De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 1 augustus 2023, 20:42 uur
trebremmit schreef:
Nog niet hoor, ik had het over deze.
Lil' Louis & The World - MusicMeter.nl
Is allemaal een alias van lil louis
Nog niet hoor, ik had het over deze.

Lil' Louis & The World - MusicMeter.nl
Is allemaal een alias van lil louis
Gek, ik dacht dat ik alle aliassen gekoppeld had!
Heb je er nog steeds last van? Ik geloof dat ze nu allemaal immers goed staan! Maar laat het vooral weten

0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 1 augustus 2023, 20:46 uur
trebremmit schreef:
The Prodigy - The Day Is My Enemy - Remixed / Bonus Tracks (2015) - MusicMeter.nl
deze is nooit te koop geweest volgens de website van the prodigy.
The Day Is My Enemy (Expanded Edition) - discography - The Prodigy - theprodigy.info
The Prodigy - The Day Is My Enemy - Remixed / Bonus Tracks (2015) - MusicMeter.nl
deze is nooit te koop geweest volgens de website van the prodigy.
The Day Is My Enemy (Expanded Edition) - discography - The Prodigy - theprodigy.info
Dat zou deze versie moeten zijn:
https://www.discogs.com/release/7813670-The-Prodigy-The-Day-Is-My-Enemy-Remixed-Bonus-Tracks
Gek dat daar niets staat over dat het niet uitgekomen zou zijn.
Op de versie van 2015 is de MuMe-toevoeging gebaseerd.
De aanleiding voor het toevoegen was het verschijnen van de compilatie in 2022 als RSD-release:
https://www.discogs.com/release/22856207-The-Prodigy-The-Day-Is-My-Enemy-Remixes
Dat is ook de alternatieve titel bij de toevoeging. Ook de reden dat de helft als 'niet op elke versie aanwezig' aangevinkt is.
Aangezien de RSD-release uit 2022 sowieso is uitgebracht, en dat het ook nog eens grotendeels niet eerder uitgegeven tracks omvat als de versie uit 2015 niet zou zijn uitgebracht (ook al mogen RSD-compilaties tegenwoordig op de site), hoeft deze toevoeging niet verwijderd te worden; hoogstens zou het jaartal aangepast moeten worden.
0
geplaatst: 1 augustus 2023, 23:33 uur
Ik zou gewoon die recordstore day release aanhouden, en dan die tracklist. Deze bonustracks zijn eigenlijk van de expanded versie van het originele album, en dus niet apart uitgebracht op cd, zoals op the prodigy website staat.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 augustus 2023, 16:39 uur
Coloray - Buy Me (2023) verwijderd, het betrof 3 gebundelde singles van zijn aankomende album.
0
geplaatst: 18 augustus 2023, 23:22 uur
Albert Ayler and Don Cherry - Vibrations (1973) - MusicMeter.nl is een reissue van Albert Ayler Quartet - Ghosts (1965) - MusicMeter.nl.
ps. Dit is zo'n gevalletje waarbij dit gegeven niet direct duidelijk is (Ayler bracht destijds albums uit op het Nederlandse Debut label en deze albums werden vervolgens door het Amerikaanse Freedom label heruitgegeven met een andere naam en een andere cover; Spirits (Debut) cq. Witches & Devils (Freedom) is een ander voorbeeld)) en daarom zou dit album zomaar weer een keertje opnieuw aangeboden kunnen gaan worden.
ps. Dit is zo'n gevalletje waarbij dit gegeven niet direct duidelijk is (Ayler bracht destijds albums uit op het Nederlandse Debut label en deze albums werden vervolgens door het Amerikaanse Freedom label heruitgegeven met een andere naam en een andere cover; Spirits (Debut) cq. Witches & Devils (Freedom) is een ander voorbeeld)) en daarom zou dit album zomaar weer een keertje opnieuw aangeboden kunnen gaan worden.
0
geplaatst: 21 augustus 2023, 17:43 uur
Bij Blur lijken er verschillende EP's dubbel of zelfs driedubbel op te staan.
