De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
geplaatst: 29 november 2018, 18:25 uur
hrmnbstr schreef:
Randy Newman - The Randy Newman Songbook (2016) Even een vraagje: de lp-uitgave bevat zes nieuwe nummers, dus eentje meer dan de cd-uitgave. Volgens mij komt The Randy Newman Songbook daarmee toch wel aan de vereiste 10 procent nieuw materiaal, toch? Of zie ik iets over het hoofd?
Randy Newman - The Randy Newman Songbook (2016) Even een vraagje: de lp-uitgave bevat zes nieuwe nummers, dus eentje meer dan de cd-uitgave. Volgens mij komt The Randy Newman Songbook daarmee toch wel aan de vereiste 10 procent nieuw materiaal, toch? Of zie ik iets over het hoofd?

1
Simon Smith (crew)
geplaatst: 29 november 2018, 21:47 uur
hrmnbstr schreef:
Goed punt. Wat is het extra nummer, dat op de cd-versie ontbreekt?Randy Newman - The Randy Newman Songbook (2016) Even een vraagje: de lp-uitgave bevat zes nieuwe nummers, dus eentje meer dan de cd-uitgave. Volgens mij komt The Randy Newman Songbook daarmee toch wel aan de vereiste 10 procent nieuw materiaal, toch? Of zie ik iets over het hoofd?
0
geplaatst: 29 november 2018, 23:59 uur
Simon Smith schreef:
Goed punt. Wat is het extra nummer, dat op de cd-versie ontbreekt?
Het laatste lied van de elpee-box, het schitterende 'Wandering Boy', staat niet op de cd-versie.Goed punt. Wat is het extra nummer, dat op de cd-versie ontbreekt?
0
geplaatst: 30 november 2018, 13:14 uur
Graag verwijderen: Kewi a Gogo Party - Life Is Like a Penguin (Always Black and White) (1980)
Deze is juist: Kewi a Gogo Party - Life Is Like a Penguin (Always Black & White) (1980)
Zie titel op hoes & i.p.v. and
Of de andere verwijderen maar titel aanpassen naar '&' (andere is nl. wel langstgeleden toegevoegd)
Deze is juist: Kewi a Gogo Party - Life Is Like a Penguin (Always Black & White) (1980)
Zie titel op hoes & i.p.v. and
Of de andere verwijderen maar titel aanpassen naar '&' (andere is nl. wel langstgeleden toegevoegd)
0
geplaatst: 2 december 2018, 03:39 uur
Deze kan eraf, was al reeds toegevoegd:
We Three - Celebrate the Struggle, Pt. 1 (2017)
Stond al hier:
We Three - Celebrate the Struggle Part 1 (2017)
We Three - Celebrate the Struggle, Pt. 1 (2017)
Stond al hier:
We Three - Celebrate the Struggle Part 1 (2017)
0
geplaatst: 2 december 2018, 05:10 uur
0
geplaatst: 2 december 2018, 23:45 uur
Vandaag toegevoegd, maar staat al op de site:
Glen Brown - Boat to Progress! (1989)
Boat to Progress! (1989)
Glen Brown - Boat to Progress! (1989)
Boat to Progress! (1989)
0
geplaatst: 2 december 2018, 23:47 uur
Vanavond toegevoegd, maar staat al op de site:
Glen Brown - Dubble Attack (1989)
Dubble Attack (1989)
Glen Brown - Dubble Attack (1989)
Dubble Attack (1989)
0
geplaatst: 2 december 2018, 23:50 uur
Vanavond toegevoegd, maar staat op de site:
Glen Brown - Check the Winner (1989)
Check the Winner (1989)
Glen Brown - Check the Winner (1989)
Check the Winner (1989)
0
geplaatst: 3 december 2018, 04:56 uur
Bovenstaande drie verzamelaars verwijderd.
Eigen toevoegingen van zojuist, geen stemmen.
Bedankt voor je oplettendheid J.J. Wever
Eigen toevoegingen van zojuist, geen stemmen.
Bedankt voor je oplettendheid J.J. Wever
0
geplaatst: 4 december 2018, 23:50 uur
The Nightingales - For Fucks Sake (2014) staat er twee keer op
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 5 december 2018, 06:06 uur
Opgelost, ik zou zeggen "laatst toegevoegde verwijderd" maar beide toevoegingen zijn doorgekomen op exact hetzelfde tijdstip én door dezelfde toevoeger, dus ik vermoed een haperende verbinding. Geen stemmen, geen berichten.
