menu

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
A & M Forget Me Nots (1973)

Deze kan verwijderd worden, betreft een promo, heb het ook aangegeven via correctie.

Sir Spamalot (crew)
En opnieuw heb ik het spek aan mijn been (West-Vlaams voor "Ik heb het weer vlaggen"): IOEarth. Ik mag weer beul van dienst spelen...

De Britse groep IOEarth, zo genaamd vanwege het speciale beginteken in hun groepsnaam, bracht onlangs een nieuw album uit onder de naam IO Earth: IO Earth - Aura (2020). Even aliasje maken en ik ben er vanaf. Niet dus. Dubbele exemplaren van de albums Moments (2012) en Solitude (2018) én aangemaakt onder de naam IO Earth worden verwijderd, de laatste toegevoegde exemplaren, zonder berichten maar wel met twee stemmen van joszelluf: een 3,5 voor Moments en een 4,0 voor Solitude.

Artiesten, ik zou ze soms kunnen...

Derde poging om een idee te pitchen....

Als een album is ingediend om toe te voegen aan MUME dan verdwijnt die nu UIT het zicht van iedereen behalve de crew oid. Ze worden pas weer zichtbaar als ze zijn goed- of afgekeurd.

Daar kunnen dagen en soms wel een week tussen zitten. Hierdoor kunnen anderen denken dat een bepaald album nog niet is toegevoegd en een poging wagen om die zelf toe te voegen.

Maar alleen indien die dezelfde schrijfwijze voor artiesten en titel gebruikt krijg je een waarschuwing. Maar zoals bekend kan je ook typo's hebben gemaakt bij het indienen en de ene komma is niet de andere etc. Naast dat er meerder schrijfwijzes zijn die een band kan hebben voor hun naam.

Mijn idee (poging 3)
Maak een pagina met een overzicht van wat recentelijk is ingediend, voor IEDEREEN zichtbaar, niet alleen de crew.

In dit overzicht van de afgelopen 24/48 uur staat de naam van de artiest en het album die men probeert toe te voegen met alle (spel)fouten etc. Alleen die 2 dingen is al voldoende, de tracklist etc hoeven daar niet te staan. NAAM artiest / NAAM album.

Het slimste lijkt me om dat standaard te pagina te laten zijn waarop je komt als je de optie klikt ALBUM TOEVOEGEN onder je avatar. Dan zie je eerste een overzicht van wat is ingediend en wacht om opgepakt te worden door de crew.

Hiermee zou een belangrijk deel van de dubbele toevoegingen kunnen worden voorkomen.

brajoapau (moderator)
E-Clect-Eddy; het is aangepast, derhalve zal je dan wel nog even je stem opnieuw moeten plaatsen bij Ike & Tina Turner - Get It - Get It (1966)

Sir Spamalot (crew)
AGE-411, ter info: Toevoegen - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl, ongeveer halverwege.

Demo's die te koop waren/zijn, zijn toegestaan, maar houd er wel rekening mee dat bij de minste twijfel over het legale karakter ervan ze alsnog afgekeurd en verwijderd kunnen worden.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:47 uur

geplaatst: vandaag om 18:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.