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 21 augustus 2023, 18:38 uur
ni slecht schreef:
Dit zijn verschillende releases, die elk voldoen aan de toevoegbaarheidsregels. Ze hebben allemaal dus ook verschillende tracklists (en verschillende covers)!
0
Mssr Renard
geplaatst: 26 augustus 2023, 16:01 uur
Dubbel:
Erik Truffaz Ladyland / Erik Truffaz Quartet - Face-À-Face (2006) - MusicMeter.nl
Erik Truffaz - Face a Face (2006) - MusicMeter.nl
Die van Mjuman was er eerder, die van mij correcter/completer. Kan het worden samengevoegd?
Erik Truffaz Ladyland / Erik Truffaz Quartet - Face-À-Face (2006) - MusicMeter.nl
Die van Mjuman was er eerder, die van mij correcter/completer. Kan het worden samengevoegd?
1
geplaatst: 26 augustus 2023, 16:29 uur
Mssr Renard schreef:
Dubbel:
Fatou Seidi Ghali & Alamnou Akrouni - Les Filles de Illighadad (2016) - MusicMeter.nl
musicmeter.nl/album/814221/info/
Volgens discogs heet de artiest zo: https://www.discogs.com/master/1050615-Les-Filles-De-Illighadad-Fatou-Seidi-Ghali-Alamnou-Akrouni-Les-Filles-De-Illighadad
(maar daarin voorziet Musicmeter niet)
Volgens Bandcamp heet de artiest zo:
Les Filles de Illighadad | Les Filles de Illighadad - lesfillesdeillighadad.bandcamp.com
Volgens vrije geluiden ook:
Les Filles de Illighadad - Vrije Geluiden - VPRO
Neem zelf een beslissing, maar mijn voorkeur gaat uit naar de bandnaam, en niet de twee dames.
Vooral ook omdat iemand al een volledige artiestenpagina heeft aangemaakt en er al meer platen zijn toegevoegd: Les Filles de Illighadad - MusicMeter.nl
Dubbel:
Fatou Seidi Ghali & Alamnou Akrouni - Les Filles de Illighadad (2016) - MusicMeter.nl
musicmeter.nl/album/814221/info/
Volgens discogs heet de artiest zo: https://www.discogs.com/master/1050615-Les-Filles-De-Illighadad-Fatou-Seidi-Ghali-Alamnou-Akrouni-Les-Filles-De-Illighadad
(maar daarin voorziet Musicmeter niet)
Volgens Bandcamp heet de artiest zo:
Les Filles de Illighadad | Les Filles de Illighadad - lesfillesdeillighadad.bandcamp.com
Volgens vrije geluiden ook:
Les Filles de Illighadad - Vrije Geluiden - VPRO
Neem zelf een beslissing, maar mijn voorkeur gaat uit naar de bandnaam, en niet de twee dames.
Vooral ook omdat iemand al een volledige artiestenpagina heeft aangemaakt en er al meer platen zijn toegevoegd: Les Filles de Illighadad - MusicMeter.nl
Heb deze met de crew besproken. We houden de artiestennaam van de hoes aan en heb dit als alias opgevoerd van Les Filles de Illighadad. De dubbele toevoeging van musicfriek heb ik verwijderd en daarmee is Domi Jacques zijn stem (3,5*) kwijt.
0
Mssr Renard
geplaatst: 5 september 2023, 15:12 uur
Ik dacht het al te herkennen, ik had deze al in 2009 toegevoegd.
De nieuwe kan er dus vanaf
Nebula / Lowrider - Nebula / Lowrider (1999) - MusicMeter.nl
Nebula / Lowrider - Double EP (1999) - MusicMeter.nl
Interessant dat er vroeger nog de regel was dat split-albums/EP's als verzamelaar op de site moesten.
Schijnbaar is dat nu anders. Dan moet die van mij uit 2009 aangepast worden. Ik ben wel benieuwd naar wat de regels van split-albums/Ep's nu zijn.
