menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
dit is dezelfde als deze

Casartelli schreef:
dit is dezelfde als deze

Bedankt; laatst toegevoegde is verwijderd, geen stemmen.

Bij De Site > Algemeen > Het grote feedback / opmerkingen topic #2:

Deze staat dubbel op de site

Shaa Khan - Anything Wrong? (1979)" target="_blank">Shaa Khan - Anything Wrong? (1979)

Shaa Khan - Anything Wrong? (1979)" target="_blank">Shaa Khan - Anything Wrong? (1979)

Bedankt; laatst toegevoegde had ik inmiddels al verwijderd, geen stemmen.

Bedankt; heb beide (dubbele) releases aangepast en verwijderd, maar Sven Vermant (3,5), Shelter (4), Oldfart (4,5), en Madjack71 (4,5) zullen derhalve wel even hun respectievelijke stem opnieuw moeten plaatsen bij Jimmy Cliff - Jimmy Cliff (1969)

Sir Spamalot (crew)
Carnal Forge ‎– When All Else Fails uit 2014 wordt verwijderd daar dit een single betreft.

Geen berichten, geen stemmen, verdere info: Carnal Forge - When All Else Fails (CD, Single) | Discogs en Carnal Forge - When All Else Fails - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com.

Uit de wiki:
Singles zijn enkel toegestaan als deze tenminste 3 non-albumtracks bevatten die niet op een eerdere release zijn verschenen. Remixen en liveversies tellen we hierbij niet mee.
EP's zijn altijd toegestaan; geef bij de toevoeging van een EP altijd een link waaruit blijkt dat het daadwerkelijk een EP betreft. iTunes beschouwen wij hierbij niet als een valide bron (aangezien zij alles wat korter is dan een regulier album een EP noemen). Stuur daarom een link mee van de website van de band/artiest of het label ter bevestiging.

Dubbel:

Picnic (1970)

Picnic (1970)

Op zich is het logisch om die zonder stemmen te verwijderen, maar die heeft wel als extraatje de tracktijden, in tegenstelling tot die met 2 stemmen.

De logica die hier gehanteerd wordt is dat de eerst toegevoegde blijft staan denk ik.

Kronos schreef:
De logica die hier gehanteerd wordt is dat de eerst toegevoegde blijft staan denk ik.

Dat weet ik, maar dat is dus wel de versie zonder tracktijden. Vandaar mijn toevoeging.

Sir Spamalot (crew)
Picnic (1970)

Tracktijden ingevuld bij de eerste toevoeging + latere toevoeging verwijderd (geen stemmen, geen berichten).

Jyoti Verhoeff - Riven (2014) verwijderd wegens dubbel; geen stemmen.

Sir Spamalot (crew)
Riot V - Live at Keep It True Festival 2015 (2018).

Deze toevoeging heb ik verwijderd, daar deze opnames reeds als bonus cd zaten bij het studioalbum Armor of Light (2018) van enkele maanden eerder én het een speciale uitgave betrof op "Blue-Red-Clear Splatter Vinyl", gelimiteerd op 500 exemplaren.

Discogs: Riot - Live At Keep It True Festival 2015 (Vinyl, LP, Album, Limited Edition) | Discogs
Metal Archives: Riot V - Live at Keep It True Festival 2015 - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com

Eerst iets als bonus weggeven bij een reguliere uitgave, om dit dan later mits financiële bijdrage op vinyl beschikbaar te stellen op 500 exemplaren. Platenmaatschappijen...

Bedenkelijke praktijk inderdaad, maar is dat een reden om het hier van de site te weren?

Sir Spamalot (crew)
Dat album zat mij al een tijdje in de weg (ik had hem toegevoegd). Iedere vraag is terecht, misschien wordt hij toch nog bijgezet, maar voorlopig heb ik ook een bericht gezet bij het album Armor of Light. Bij het toevoegen destijds had ik er nooit op gelet. Iets in dezelfde lijn hebben wij ook meegemaakt bij Halloween van Frank Zappa: versie op 3 cd's en versie met die USB stick om dan plots allemaal te afzonderlijk te verschijnen op iTunes. Even overleggen.

Die live bonus cd is in ieder geval niet standaard. Voor mensen die de gewone cd of lp kochten kan deze uitgave dus wel waardevol zijn. Ik heb geen van beide maar als je deze hebt gekocht is het natuurlijk wel leuk als die op de site staat. Maar het zal een kwestie zijn van hoe je de richtlijnen interpreteert wanneer een album op de site mag. De beperkte oplage lijkt me geen probleem, dat het eerder al verkrijgbaar was als extra misschien wel.

Dubbel:

Montgolfier Brothers - Seventeen Stars (2000)
The Montgolfier Brothers - Seventeen Stars (1999)

De eerste staat er langer op maar heeft een verkeerde hoes, label en releaseajaar, ook moet het met The worden geschreven.

trebremmit schreef:
De eerste staat er langer op maar heeft een verkeerde hoes, label en releaseajaar, ook moet het met The worden geschreven.

Bedankt; de eerst toegevoegde is aangepast en de later toegevoegde is verwijderd.

Maartenn (crew)
Beide recente releases van Ryan Adams mogen er wat mij betreft weer af vanwege hoes die niet voldoet aan de eisen. Beide enorme pixelvorming. Dit zijn hoezen die via Twitter ter promotie zijn vrijgegeven, vandaar low-res.

Sir Spamalot (crew)
George Lynch's Souls Of We - Let The Truth Be Known | Discogs

Deze stond in twee verschillende versies op MusicMeter:
George Lynch - Let the Truth Be Known -> aangepast naar George Lynch's Souls of We - Let the Truth Be Known (2008)
en
Souls of We - Let the Truth Be Known

Deze laatste (en tevens recentste) wordt verwijderd, geen stemmen, geen berichten.

bone machine (crew)
Ryan Adams Wednesdays (2019) verwijderd wegens nog niet gekende releasedatum.

sheep67 (crew)
MTV's Hip Hopera: Carmen (2001)

Bedankt, verwijderd en geen stem

The wall redux staat er 2 keer op.

Sir Spamalot (crew)
Marcus Strickland's Twi-Life - People of the Sun (Vinyl, LP, Stereo) | Discogs

Dubbele toevoeging, laatst toegevoegde verwijderd (geen stemmen, geen berichten).

Gast
geplaatst: vandaag om 19:06 uur

geplaatst: vandaag om 19:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.