch gewoon als moderator geboren?

juist ja

Nieuwe lay-out en nu ineens Herman en LTB die geen mods meer zijn? Waar gaat het naartoe met de wereld?

Maar serieus: enorm bedankt voor het jarenlange moderatorwerk, heren. En veel succes aan Lukas en Angelo!

DjFrankie (moderator)
deric raven schreef:
Herman en Paul bedankt!
Angelo en Lukas succes!

Sluit ik me bij aan, meer tijd voor spelletjes nu iig.

Hendrik68
Bedankt heren, voor al het werk dat jullie er in gestoken hebben. Indrukwekkend!

Angelo en Lukas, veel succes!

Jeetje, MuMe zonder Herman en Paul als moderator, dat wordt even wennen. Bedankt voor al jullie werk voor de site! En succes Angelo en Lukas!

Inderdaad! Is de wereld vergaan nu herman geen mod meer is..? Dat zal even wennen worden, nou is de laatste pm al even geleden maar heb er vele tientallen keren beroep op gedaan..
Dank herman en Ltb (waar staat het nou voor? Ik maak er altijd Luitenant ten Brink van... haha)

Dank voor de reacties allen.

En nogmaals: Herman en Paul (L_T_B), bedankt voor al jullie inzet de afgelopen jaren.

De leegte naast jullie usernames zal onwennig aanvoelen - maar gelukkig is er sterke vervanging.
Altijd ervaren als sympathieke moderators (wellicht dat ik ook niet vaak op negatieve wijze met jullie in aanraking ben gekomen - heb geen rebelse aard), maar ik neem aan dat we als lid van jullie mogen blijven genieten?
Bedankt, en veel succes Angelo en Lukas. Jullie lijken me ook capabel, hoor.

L_T_B en herman zijn al moderator zolang ik me kan herinneren. Dat gaat even wennen worden (voor jullie zelf waarschijnlijk nog wat meer dan voor mij )
Ontzettend bedankt voor jullie jarenlange inzet!

En natuurlijk wens ik de nieuwe mods waanzinnig veel succes!

Bedankt mijne heren.

Stijn_Slayer
Die zag ik niet aankomen. Vond jullie veruit de beste moderators.

Ik neem aan dat de vervangers Pokémondag wel blijven gedogen?

Hopelijk niet. Ik heb het volste vertrouwen in Lukas dat hij een einde gaat maken aan al dat kinderachtige gedoe. Musicmeter moet weer een volwassen imago krijgen. Het liefst door middel van een dictatuur.

Ducoz schreef:
Ltb (waar staat het nou voor? Ik maak er altijd Luitenant ten Brink van... haha)

Klik.

Bedankt voor alle vriendelijke woorden (ook namens herman). En langs deze weg ook veel succes toegewenst aan Lukas en Angelo!

Gast
geplaatst: vandaag om 10:03 uur

geplaatst: vandaag om 10:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.