Maar er is wel meer fout, want hij was dus al in 1998 uitgekomen:
https://www.discogs.com/release/1516130-Nebula-3-Lowrider-Nebula-Lowrider-Double-EP
En tot mijn verbazing heet de plaat dus Double EP. Dat wist ik toen niet.
Nebula / Lowrider - Double EP (1999) - MusicMeter.nl
Interessant dat er vroeger nog de regel was dat split-albums/EP's als verzamelaar op de site moesten.
Schijnbaar is dat nu anders. Dan moet die van mij uit 2009 aangepast worden. Ik ben wel benieuwd naar wat de regels van split-albums/Ep's nu zijn.
Maar er is wel meer fout, want hij was dus al in 1998 uitgekomen:
https://www.discogs.com/release/1516130-Nebula-3-Lowrider-Nebula-Lowrider-Double-EP
En tot mijn verbazing heet de plaat dus Double EP. Dat wist ik toen niet.
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 5 september 2023, 16:15 uur
Mssr Renard schreef:
.
.
Aangepast
0
Mssr Renard
geplaatst: 5 september 2023, 16:22 uur
Ik zag op de wiki (ik heb het even aangeplozen) geen regel over Splits. Ik kan mij herinneren dat die er wel ooit was. De regel is nu dan dat deze onder de EP's komt te staan?
Dat is dan jarenlang heel anders gedaan (voorbeelden):
Electric Wizard / Orange Goblin - MusicMeter.nl
Orange Goblin / Alabama Thunderpussy - MusicMeter.nl
Brutality Will Prevail & Ark of the Covenant - MusicMeter.nl
Peter Pan Speedrock & Zeke - MusicMeter.nl
Misschien eens een opschoon-actie?
En wat als een Split niet resulteert in een EP, maar een album?
0
geplaatst: 5 september 2023, 20:06 uur
Deze twee artiesten zijn eigenlijk één en dezelfde:
Bobby Blue Bland - MusicMeter.nl
Bobby Bland - MusicMeter.nl
Het betreft Bobby Bland, die meerdere platen als Bobby Blue (of "Blue") Bland heeft uitgebracht. Zijn album His California Album staat op de site onder de artiest met id 286827. Ik denk dat die best onder de artiest met id 1805 kan worden geschaard, waar de rest van zijn oeuvre te bewonderen valt.
Ik vond op de Wiki niet meteen een manier om dit zelf te doen, kan iemand van de crew hier misschien mee helpen?
De community dankt u!
Het betreft Bobby Bland, die meerdere platen als Bobby Blue (of "Blue") Bland heeft uitgebracht. Zijn album His California Album staat op de site onder de artiest met id 286827. Ik denk dat die best onder de artiest met id 1805 kan worden geschaard, waar de rest van zijn oeuvre te bewonderen valt.
Ik vond op de Wiki niet meteen een manier om dit zelf te doen, kan iemand van de crew hier misschien mee helpen?

De community dankt u!

1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 5 september 2023, 20:39 uur
AOVV schreef:
De community dankt u!

De community dankt u!
Done
0
geplaatst: 8 september 2023, 16:53 uur
Paalhaas schreef:
Albert Ayler and Don Cherry - Vibrations (1973) - MusicMeter.nl is een reissue van Albert Ayler Quartet - Ghosts (1965) - MusicMeter.nl.
Zou je hier bronnen voor kunnen aanleveren?
0
geplaatst: 8 september 2023, 16:55 uur
Mssr Renard schreef:
Dubbel:
Dubbel:
Zou je een correctie kunnen indienen voor de eerste toevoeging vergezeld van bronnen? Laat maar weten wanneer dat is gelukt, dan zal ik daarna jouw toevoeging verwijderen?
0
Mssr Renard
geplaatst: 8 september 2023, 18:00 uur
Mausie schreef:
Zou je een correctie kunnen indienen voor de eerste toevoeging vergezeld van bronnen? Laat maar weten wanneer dat is gelukt, dan zal ik daarna jouw toevoeging verwijderen?
