MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
hrmnbstr schreef:
Randy Newman - The Randy Newman Songbook (2016) Even een vraagje: de lp-uitgave bevat zes nieuwe nummers, dus eentje meer dan de cd-uitgave. Volgens mij komt The Randy Newman Songbook daarmee toch wel aan de vereiste 10 procent nieuw materiaal, toch? Of zie ik iets over het hoofd?

Simon Smith (crew)
hrmnbstr schreef:
Randy Newman - The Randy Newman Songbook (2016) Even een vraagje: de lp-uitgave bevat zes nieuwe nummers, dus eentje meer dan de cd-uitgave. Volgens mij komt The Randy Newman Songbook daarmee toch wel aan de vereiste 10 procent nieuw materiaal, toch? Of zie ik iets over het hoofd?
Goed punt. Wat is het extra nummer, dat op de cd-versie ontbreekt?

Simon Smith schreef:
Goed punt. Wat is het extra nummer, dat op de cd-versie ontbreekt?
Het laatste lied van de elpee-box, het schitterende 'Wandering Boy', staat niet op de cd-versie.

hrmnbstr; heb de lp-uitgave toegevoegd, zie de updates.

brajoapau schreef:
hrmnbstr; heb de lp-uitgave toegevoegd, zie de updates.
Geweldig! Ontzettend bedankt!

Graag verwijderen: Kewi a Gogo Party - Life Is Like a Penguin (Always Black and White) (1980)
Deze is juist: Kewi a Gogo Party - Life Is Like a Penguin (Always Black & White) (1980)

Zie titel op hoes & i.p.v. and

Of de andere verwijderen maar titel aanpassen naar '&' (andere is nl. wel langstgeleden toegevoegd)

Bedankt; laatst toegevoegde is verwijderd, geen stemmen.

musicfriek schreef:
Deze kan eraf, was al reeds toegevoegd

Bedankt; hij is verwijderd, geen stemmen.

Vanavond toegevoegd, maar staat al op de site:

Glen Brown - Dubble Attack (1989)

Dubble Attack (1989)

Bovenstaande drie verzamelaars verwijderd.
Eigen toevoegingen van zojuist, geen stemmen.

Bedankt voor je oplettendheid J.J. Wever

Sir Spamalot (crew)
Opgelost, ik zou zeggen "laatst toegevoegde verwijderd" maar beide toevoegingen zijn doorgekomen op exact hetzelfde tijdstip én door dezelfde toevoeger, dus ik vermoed een haperende verbinding. Geen stemmen, geen berichten.

Bedankt om te melden, Paul!

Sir Spamalot schreef:
Opgelost, ik zou zeggen "laatst toegevoegde verwijderd" maar beide toevoegingen zijn doorgekomen op exact hetzelfde tijdstip én door dezelfde toevoeger, dus ik vermoed een haperende verbinding. Geen stemmen, geen berichten.

Bedankt om te melden, Paul!

Ja, zag het, vond het ook al bizar.

Sir Spamalot schreef:
Ik had van de week exact hetzelfde, 1 keer verstuurd en hij stond 2x bij toegevoegde albums, denk ook dat het met verbinding te maken heeft.

Sir Spamalot (crew)
Klopt, ik heb het ook al een paar keren meegemaakt. Verbinding valt efkes weg, je stuurt het nogmaals door en dan heb je prijs. Als er ooit een alternatief nodig blijkt voor de titel crew, stel ik "waakhond" voor. ?

bone machine (crew)

aangepast naar originele release, nu nog enkel de originele hoes... deze dus

bone machine schreef:
(quote)

aangepast naar originele release, nu nog enkel de originele hoes... deze dus

Restauratie van de originele hoes is goedgekeurd. Had aanvankelijk een verwijdering verwacht, nu voel ik mij min of meer verplicht het album te draaien. Zo zie je maar weer.

Ik vermoed dat dit hetzelfde album is, maar misschien ook niet:

Frakkur - 2000-2004 (2017) - MusicMeter.nl
Frakkur - 2000-2004 (2018) - MusicMeter.nl

Harm's Way - Posthuman (2018) stond (foutief) dubbel op de site; derhalve zullen mexoi en QontrolFreek hun stem even opnieuw moeten uitbrengen.

QontrolFreek
Njal schreef:
Ik vermoed dat dit hetzelfde album is, maar misschien ook niet:

Frakkur - 2000-2004 (2017) - MusicMeter.nl
Frakkur - 2000-2004 (2018) - MusicMeter.nl

Het is niet hetzelfde album, zie tracklist. Het is een verzameling van elektronische werken, dus misschien vandaar dat ze dezelfde naam hebben? Die tweede is ook een paar weken geleden pas uitgebracht.

Hier is iets misgegaan: Alec Cheer - Night Kaleidoscope (2018)

Dit klopt wel: Alec Cheer - Night Kaleidoscope (2018)

Blijkbaar is hij tijdens het toevoegen twee keer op de site gezet, één keer zonder afbeelding, vaag....

reptile71; de toevoeging zonder afbeelding is inmiddels verwijderd.

Taking Back Sunday - Twenty (2019) verwijderd wegens dubbel; geen stemmen.

Deze ( zonder stemmen ) is hetzelfde album als dit album ( 1 stem ).

Hacker schreef:
Deze ( zonder stemmen ) is hetzelfde album als dit album ( 1 stem ).

Bedankt; laatst toegevoegde is verwijderd, derhalve zal Supernormal zijn stem opnieuw moeten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:57 uur

geplaatst: vandaag om 20:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.