De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 6 maart 2009, 23:50 uur
Herhaalde Oproep:
BOB biedt zich aan vanuit het Noorden des Lands de rit naar Breda te maken.
Dus als je interesse hebt: pm me.
Mogelijke "op-pik plaatsen": Assen / Hoogeveen/ Meppel/ Zwolle
Dus als je interesse hebt: pm me.
Mogelijke "op-pik plaatsen": Assen / Hoogeveen/ Meppel/ Zwolle
0
geplaatst: 8 maart 2009, 15:03 uur
Nog meer gegadigden voor een half uurtje muziek draaien?
- Lukas
- itchy (toch maar wel)
- sq
- Oldfart ( wil wel beginnen)
- c-moon (waarom ook niet, maar is zeker geen must)
- Lukas
- itchy (toch maar wel)
- sq
0
geplaatst: 8 maart 2009, 15:15 uur
Ben ik even een tijdje weggeweest, is er hier blijkbaar ondertussen een heuse "oorlog" uitgevochten omtrent badges?
Ik ben persoonlijk voorstander van naamplaatjes, hoe schools het ook mogen lijken (ben niet voor niets leraar geweest haha), maar lijkt me makkelijk om te kunnen weten wie wie is.. zeker als je met veel bent..
Ik deed dat voor de Mechelen-Musicmeter-meetup ook, en vond dat best handig.
Nu: ik wil die best - zoals ik reeds tegen Lukas en co zei - voor zorgen, maar dan zou ik onderhand moeten weten of we dit ja dan neen gaan doén
))
-> geen poging om een discussie die er blijkbaar geweest is te herstarten, maar ik weet natuurlijk wel grag tijdig of ik nu naambadges ga maken of niet.. Dat is alles.
Verder: 't doet me plezier dat we al met een behoorlijk aantal zullen zijn
Ik ben persoonlijk voorstander van naamplaatjes, hoe schools het ook mogen lijken (ben niet voor niets leraar geweest haha), maar lijkt me makkelijk om te kunnen weten wie wie is.. zeker als je met veel bent..
Ik deed dat voor de Mechelen-Musicmeter-meetup ook, en vond dat best handig.
Nu: ik wil die best - zoals ik reeds tegen Lukas en co zei - voor zorgen, maar dan zou ik onderhand moeten weten of we dit ja dan neen gaan doén
))-> geen poging om een discussie die er blijkbaar geweest is te herstarten, maar ik weet natuurlijk wel grag tijdig of ik nu naambadges ga maken of niet.. Dat is alles.
Verder: 't doet me plezier dat we al met een behoorlijk aantal zullen zijn

0
geplaatst: 8 maart 2009, 15:24 uur
bonothecat schreef:
Ik meld me bij deze af voor de meeting. Ten eerste heb ik al een tijdje een minder gevoel bij Musicmeter. Ten Tweede vind ik de meeting te groot. Ten derde en dat is de druppel, ik heb andere bezigheden op de dag van de meeting.
Veel plezier allen in Breda!
Ik meld me bij deze af voor de meeting. Ten eerste heb ik al een tijdje een minder gevoel bij Musicmeter. Ten Tweede vind ik de meeting te groot. Ten derde en dat is de druppel, ik heb andere bezigheden op de dag van de meeting.
Veel plezier allen in Breda!
Jammer, André... 't leek me leuk je nog eens te ontmoeten..
Maar misschien bij een concertje dan maar?

0
geplaatst: 8 maart 2009, 16:50 uur
Zijn rugnummers een alternatief voor badges???????? Ik blijf lachen om de discussie omtrent.......................niets!
0
geplaatst: 8 maart 2009, 16:56 uur
Ik heb er geen discussie over gevoerd hoor. Ik heb alleen gezegd dat ik er voor pas. Niets meer en niets minder.
0
geplaatst: 8 maart 2009, 17:54 uur
Rugnummers!
Stel je voor
Wel, dames en heren, ik hoor of lees het dan wel
Of makkelijker nog: ik maak er sowieso, breng ze mee en de dag zelf kun je altijd nog weigeren het ding te aanvaarden of / en te dragen ;-D
Stel je voor

