MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
Germ (crew)
Dubbele toevoeging van Spider Bite verwijderd. musicfriek, plaat stond er al op onder Daniel Romano.

Sir Spamalot (crew)
Dubbele toevoeging, voor de eerste heb ik ook een correctie ingediend voor de uitvoerende artiesten in de tracklist:
- Covered Like a Hurricane (2000) - MusicMeter.nl
- Covered Like a Hurricane (2008) - MusicMeter.nl

De laatste mag eraf, meer info: https://www.discogs.com/master/878035-Various-A-Tribute-To-The-Scorpions-Covered-Like-A-Hurricane

CHIEP (crew)
Reissue verwijderd en bonustracks toegevoegd aan de originele versie. Reint is hierdoor z'n stem kwijt (4,5).

Dubbele toevoeging, bovenste was eerder en lijkt mij ook correct qua artiesten en tracks? Hoes van de bovenste is wel ingezoomd, als ik hem naast de tweede leg.

The French Dispatch (2021) - MusicMeter.nl
Alexandre Desplat - The French Dispatch (2021) - MusicMeter.nl

CHIEP (crew)
Mausie schreef:
Dubbele toevoeging, bovenste was eerder en lijkt mij ook correct qua artiesten en tracks? Hoes van de bovenste is wel ingezoomd, als ik hem naast de tweede leg.

The French Dispatch (2021) - MusicMeter.nl
Alexandre Desplat - The French Dispatch (2021) - MusicMeter.nl
Nieuwste verwijderd. HugovdBos is hierdoor z'n stem kwijt (2,5).

Animal Collective - Defeat (2023) - MusicMeter.nl

Deze bevat enkel 2 tracks. Er zijn alleen releases toegestaan van minimaal 3 tracks!?

coldwarkids schreef:
Animal Collective - Defeat (2023) - MusicMeter.nl

Deze bevat enkel 2 tracks. Er zijn alleen releases toegestaan van minimaal 3 tracks!?

Ik kan meerdere bronnen vinden dat dit een vinyl EP betreft. Voor een EP is het aantal tracks niet relevant.

Mausie schreef:
(quote)

Ik kan meerdere bronnen vinden dat dit een vinyl EP betreft. Voor een EP is het aantal tracks niet relevant.

Ah oke, Uitzondering is dus een EP die gewoon op een CD of LP uitgebracht is. Dan mag minder dan 3 wel!? Je doet je werk al goed hoor

coldwarkids schreef:
(quote)

Ah oke, Uitzondering is dus een EP die gewoon op een CD of LP uitgebracht is. Dan mag minder dan 3 wel!? Je doet je werk al goed hoor

Dit was toevallig een vinyl EP, maar geen idee in welke vormen EP's allemaal verschijnen maar idd, die 3 tracks geldt voor singles. EP's mogen altijd, ze bestaan zelfs met 1 track.

Ik heb Alabaster DePlume aangehouden, die is het meest voorkomend online en hier.

Deze mag er af: Marc Almond - A Life Treasury of Song (1992 - 2008) (2023) - MusicMeter.nl

Staat al op de site:

Marc Almond - A Live Treasury of Song 1992-2008 (2022) - MusicMeter.nl

Degene die er niet op hoort te staan doet dat door een fout in de titel (het is live en niet life).

DjFrankie (moderator)
aERodynamIC schreef:
Deze mag er af: Marc Almond - A Life Treasury of Song (1992 - 2008) (2023) - MusicMeter.nl

Staat al op de site:

Marc Almond - A Live Treasury of Song 1992-2008 (2022) - MusicMeter.nl

Degene die er niet op hoort te staan doet dat door een fout in de titel (het is live en niet life).

Laatste toevoeging verwijderd,

WhoAmI (crew)
This Is Me… Now van Jennifer Lopez is eraf gehaald. De releasedatum is uitgesteld tot nader order deze zomer, maar overige onzekerheden omtrent details noopten ertoe, dit album vooralsnog van de site te verwijderen.

Mssr Renard
Dubbel:

Fatou Seidi Ghali & Alamnou Akrouni - Les Filles de Illighadad (2016) - MusicMeter.nl

musicmeter.nl/album/814221/info/

Volgens discogs heet de artiest zo: https://www.discogs.com/master/1050615-Les-Filles-De-Illighadad-Fatou-Seidi-Ghali-Alamnou-Akrouni-Les-Filles-De-Illighadad
(maar daarin voorziet Musicmeter niet)

Volgens Bandcamp heet de artiest zo:
Les Filles de Illighadad | Les Filles de Illighadad - lesfillesdeillighadad.bandcamp.com

Volgens vrije geluiden ook:
Les Filles de Illighadad - Vrije Geluiden - VPRO

Neem zelf een beslissing, maar mijn voorkeur gaat uit naar de bandnaam, en niet de twee dames.
Vooral ook omdat iemand al een volledige artiestenpagina heeft aangemaakt en er al meer platen zijn toegevoegd: Les Filles de Illighadad - MusicMeter.nl

Lil' Louis & The World staat op de site met een hoofdletter T en een kleine t, ik weet niet welke de juiste is, het is geen band ofzo maar gewoon een alias van hem. Kan een crewlid hier naar kijken en aanpassen? Alvast bedankt!

WhoAmI (crew)
trebremmit schreef:
Lil' Louis & The World staat op de site met een hoofdletter T en een kleine t, ik weet niet welke de juiste is, het is geen band ofzo maar gewoon een alias van hem. Kan een crewlid hier naar kijken en aanpassen? Alvast bedankt!

Ze staan nu in ieder geval allemaal bij elkaar! Het zijn allemaal alternatieve schrijfwijzen, net zoals het al dan niet ontbreken van de apostrof.

Nog niet hoor, ik had het over deze.

Lil' Louis & The World - MusicMeter.nl

Is allemaal een alias van lil louis

Gast
geplaatst: vandaag om 07:29 uur

geplaatst: vandaag om 07:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.