De Site / Algemeen / nieuw design (januari 2014)
zoeken in:
0
Deranged
geplaatst: 11 januari 2014, 19:50 uur
Ik vind de huidige meer classy.
De nieuwe een beetje Bart Smit achtig.
De nieuwe een beetje Bart Smit achtig.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 januari 2014, 19:59 uur
Ik gebruik al jaren flux maar zelfs met flux is het nog vervelend wit.
0
Deranged
geplaatst: 11 januari 2014, 20:04 uur
Zoals ik ook al zei bij het cadeau dat ik kreeg voor kerst.
Ik vind het jammer.
Ik vind het jammer.
0
geplaatst: 11 januari 2014, 20:56 uur
Ik kon daarnet als ik een bericht bewerkte en daarin grote wijzigingen aanbracht dit niet meer posten achteraf. Heeft dit iets met het nieuwe design te maken?
0
geplaatst: 11 januari 2014, 21:00 uur
Nee, het was alsof de knop niet meer werkte hoe vaak ik er ook op drukte.
0
geplaatst: 11 januari 2014, 21:03 uur
http://puu.sh/6ht22.png
Zou het niet mooier zijn om die berichtjes in een apart kader te zetten? Of uberhaupt met wat meer kaders gaan werken? Dit ziet er raar uit.
Verder oogt het best aardig, wel ff wennen..
Zou het niet mooier zijn om die berichtjes in een apart kader te zetten? Of uberhaupt met wat meer kaders gaan werken? Dit ziet er raar uit.
Verder oogt het best aardig, wel ff wennen..
0
geplaatst: 11 januari 2014, 21:05 uur
0
geplaatst: 11 januari 2014, 22:01 uur
panjoe schreef:
Je bedoelt de software die je scherm een beetje een gelige tint geeft, nietwaar? Had het op een vorige laptop, best fijn spul.
(quote)
Je bedoelt de software die je scherm een beetje een gelige tint geeft, nietwaar? Had het op een vorige laptop, best fijn spul.
Yep, beter voor je ogen en houdt je minder hard wakker, etc.
Dat gezegd zijnde heb ik echt nog moeite met het nieuwe design. Voelt absoluut niet rustig aan, lijkt veel te druk en oogt en werkt zo onvertrouwd dat het onprettig wordt. Maar tijd zal het melden. Moet eens rustig uitzoeken waar alles nu op de site staat.
0
geplaatst: 12 januari 2014, 08:27 uur
In de basis vind ik het een mooi ontwerp, rustig en strak. Prettig lettertype. Mooi die albumpagina met 300 pix afbeelding en die twee grote sterren. Als verbeterpunten zie ik:
Als je een topic opent, wordt bijna driekwart van het (gewone computer)scherm ingenomen door verschillende balken / headers. Dat deel zou ik liever compacter zien.
De lettergroote bij de berichten is bij mij groter dan voorheen, wat wel prettig is. Het valt nu wel op dat er veel witruimte is tussen die regel met permalink en de eerste regel van het bericht.
Al eerder gezegd: het logo van Musicmeter past niet zo goed bij het nieuwe design.
Als je een topic opent, wordt bijna driekwart van het (gewone computer)scherm ingenomen door verschillende balken / headers. Dat deel zou ik liever compacter zien.
De lettergroote bij de berichten is bij mij groter dan voorheen, wat wel prettig is. Het valt nu wel op dat er veel witruimte is tussen die regel met permalink en de eerste regel van het bericht.
Al eerder gezegd: het logo van Musicmeter past niet zo goed bij het nieuwe design.
0
Cured
geplaatst: 12 januari 2014, 09:46 uur
Het is natuurlijk niet allemaal kommer en kwel met dat nieuwe design, maar Svendra's opmerking over het 'gemis' aan compactheid vind ik zelf het negatiefste , ook met "al dat wit'; het is erg open, dus enkele aanpassingen zijn welkom
.
.
0
geplaatst: 12 januari 2014, 10:22 uur
In De Site > Algemeen > Het grote feedback / opmerkingen topic #2:
Ik zie nog wel welke gebruikers de meeste stemmen hebben maar niet wie de meeste berichten hebben? Die optie heb je dus weggehaald bij dit nieuwe design Jordy?
Ik zie nog wel welke gebruikers de meeste stemmen hebben maar niet wie de meeste berichten hebben? Die optie heb je dus weggehaald bij dit nieuwe design Jordy?
0
geplaatst: 12 januari 2014, 10:35 uur
JohnWilliams schreef:
Jordy schreef:
Deze is inderdaad weg
vooral op de andere sites was dat een wedstrijdje "wie plaatst de meeste nutteloze berichten in spelletjes-topics"
(quote)
Deze is inderdaad weg
vooral op de andere sites was dat een wedstrijdje "wie plaatst de meeste nutteloze berichten in spelletjes-topics"
0
geplaatst: 12 januari 2014, 12:30 uur
Foutje op de homepage: Twee keer een plaatje van Bruce Springsteen terwijl de onderste wel naar AF linkt..
0
geplaatst: 12 januari 2014, 13:48 uur
Als je nu een bericht verwijderd komt er geen waarschuwing. Ik meen dat dat voorheen wel zo was en is je bericht direct verdwenen. Hoe dan ook: zou het niet fijner zijn als je een waarschuwing krijgt, voor het geval je per ongeluk iets verwijdert.
0
geplaatst: 12 januari 2014, 14:36 uur
Ik merk dat het nieuwe design aangenamer lijkt als ik de pagina op 90% zoom ipv 100% 

