MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
musicfriek schreef:
Dubbel (ik dacht dat tracks in caps niet meer toegestaan was):

Turnstile - Glow On (2021)
Turnstile - Go On (2021)

GLOW ON is de correcte titel:
‎GLOW ON by Turnstile on Apple Music - music.apple.com

Toen ik hem gister toevoegde was de titel nog Glow On zonder caps, wat ik verrassend vond aangezien de voorloper EP wel in caps stond.

Germ (crew)
Mausie schreef:
(quote)

Toen ik hem gister toevoegde was de titel nog Glow On zonder caps, wat ik verrassend vond aangezien de voorloper EP wel in caps stond.

Go On verwijderd! Deze was er doorheen geglipt bij het goedkeuren

CHIEP (crew)
musicfriek schreef:
Dubbel (ik dacht dat tracks in caps niet meer toegestaan was)
In de artiestennaam en de albumtitel wel, in de titels van de nummers niet. Hoofdlettering - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

Dat wist ik al natuurlijk, vandaar dat ik ook tracks schreef

CHIEP (crew)
Whoops, slecht gelezen. Maar dan kan het maar nuttig zijn voor de anderen die hier passeren .

Germ (crew)

Aldus aangepast.

Laatst toegevoegde Daughtry verwijderd.

Shorty Rogers and his Giants - Gigi in Jazz (1958)
Shorty Rogers And His Giants - "Gigi" in Jazz (1958)

De tweede is (veel) later toegevoegd, kan er dus af. Tracktijden heb ik dmv wijziging aan eerste toegevoegd.

Vandaag dubbel toegevoegd.
De eerste is eerder toegevoegd, maar in de tracklist van de tweede staan de accenten goed.

Klamedía X - Pilsner Fyrir Kónginn (1999)
Klamedía X - Pilsner Fyrir Kónginn (1999)

Jan Rotband - Magistraal stond dubbel op de site, derhalve laatst toegevoegde verwijderd.

Gisteren toegevoegd:

I'll Be Your Mirror (2021)

Maar staat al op de site:

I'll Be Your Mirror (2021)

CHIEP (crew)
Omwille van het bericht van Maarten jouw credits overgezet.

Dream Theater - A Dramatic Tour of Events - Select Board Mixes (2021) verwijderd, bleek een heruitgave van Happy Holidays from Dream Theater (2013) te zijn. Stemmen waren van Matthijs78 4.0, vanwijk 4.0, Goldhand 4,5 en ratatouille 3,5. Berichtgeving is overgezet.

Simon Smith (crew)
Er is een aantal Radiohead-singles toegevoegd met maar 3 nummers. Zijn de regels voor toevoeging soms aangepast?
Deze bijvoorbeeld: Radiohead - Karma Police (2009)

Daar staat EP op de hoes en verder waren die Radiohead-toevoegingen onderbouwd met bronnen die die singles een EP noemen of is er sprake van dat die singles tenminste 3 non-albumtracks bevatten die niet op een eerdere release zijn verschenen. Dus singles die vooruitlopen op albums, daar staan er wel meer van op de site.

Alles onder dit label:
NoBuisness

Moet naar:
NoBusiness

NoBuisness gecorrigeerd.

Ian Gillan – Access All Areas verwijderd. Dat is een heruitgave van Live in Nottingham wat weer een CD-uitgave is van een videoband uit 1990, welke op DVD is gezet voor Access All Areas. Geen stemmen, geen berichten, dus geen belangstellenden behalve mijzelf.

Dit is geen nieuwe release: Hooverphonic - Their Ultimate Collection (2021)

Hooverphonic - Top 40 (2018)

wel apart beide toegevoegd door CHIEP

CHIEP (crew)
Wat is daar mis mee? Een verzamelaar die enkel op vinyl is uitgekomen met 27 nummers minder dan de cd-versie?

Sir Spamalot (crew)
Dubbel: Johnny & Edgar Winter - Together? Bron: Johnny* & Edgar Winter - Together | Releases | Discogs

Eerst toegevoegde maar met nog werk aan: Edgar & Johnny Winter - Together (1977)

Later toegevoegd zonder werk aan buiten de hoes: Johnny & Edgar Winter - Together (1976)

Dit is geen officieel iets. Was in eerste instantie te koop, maar vanwege copyright claims uit de lucht gehaald. Bijgeraapte a capella's onder bestaande beats geplakt. Typisch zolderkamerproject.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:17 uur

geplaatst: vandaag om 05:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.