MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:

Germ (crew)
Simon Smith schreef:
Dit album (https://www.musicmeter.nl/album/830802) heeft dezelfde inhoud als dit album:
Boudewijn de Groot - Het Land van Maas en Waal (1998) - MusicMeter.nl

Alleen het nummer Welterusten Meneer de president, is bij het recentere album niet nr. 5 maar nr. 1 van de tracklist.
Is dit voldoende om een zelfstandige opname te rechtvaardigen?

Ben het met je eens dat het overbodige verzamelaar is. Maar het is wel een op zichzelf staande release en mag daarom op de site.

Ik denk dat deze muziek niet onder neoklassiek valt, eerder hedendaags (klassiek) of eventueel avant-garde. Als het album op de site mag blijven staan moet in ieder geval de componistennaam gecorrigeerd worden in Mauricio Kagel.

Mauricio Tactil - Exotica / Tactil (1994) - MusicMeter.nl

Simon Smith (crew)
Germ schreef:
Ben het met je eens dat het overbodige verzamelaar is. Maar het is wel een op zichzelf staande release en mag daarom op de site.
Je beschouwt het als een op zichzelf staande release, omdat er 1 track van plek is gewijzigd t.o.v. die eerdere?

Germ (crew)
Simon Smith schreef:
(quote)
Je beschouwt het als een op zichzelf staande release, omdat er 1 track van plek is gewijzigd t.o.v. die eerdere?

Wat begrijp je niet? De eerste is een verzamelaar uit 1998 en de ander 2008. Buiten het feit dat de samensteller van de tweede blijkbaar weinig origineel was hebben ze verder toch niets met elkaar te maken?

Simon Smith (crew)
Germ schreef:
Wat begrijp je niet? De eerste is een verzamelaar uit 1998 en de ander 2008. Buiten het feit dat de samensteller van de tweede blijkbaar weinig origineel was hebben ze verder toch niets met elkaar te maken?
Een album uit 2006 en 2011 (Het mooiste van & Icon) zijn ook samengevoegd met die van 1998, dan is het toch niet zo raar om te veronderstellen dat dit album daar ook bij zou kunnen?

Germ (crew)
Simon Smith schreef:
(quote)
Een album uit 2006 en 2011 (Het mooiste van & Icon) zijn ook samengevoegd met die van 1998, dan is het toch niet zo raar om te veronderstellen dat dit album daar ook bij zou kunnen?

Ik begrijp je punt, ik zie dat ze ook op Discogs samengevoegd zijn (en die van 2008 dan weer niet). Persoonlijk vind ik het een vreemde keuze om ze samen te voegen, maar vanuit dat oogpunt gezien zou je inderdaad ook die van 2008 kunnen mergen. Je kan een correctie indienen, dan wordt er naar gekeken : )

CHIEP (crew)
Boudewijn de Groot - Het Beste Van (2008) verwijderd wegens heruitgave van deze.
WhoAmI is hierdoor z'n stem kwijt (5).

Van hetzelfde laken een pak, en misschien al opgemerkt omdat moderator brajoapau er berichten vandaan had gehaald: maar deze is een 1-op-1 heruitgave van deze Rotation-CD. Gebeurde kennelijk wel vaker met die Rotation-uitgaven, dat ze later in een andere verpakking opnieuw werden uitgegeven. Maar 'Het mooiste van' kan wat mij betreft van de site worden verwijderd.

CHIEP (crew)
Voilà: Lying Mouth en IntoMusic zijn daardoor hun stem kwijt (beiden 3).

Dubbeltje:

Marc Ribot - Soundtracks II (2003) - MusicMeter.nl

Marc Ribot - Soundracks II (2003) - MusicMeter.nl (deze is veel later toegevoegd en heeft een fout in de titel - een 't' ontbreekt en heeft geen stemmen)

Als een crewlid die tweede even wil verwijderen, dan stuur ik de grotere cover voor die eerste zo wel in.
-edit- ingestuurd.

Ook dit is een dubbele:

João Lencastre's Communion 3 - Song​(​s) of Hope (2019) - MusicMeter.nl

João Lencastre’s Communion 3 - Song(s) of Hope (2019) - MusicMeter.nl

De tweede heeft één stem, de eerste geen enkele. Maar die eerste is wel gekoppeld aan de juiste artiestenpagina. Beste oplossing lijkt me dus die eerste te verwijderen, en de tweede aan de juiste artiestenpagina te koppelen:

João Lencastre - MusicMeter.nl

Alvast bedankt voor de hulp!

Germ (crew)
AOVV schreef:
Ook dit is een dubbele:

João Lencastre's Communion 3 - Song​(​s) of Hope (2019) - MusicMeter.nl

João Lencastre’s Communion 3 - Song(s) of Hope (2019) - MusicMeter.nl

De tweede heeft één stem, de eerste geen enkele. Maar die eerste is wel gekoppeld aan de juiste artiestenpagina. Beste oplossing lijkt me dus die eerste te verwijderen, en de tweede aan de juiste artiestenpagina te koppelen:

João Lencastre - MusicMeter.nl

Alvast bedankt voor de hulp!

Aldus aangepast!

Germ (crew)

Dubbele verwijderd.

CHIEP schreef:
Voilà: Lying Mouth en IntoMusic zijn daardoor hun stem kwijt (beiden 3).

Geen idee waar dit over gaat, maar gefeliciteerd

CHIEP (crew)
Dat je hier terug je stem mag plaatsen .

Later toegevoegde Both Are True verwijderd.

Net zelf een dubbele toegevoegd

Ufomammut - Eve Live at Roadburn 2011 (2021) - MusicMeter.nl

stond er al op (met een onvolledige titel en zonder tracktijden)
Ufomammut - Live at Roadburn Festival 2011 (2021) - MusicMeter.nl

Gast
geplaatst: vandaag om 02:53 uur

geplaatst: vandaag om 02:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.