Bedankt om te melden, Paul!
0
geplaatst: 5 december 2018, 13:07 uur
Sir Spamalot schreef:
Opgelost, ik zou zeggen "laatst toegevoegde verwijderd" maar beide toevoegingen zijn doorgekomen op exact hetzelfde tijdstip én door dezelfde toevoeger, dus ik vermoed een haperende verbinding. Geen stemmen, geen berichten.
Ja, zag het, vond het ook al bizar.
0
geplaatst: 5 december 2018, 18:20 uur
Sir Spamalot schreef:
Ik had van de week exact hetzelfde, 1 keer verstuurd en hij stond 2x bij toegevoegde albums, denk ook dat het met verbinding te maken heeft.Opgelost, ik zou zeggen "laatst toegevoegde verwijderd" maar beide toevoegingen zijn doorgekomen op exact hetzelfde tijdstip én door dezelfde toevoeger, dus ik vermoed een haperende verbinding. Geen stemmen, geen berichten.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 5 december 2018, 18:28 uur
Klopt, ik heb het ook al een paar keren meegemaakt. Verbinding valt efkes weg, je stuurt het nogmaals door en dan heb je prijs. Als er ooit een alternatief nodig blijkt voor de titel crew, stel ik "waakhond" voor. ?
0
geplaatst: 7 december 2018, 08:39 uur
Corry Konings - Komt Allen Tezamen (2001) is eigenlijk een replica van Corry Konings - Kerstfeest Met (CD, Album, Reissue, Remastered) | Discogs wat haast wel een heruitgave moet zijn van Corry Konings - Kerstfeest Met Corry (Vinyl, LP) | Discogs
0
bone machine (crew)
geplaatst: 7 december 2018, 09:04 uur
B.Robertson schreef:
Corry Konings - Komt Allen Tezamen (2001) is eigenlijk een replica van Corry Konings - Kerstfeest Met (CD, Album, Reissue, Remastered) | Discogs wat haast wel een heruitgave moet zijn van Corry Konings - Kerstfeest Met Corry (Vinyl, LP) | Discogs
aangepast naar originele release, nu nog enkel de originele hoes... deze dus
1
geplaatst: 8 december 2018, 10:37 uur
bone machine schreef:
(quote)
Restauratie van de originele hoes is goedgekeurd. Had aanvankelijk een verwijdering verwacht, nu voel ik mij min of meer verplicht het album te draaien. Zo zie je maar weer.

0
geplaatst: 8 december 2018, 23:45 uur
Ik vermoed dat dit hetzelfde album is, maar misschien ook niet:
Frakkur - 2000-2004 (2017) - MusicMeter.nl
Frakkur - 2000-2004 (2018) - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 10 december 2018, 15:25 uur
Harm's Way - Posthuman (2018) stond (foutief) dubbel op de site; derhalve zullen mexoi en QontrolFreek hun stem even opnieuw moeten uitbrengen.
0
QontrolFreek
geplaatst: 10 december 2018, 15:46 uur
Njal schreef:
Het is niet hetzelfde album, zie tracklist. Het is een verzameling van elektronische werken, dus misschien vandaar dat ze dezelfde naam hebben? Die tweede is ook een paar weken geleden pas uitgebracht.
0
geplaatst: 11 december 2018, 20:20 uur
Hier is iets misgegaan: Alec Cheer - Night Kaleidoscope (2018)
Dit klopt wel: Alec Cheer - Night Kaleidoscope (2018)
Blijkbaar is hij tijdens het toevoegen twee keer op de site gezet, één keer zonder afbeelding, vaag....
Dit klopt wel: Alec Cheer - Night Kaleidoscope (2018)
Blijkbaar is hij tijdens het toevoegen twee keer op de site gezet, één keer zonder afbeelding, vaag....
0
geplaatst: 11 december 2018, 21:47 uur
reptile71; de toevoeging zonder afbeelding is inmiddels verwijderd.
0
geplaatst: 12 december 2018, 12:37 uur
Taking Back Sunday - Twenty (2019) verwijderd wegens dubbel; geen stemmen.
0
geplaatst: 15 december 2018, 12:14 uur
1
geplaatst: 15 december 2018, 12:45 uur
Bedankt; laatst toegevoegde is verwijderd, derhalve zal Supernormal zijn stem opnieuw moeten plaatsen.
* denotes required fields.