menu

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
geplaatst:
Ik heb een dubbeling:
Dit is de goede en eerste versie.

Deze kan verwijderd worden, daar is kennelijk iets fout mee gegaan. Geen cover en geen toevoeger.

geplaatst:
Nog een dubbele:

The Bedroom Witch - Diaspora

Deze kan eraf, later toegevoegd en geen stemmen.

geplaatst:
Ook deze kan weg (dubbel toegevoegd)

Pink Siifu - Negro (2020)

geplaatst:
Ook dubbel toegevoegd, deze kan weg:

Andrew Judah - Metanoia (2017)

Sir Spamalot (crew)
geplaatst:
Delbert & Glen - Blind, Crippled and Crazy (2013)

Deze stond er twee maal op, laatst toegevoegde verwijderd, geen berichten, wel één stem van donderman van 3,50 welke tevens bij het goede album staat. Dubbele toevoeging stak het hoofd boven water naar aanleiding van correctie album en uitvoeren alias op artiestennaam, het ene exemplaar was toegevoegd op naam van Delbert & Glenn, het andere op naam van Delbert McClinton & Glen Clark. Op de hoes staat Delbert & Glen.

Sir Spamalot (crew)
geplaatst:
The Bedroom Witch - Diaspora (2019)
Pink Siifu - Negro (2020)
Andrew Judah - Metanoia (2017)

Hattrick voor mij, alle drie verwijderd zoals aangegeven. Bedankt om te melden, Ataloona, Koenr en musicfriek!

geplaatst:
Ik houd je nog even bezig, Sir Spamalot Deze is vanmorgen dubbel toegevoegd, deze zonder hoes kan weg:

Verano's Dogs - Summoning the Hounds (2018)

Sir Spamalot (crew)
geplaatst:
GUM - Out in the World (2020)
Dubbele toevoeging op dezelfde dag, foutief toegevoegde verwijderd, geen berichten, geen stemmen. Dubbele toevoeging veroorzaakt door artiestennaam al dan niet met hoofdletters. Opnieuw is er iemand "slachtoffer" van een "verkeerde" schrijfwijze van een artiest, hoofdlettergebruik / artiestennamen al dan niet volledig in caps. Vind ik persoonlijk altijd sneu voor de toevoeger. Goed checken en eventueel de artiestenpagina oproepen (wat ik altijd doe) kan veel vermijden.

Verano's Dogs - Summoning the Hounds (2018)
Hoesloos, berichtenloos, stemloos, geloosd. Bedankt om te melden, musicfriek!

Sir Spamalot (crew)
geplaatst:
E-Clect-Eddy schreef:
Heren, crew, is mijn ouwe idee niet iets handig?

Gewoon een overzicht van alle album die de afgelopen 24 uur zijn ingediend te bekijken voor/door iedereen.

Dan zie je ook meteen die toevoegingen die met spelfouten zijn ingediend.

Dit heeft voor mij persoonlijk het nadeel "nog een lijst" maar ik vind het een goede vondst. Natuurlijk zal zoiets nooit de menselijke factor uitschakelen, waar er al eens fouten gebeuren, waar er al eens fouten niet gezien worden, waar er al eens foutieve toevoegingen dan toch goedgekeurd worden.

Uit het leven gegrepen, voorbeelden waarop ik allemaal moet letten (zonder zagen en klagen):

Wat is de correcte schrijfwijze van de artiestennaam? Sommige artiesten halen het bloed van onder mijn crew-nagels door het in verschillende vormen te vermelden op hun pagina's op Bandcamp, op Facebook, op Discogs, op Rate Your Music, op Apple Music / iTunes. Vorige week nog wilde ik een stonerrock album toevoegen (soms leuke hoezen), maar de vermelding van artiestennaam en albumtitel verschilt dan van wat er op de hoes staat.

Tracklists? Hoe kwam men erbij om tracklists volledig in caps te vermelden? Of volledig in kleine letters? Artistieke vrijheid? Voor mij geen probleem wat betreft hoes en vermeldingen op de hoes, maar tracklists volledig in hoofdletters of in kleine letters?

Mooi voorbeeld van een tijdje geleden: Fiona en FIona, ook ik moest heel goed kijken om de fout te vinden die zorgde voor een dubbele toevoeging, hoofdletter I, kleine letter i, kleine letter l (van lap). Een vergissing is zo snel gemaakt.

Sir Spamalot (crew)
geplaatst:
A propos, hier kun je alle recente toevoegingen volgen: Updates - toevoegingen. Wat er hier soms op 24 uren binnenkomt, het is soms wreed de moeite. Persoonlijk record is 98 te behandelen toevoegingen en correcties. Graag gedaan!

bone machine (crew)
geplaatst:

dubbele verwijderd, aerobag zal stem 4* opnieuw moeten plaatsen.

CHIEP (crew)
geplaatst:
Sébastien Tellier - Confection stond er twee keer op. M68 is hierdoor z'n stem kwijt, maar kan deze hier opnieuw plaatsen.

geplaatst:
Dubbel, deze zonder hoes mag weg:

Defornicated - Illuminati Meth Camp (2014)

geplaatst:

geplaatst:
Samantha Crain - You Had Me At Goodbye (2017) - MusicMeter.nl
Zojuist toegevoegd maar stond er al op. Dubbel.

CHIEP (crew)
geplaatst:
Done. Brunniepoo is hierdoor z'n stem kwijt.

geplaatst:
Deze toevoeging van hedenochtend is dubbel gegaan:

Larry Rose Band - The Jupiter Effect (1978) deze mag eraf

Larry Rose Band - The Jupiter Effect (1978)

Sir Spamalot (crew)
geplaatst:

Blijkbaar al opgelost door een collega.

Sir Spamalot (crew)
geplaatst:

Zelf opgelost. Mooie mijlpaal: 10.000 toevoegingen!

Sir Spamalot (crew)
geplaatst:
Dit album werd op dezelfde dag twee maal toegevoegd op 12 uren en 51 minuten tijd. Laatst toegevoegde verwijderd, geen berichten, geen stemmen.

Shifted - The Dirt on Our Hands (2020)

CHIEP (crew)
geplaatst:
Kim Wilde - The Best Of verwijderd wegens heruitgave van The Gold Collection.
mishad, ariedirk, Pim, The Eggman, emmobelix, Flurk, engelse en Dibbel zijn hierdoor hun stem kwijt.

geplaatst:
Deze is net toegevoegd, maar staat (uiteraard) al lang en breed op de site.

Lhasa de Sela - The Living Road (2003)
Lhasa - The Living Road (2003)

Sir Spamalot (crew)
geplaatst:
Laatst toegevoegde verwijderd, geen berichten, geen stemmen. Bedankt om te melden, J.J. Wever!

Koenr, Lhasa werd al aangepakt door een collega, zie ik. Bedankt om te melden!

brajoapau (moderator)
Fela Kuti - Music Is the Weapon (2004) is verwijderd daar het een reissue betreft van Fela Kuti - The Best Of (1999)

Derhalve zullen jeroentjuhh, misja82, Aghora, postpunker, shinybeast, the hustler, Cellulord, J.J. Wever en woodyallen hun stem opnieuw moeten plaatsen bij bovenstaande verzamelaar.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:58 uur

geplaatst: vandaag om 02:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.