menu

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
avatar van B.Robertson
Dubbele Alchemy4 zonder hoes/credits verwijderd.

avatar van Germ
Germ (crew)
Deze release stond er dubbel op

Swag - Catch-All (2001)

Exemplaar met de minste stemmen verwijderd. Dit betekent dat de stem van Willem B verdwenen is.

avatar van Kronos
Dit album mag er af.

Staat er al op:
Jacques Loussier - Play Bach N° 1 (1959) - MusicMeter.nl
(ik heb voor deze toevoeging correcties ingestuurd voor de artiestennaam en tracklist)

avatar van B.Robertson
Dubbel toegevoegde Jacques Loussier verwijderd.




avatar van Germ
Germ (crew)
musicfriek schreef:
(quote)
Nog steeds dubbel.


Dubbele verwijderd.


avatar van hrmnbstr
Dit album is dubbel toegevoegd (ik weet niet welke van de twee eerder in de wachtrij stond, het scheelt 1 dag):
Flip Noorman Zingt Leonard Cohen en Flip Noorman Zingt Leonard Cohen

avatar van B.Robertson
Dat komt in dit geval door het opsplitsen van 'Live Vanuit de Kleine Komedie' naar de alternatieve titel bij de eerste toevoeging en het aaneenschrijven, door een dubbele punt gescheiden van de hoofdtitel, bij de tweede.

Daardoor krijgt niemand melding van 'dubbele toevoeging'. Komt vaker voor. Toch wel een dingetje. (Ik heb verder nog niets verwijderd).


avatar van Mssr Renard
Deze: The Moody Blues - Go Now (1965) - MusicMeter.nl kan weg als alternatieve titel worden aangemerkt bij: The Moody Blues - The Magnificent Moodies (1965) - MusicMeter.nl

Ik vind het absurd dat een Amerikaanse versie er apart op staat terwijl het gewoon om dezelfde opnamen (in een ietwat andere volgorde) gaat.


avatar van Mssr Renard
Ik schaam me om dit hier te plaatsen, maar deze heb ik zelf dubbel toegevoegd:

Yusef Lateef - Lateef at Cranbrook (1958) - MusicMeter.nl

en

Yusef Lateef - Live at Cranbrook (1958) - MusicMeter.nl


avatar van B.Robertson
Komt door het weglaten van het koppelteken tussen Afro en Brasileira tot dubbele toevoegingen, derhalve verwijderd.


avatar van B.Robertson
Dat komt omdat je een 's' achter die titel plakt en mij dat niet opvalt. Net zo hard weer verwijderd........

avatar van ZAP!
B.Robertson schreef:
Dat komt omdat je een 's' achter die titel plakt...
Mij ook niet opgevallen, maar MuMe zou normaal gesproken toch automatisch melden dat de plaat er mogelijk al opstaat (ook al is er een 's'-je verschil)...?

Anyway, bedankt!

avatar van B.Robertson
Er hoeft maar één letter(teken) anders te zijn of je krijgt al geen melding meer.




avatar van B.Robertson
Die 2e is 15 uur later toegevoegd maar mij onbekend wanneer die in de wachtrij stond, aangezien die 1e zonder tussenkomst is toegevoegd. Ik kan het niet genoeg benadrukken vooraf op artiest en/of (deel van de) titel te zoeken, alvorens tot toevoegen over te gaan. Komt misschien wat belerend over, ik weet het

avatar van vigil
Er wordt zelfs dubbel gemeld dat die er dubbel op staat



avatar van Simon Smith
Simon Smith (crew)
Dit album (https://www.musicmeter.nl/album/830802) heeft dezelfde inhoud als dit album:
Boudewijn de Groot - Het Land van Maas en Waal (1998) - MusicMeter.nl

Alleen het nummer Welterusten Meneer de president, is bij het recentere album niet nr. 5 maar nr. 1 van de tracklist.
Is dit voldoende om een zelfstandige opname te rechtvaardigen?

Gast
geplaatst: vandaag om 16:32 uur

geplaatst: vandaag om 16:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.