Wel, dames en heren, ik hoor of lees het dan wel

Of makkelijker nog: ik maak er sowieso, breng ze mee en de dag zelf kun je altijd nog weigeren het ding te aanvaarden of / en te dragen ;-D
0
geplaatst: 8 maart 2009, 18:46 uur
c-moon schreef:
ik maak er sowieso, breng ze mee en de dag zelf kun je altijd nog weigeren het ding te aanvaarden of / en te dragen ;-D
ik maak er sowieso, breng ze mee en de dag zelf kun je altijd nog weigeren het ding te aanvaarden of / en te dragen ;-D
Kijk....... That's the Spirret

0
geplaatst: 8 maart 2009, 19:04 uur
Misschien een leuker idee: iedereen geeft een paar dagen van tevoren door wat ie van plan is aan te trekken en dan maken we er een soortement van wedstrijd van wie er het meeste goed weet te raden
Extra moeilijkheid is dan dat het geen besloten meeting is maar dat er waarschijnlijk ook "gewone" bezoekers van de Mezz zijn.
De winnaar mag 5 minuten gratis winkelen bij de plaatselijke Velvet
Extra moeilijkheid is dan dat het geen besloten meeting is maar dat er waarschijnlijk ook "gewone" bezoekers van de Mezz zijn.
De winnaar mag 5 minuten gratis winkelen bij de plaatselijke Velvet

0
geplaatst: 8 maart 2009, 19:46 uur
Bij de Kruitvat hebben ze een actie voortreinkaartjes voor 12,50 Euro.
Misschien dat dit voor sommige users voordelig is.
Misschien dat dit voor sommige users voordelig is.
0
geplaatst: 8 maart 2009, 22:53 uur
Stel dat dit apparaat

op de meeting aanwezig zou zijn,
Zou daar behoefte aan bestaan?

op de meeting aanwezig zou zijn,
Zou daar behoefte aan bestaan?
0
geplaatst: 8 maart 2009, 23:50 uur
herman schreef:
Wat is het? Een plaatpoetser?
Wat is het? Een plaatpoetser?
voor de mensen die er vroegtijdig tussenuit willen knijpen?

0
geplaatst: 9 maart 2009, 00:15 uur
Een lp wasmachine, dus inderdaad een "plaatpoetser"
.
Helaas niet voor cd's.
Brengt met de linker arm reinigingsvloeistof aan op de plaat, en weekt het vuil los; en daarna wordt met de rechterarm de vloeistof met het vuil afgezogen tot de lp helemaal schoon en droog is. Nieuw anti-elektrostatisch binnenhoesje en schoon is uw lp.
.Helaas niet voor cd's.
Brengt met de linker arm reinigingsvloeistof aan op de plaat, en weekt het vuil los; en daarna wordt met de rechterarm de vloeistof met het vuil afgezogen tot de lp helemaal schoon en droog is. Nieuw anti-elektrostatisch binnenhoesje en schoon is uw lp.
The highly acclaimed VPI HW-17 VPI HW17 record cleaning machine is standard equipment in record libraries such as the US Library of Congress, and is undoubtedly one of the finest record cleaning machines in the world.
The VPI HW17 record cleaning machine is the state of the art automatic vacuum cleaning solution. Many music lovers and record collectors have a collection running into thousands of titles. In the case of a collection of this size, it is useful to have a faster machine designed from the outset for a higher duty cycle. That machine is the VPI HW17.
The VPI HW17 record cleaning machine is the state of the art automatic vacuum cleaning solution. Many music lovers and record collectors have a collection running into thousands of titles. In the case of a collection of this size, it is useful to have a faster machine designed from the outset for a higher duty cycle. That machine is the VPI HW17.
0
geplaatst: 9 maart 2009, 02:15 uur
Na een korte blik in mn niet-bestaande agenda, zie ik dat ik niks heb over 2 weken. Ben wel benieuwd hoe dit zooitje ongeregeld in levende lijve is, dus ik kom ook (tenzij er een nieuwe ijstijd of andere dingen tussen komen).
PS: Hoe laat vertrekt de Utrechter treinclub?
PS: Hoe laat vertrekt de Utrechter treinclub?
0
Father McKenzie
geplaatst: 9 maart 2009, 05:28 uur
@ Titmeister, ja, zooitje ongeregeld, haha, dat is natuurlijk zo, een mooie dwarsdoorsnede van de echte maatschappij, uiteraard, of wat had je dan gedacht?
maar ik heb al enkele Meetings meegemaakt, die rare kwieten vallen in het echt allen redelijk tot zéér mee, geloof me maar.
Op vorige Meetings kwamen we allen naakt, met een rugnummer, deze keer zullen we ons zondags kostuum dan maar aantrekken, zeker?
maar ik heb al enkele Meetings meegemaakt, die rare kwieten vallen in het echt allen redelijk tot zéér mee, geloof me maar.
Op vorige Meetings kwamen we allen naakt, met een rugnummer, deze keer zullen we ons zondags kostuum dan maar aantrekken, zeker?