0
geplaatst: 12 januari 2014, 14:45 uur
bennerd schreef:
Ik merk dat het nieuwe design aangenamer lijkt als ik de pagina op 90% zoom ipv 100%
Eens! Heb hem ook al een tijdje op 90% staan.Ik merk dat het nieuwe design aangenamer lijkt als ik de pagina op 90% zoom ipv 100%
0
geplaatst: 12 januari 2014, 15:03 uur
Hey, jullie hebben gelijk. Ik nu ook 
Maar goed: is het dan geen idee om een waarschuwing te geven als je op het kruisje drukt, want het zal niet de eerste keer zijn dat een user dat per ongeluk doet en ongewild zijn hele bericht ziet verdwijnen.

Maar goed: is het dan geen idee om een waarschuwing te geven als je op het kruisje drukt, want het zal niet de eerste keer zijn dat een user dat per ongeluk doet en ongewild zijn hele bericht ziet verdwijnen.
0
geplaatst: 12 januari 2014, 15:06 uur
Wie weet in de toekomst, er staat iets in die richting op de wensenlijst. Voor nu heeft het nieuwe design even voorrang, die klus is al groot genoeg 

0
geplaatst: 12 januari 2014, 15:07 uur
Goeie tip. Op 100% is het echt allemaal te beeldvullend vind ik. 90% voelt veel natuurlijker.
0
geplaatst: 12 januari 2014, 15:09 uur
Jordy schreef:
Wie weet in de toekomst, er staat iets in die richting op de wensenlijst. Voor nu heeft het nieuwe design even voorrang, die klus is al groot genoeg
Ja, snap ik natuurlijk, wist alleen niet meer zeker of het bij het oude design nou wel of niet zo was, vandaar

0
Deranged
geplaatst: 12 januari 2014, 15:12 uur
We zien nu dus niet meer een leuk plaatje bij de nummer één van de top tien.
0
geplaatst: 12 januari 2014, 15:20 uur
Ik begin eindelijk te wennen aan het nieuwe design (vooral door die tip over die zoom op 90 procent, bedankt jongens!), maar ik blijf me storen aan de lelijke emoticons. Zien we publieksfavorieten als de buig-, cheerleader-, en kotssmiley echt nooit meer terug?
0
Fedde
geplaatst: 12 januari 2014, 15:56 uur
Van een 'classic rock' liefhebber op gevorderde leeftijd, zoals ik, moet je niet de hoogste verwachtingen koesteren dat een nieuw design direct in de armen gesloten wordt. Het oude (muziek) is immers nog goed genoeg.
Maar voor de nieuwe MuMe-site ga ik toch mee met de jongelui die het mooi vinden. Ook ik vind het mooi. Strakker, duidelijker, functioneler en zoals anderen al schreven: op 90 % verkleinen van het beeld is het, ook zonder bril, nog goed te doen. Beetje meer scrollen moet ik nu om in de lijstjes op een neer te gaan, maar dat is alleen maar goed voor de stramme vingers.
Jordy, dank voor de tomeloze inzet. We gaan vooruit!
Maar voor de nieuwe MuMe-site ga ik toch mee met de jongelui die het mooi vinden. Ook ik vind het mooi. Strakker, duidelijker, functioneler en zoals anderen al schreven: op 90 % verkleinen van het beeld is het, ook zonder bril, nog goed te doen. Beetje meer scrollen moet ik nu om in de lijstjes op een neer te gaan, maar dat is alleen maar goed voor de stramme vingers.
Jordy, dank voor de tomeloze inzet. We gaan vooruit!
* denotes required fields.