(quote)
Jeetje dat is dan wel veel werk, omdat ik dan per song de artiest moet invoeren:
https://www.discogs.com/master/301120-Erik-Truffaz-Ladyland-Erik-Truffaz-Quartet-Face-%C3%80-Face
Dan mag die van Mjuman blijven zonder de extra informatie.
1
geplaatst: 8 september 2023, 22:05 uur
Mssr Renard schreef:
Jeetje dat is dan wel veel werk, omdat ik dan per song de artiest moet invoeren:
https://www.discogs.com/master/301120-Erik-Truffaz-Ladyland-Erik-Truffaz-Quartet-Face-%C3%80-Face
(quote)
Voor zover ik weet hebben wij helaas geen optie om toevoegingen samen te voegen. Idd veel werk, dat heb ik altijd bij dance compilaties

Ik heb jouw toevoeging verwijderd.
0
geplaatst: 14 september 2023, 09:45 uur
0
geplaatst: 14 september 2023, 16:41 uur
Deze is vandaag toegevoegd maar staat reeds op de site:
Richard Hawley - Now Then: The Very Best of Richard Hawley (2023) - MusicMeter.nl deze mag er weer af
Richard Hawley - Now Then (2023) - MusicMeter.nl
Richard Hawley - Now Then: The Very Best of Richard Hawley (2023) - MusicMeter.nl deze mag er weer af
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 15 september 2023, 12:05 uur
J.J. Wever schreef:
Geregeld, dankjewel!
1
geplaatst: 21 september 2023, 09:21 uur
The Vaccines - Pick-up Full of Pink Carnations (2024) - MusicMeter.nl
Deze kan weg. Was gisteren al toegevoegd!
Deze kan weg. Was gisteren al toegevoegd!
0
geplaatst: 21 september 2023, 13:33 uur
Dit album van Alan Parsons staat er 2x op:
Alan Parsons - Live (1994) - MusicMeter.nl
Alan Parsons - The Very Best Live (1995) - MusicMeter.nl
De tweede is de Amerikaanse heruitgave, waarvan de drie bonustracks (de laatste 3 nummers) studio-opnamen zijn. Ze moeten als bonustrack worden toegevoegd bij de oorspronkelijke release: de Europese versie op het Arcade-label.
Alan Parsons - Live (1994) - MusicMeter.nl
Alan Parsons - The Very Best Live (1995) - MusicMeter.nl
De tweede is de Amerikaanse heruitgave, waarvan de drie bonustracks (de laatste 3 nummers) studio-opnamen zijn. Ze moeten als bonustrack worden toegevoegd bij de oorspronkelijke release: de Europese versie op het Arcade-label.
0
geplaatst: 23 september 2023, 13:09 uur
The Antlers - Tide - EP (2023) - MusicMeter.nl
Deze mocht er toch niet op? Mausie en ik probeerde het ook al eerder. Nu dus wel geaccepteerd?
Dit is een ophoping van singles en Spotify geeft het als "EP" aan. Dit mag dus niet.
Deze kan verwijderd worden.
Deze mocht er toch niet op? Mausie en ik probeerde het ook al eerder. Nu dus wel geaccepteerd?
Dit is een ophoping van singles en Spotify geeft het als "EP" aan. Dit mag dus niet.
Deze kan verwijderd worden.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 9 oktober 2023, 12:22 uur
runnner - Like Dying Stars, We're Reaching Out stond er dubbel op. Geert V. is hierdoor z'n stem kwijt (3,5).
1
geplaatst: 12 oktober 2023, 10:30 uur
Deze toegevoegd:
Daniel Villarreal - Lados B (2023) - MusicMeter.nl
...kom er nu pas achter dat ie er al opstond:
Daniel Villarreal with Jeff Parker and Anna Butterss - Lados B (2023) - MusicMeter.nl
Ik trek het boetekleed aan.
Daniel Villarreal - Lados B (2023) - MusicMeter.nl
...kom er nu pas achter dat ie er al opstond:
Daniel Villarreal with Jeff Parker and Anna Butterss - Lados B (2023) - MusicMeter.nl
Ik trek het boetekleed aan.
* denotes required fields.