0
Father McKenzie
geplaatst: 9 maart 2009, 16:39 uur
Tja, de meeste mensen zijn nu eenmaal mooier MET kleren aan, niet iedereen ziet er zo lekker uit als destijds Jerney Kaagman in de Playboy....
En misschien zou ze dat nu ook best niet meer doen, wie weet???? 
0
Sietse
geplaatst: 9 maart 2009, 18:47 uur
Jerney Kaagman, tsja, ik durf bijna niet te geloven dat, dat ooit lekker was...durf de foto's niet op te zoeken.
0
geplaatst: 9 maart 2009, 20:49 uur
Ja, ik wilde ook nog vragen waar ze dan haar badge aan zou bevestigen maar ik durfde niet...
0
geplaatst: 9 maart 2009, 22:40 uur
itchy schreef:
Jerney, slechts gekleed in een badge!
Jerney, slechts gekleed in een badge!
oh oh! En nu maar hopen dat ze geen wraak neemt voor slechte Earth & fire en Jerney Kaagman recensies.............
Even snel gekeken: die komt niet. 2 x 3 stemmen voor twee solo cd's en een gemiddelde van 2,33.......................
Als ze komt is het om een aantal mensen ter verantwoording te roepen.....
0
Sietse
geplaatst: 10 maart 2009, 00:14 uur
Ach ja, we kunnen haar anders altijd nog afblaffen zoals zij bij kandidaten van idols doet (of heeft gedaan...)
0
Father McKenzie
geplaatst: 10 maart 2009, 05:39 uur
Ik heb hier weer eens wat teweeggebracht met een niet eens ernstige noot over Jerney Kaagman...
Ik herinner me haar zoals ze destijds in Playboy stond, toen was ze een fris groen blaadje; Hoe ze verder evolueerde, zowel fysiek als wat haar muziek betreft, geen idee.
Ik wil dat beeld dat ik nog heb uit de Playboy niet bezoedelen met eventueel minder fraaie beelden of geluiden; En ik blijf Memories van Earth & Fire uiteraard een moordnummer vinden, onverwoestbaar.
Maar dat is geheel off topic hier, daarom dit;
Komt er nu ook zo'n mini platenruilbeursje???
De inrichters mogen zo stilaan iets meer mededeelzaam worden wat het dagprogramma betreft, niet???
Ik herinner me haar zoals ze destijds in Playboy stond, toen was ze een fris groen blaadje; Hoe ze verder evolueerde, zowel fysiek als wat haar muziek betreft, geen idee.
Ik wil dat beeld dat ik nog heb uit de Playboy niet bezoedelen met eventueel minder fraaie beelden of geluiden; En ik blijf Memories van Earth & Fire uiteraard een moordnummer vinden, onverwoestbaar.
Maar dat is geheel off topic hier, daarom dit;
Komt er nu ook zo'n mini platenruilbeursje???
De inrichters mogen zo stilaan iets meer mededeelzaam worden wat het dagprogramma betreft, niet???
0
geplaatst: 10 maart 2009, 10:10 uur
Nog meer gegadigden voor een half uurtje muziek draaien?
- Lukas
- itchy (toch maar wel)
- sq
- Lukas
- itchy (toch maar wel)
- sq
Hoeveel tijd is er in totaal eigenlijk om te draaien??
M.a.w. hoeveel mensen kunnen er eventueel draaien?
* denotes required fields.