MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Ik deed hier ooit een voorstel om het aantal hits te kunnen zijn bij forum topics.
Dat is handig voor de moderator of eigenaar om te zien of zijn topic succes heeft.

Misschien volstaat het dat het aantal volgers zichtbaar is tussen haakjes.
Mensen die een topic in hun updates hebben, zijn doorgaans trouwe volgers.

Bij dit album gebeurt iets heel raars met het lettertype van het bericht dat er vandaag door Metalhead99 onder geplaatst is. Voor ik het aanpas, lijkt het me handig dat Jordy er even naar kijkt, want volgens mij hoort dit niet te kunnen.

Hij plaatst daar speciale tekens, is op zich niet zoveel tegen te doen. Technisch dan, mocht iemand bewust zo berichten blijven plaatsen dan zou hij daar natuurlijk op aangesproken moeten worden.

Ok, dan pas ik het aan. Vroeg me inderdaad al af of het 'zijn' actie of een actie van de site was.

SDG030
Ik vraag mij af wat de reden is van het feit dat ik op de mobiele website van MusicMeter alleen de hoofdpagina van de updates kan zien? Er is geen mogelijkheid om oudere updates te bekijken, los van de eerste pagina. De andere sites die ik gebruik, MovieMeter en GamesMeter geven die mogelijkheid wel.

Ik heb sinds vandaag dat er muziek (zoals bij een reclame filmpje) word afgespeeld op verschillende pagina's. Echter de grap is dat er helemaal geen filmpje is wat afspeelt of überhaupt een bewegende reclame. Ik kan dan ook niet achterhalen waar het vandaan komt, behalve dan dat het op Mume is. Dit gebeurt alleen op de artiestenpagina tot zover.

SDG030
Enkele dagen geleden een berichtje hier geplaatst, maar is niet opgevallen door degene die er verstand van hebben, blijkbaar:

SDG030 schreef:
Ik vraag mij af wat de reden is van het feit dat ik op de mobiele website van MusicMeter alleen de hoofdpagina van de updates kan zien? Er is geen mogelijkheid om oudere updates te bekijken, los van de eerste pagina. De andere sites die ik gebruik, MovieMeter en GamesMeter geven die mogelijkheid wel.

Kronos schreef:
In mijn stemmenlijst staat Ástor Piazzolla in de lijst met cijfers (0-9) terwijl het in mijn albumlijsten wel bij de A gerangschikt staat.

Jordy, niet zo belangrijk maar misschien wel heel makkelijk op te lossen? De a met accent wordt in de stemmenlijst bij de cijfers gerangschikt ipv van bij de a. In de albumlijsten staat het dan weer wel bij de a.

SDG030 schreef:

Ik zal daar eens naar kijken binnenkort

legian schreef:
Ik heb sinds vandaag dat er muziek (zoals bij een reclame filmpje) word afgespeeld op verschillende pagina's. Echter de grap is dat er helemaal geen filmpje is wat afspeelt of überhaupt een bewegende reclame. Ik kan dan ook niet achterhalen waar het vandaan komt, behalve dan dat het op Mume is. Dit gebeurt alleen op de artiestenpagina tot zover.
Vreemd, hoe kom je tot de conclusie dat het MusicMeter is die hier verantwoordelijk voor is?

Kronos schreef:
(quote)

Jordy, niet zo belangrijk maar misschien wel heel makkelijk op te lossen? De a met accent wordt in de stemmenlijst bij de cijfers gerangschikt ipv van bij de a. In de albumlijsten staat het dan weer wel bij de a.
Sorry over heen gelezen, wat bedoel je precies met "de albumlijsten"?

Jordy schreef:
wat bedoel je precies met "de albumlijsten"?

De lijsten die je zelf kan aanmaken in "Mijn Albums".

Daar heb je toch geen pagina's per beginletter?

Het is een bekend probleem, dat van sommige speciale tekens momenteel niet te herleiden is wat (voor ons) logischerwijs de bijbehorende beginletter is, en die worden nu in de "overige" categorie getoond

Jordy schreef:
Daar heb je toch geen pagina's per beginletter?

Nee, maar die lijsten staan ook wel in alfabetische volgorde. Het vreemde is dat Ástor daar wel alfabetisch op zijn plaats staat en de a met accent dus gewoon herkend wordt als a, terwijl Ástor in de stemmenlijst niet onder de a terug te vinden is maar onder 0-9.

Ik heb er even een screenshot van gemaakt.

Mijn albums

Kronos > Stemmen > 0-9

Het is maar een 'schoonheidsfoutje' natuurlijk. Maar ik dacht dat het misschien makkelijk op te lossen was.

Nee helaas, niet makkelijk in ieder geval

Jordy schreef:
(quote)
Vreemd, hoe kom je tot de conclusie dat het MusicMeter is die hier verantwoordelijk voor is?

Ik ben al mijn tapbladen langs gegaan en afgesloten tot het ophield. En de laatste keer had ik alleen nog Mume openstaan.

Naar ik vermoed gewoon een cookie-probleem in Opera, maar wilde hem jullie toch niet onthouden:

http://members.ziggo.nl/brunniepoo/files/screenshot%20mume.jpg

Op deze manier heb ik de afgelopen week al een stuk of tien avatars van andere users bij mijn profiel zien verschijnen. Totdat ik F5, dan is het feestje weer over...

Apart. Ik kreeg in de rss-feed van iemands stemmen in plaats van een albumhoes ook al een avatar van iemand te zien. Heb er geen screenshot van gemaakt, omdat ik dacht dat het wel aan mijn newsread-app zou liggen.

Deranged
Ik vind het relaxed dat je tegenwoordig bijna geen moderators meer in actie ziet, veel aangenamer.

En zo zie je maar, we hebben eigenlijk helemaal niemand nodig die met zijn vingertje van alles komt regelen en onderbreken. We redden het zo ook prima.

We zijn hier immers gewoon allemaal gelijken, zo'n structuur lijkt me veel fijner.

Geen nood aan wie dan ook die hier voor ons gaat bepalen wat we wel en niet mogen lezen of schrijven.

De mods die je voorheen had waren eigenlijk best nasty, chill dat die inmiddels allemaal zijn gekapt.

Veel gezelliger zo.

En een complimentje naar de huidige mods dus, ga zo door.

Hou je rustig, dan is er niks aan de hand.

Ik vind dat de users te weinig stennis schoppen waardoor de mods weinig te doen hebben en aardig lijken. Terwijl Lukas is gewoon stom.

Deranged
Lukas ken ik nog niet eens. Nooit eerder gehoord van Lukas.

Dat is het mooie van Lukas.

Dank voor het compliment(?), maar het lijkt me onnodig om voorgaande moderators 'nasty' te noemen. Het is momenteel erg rustig op de site en (bijna) iedereen houdt zich netjes aan de regels. Dat is wel eens anders geweest. Een compliment aan de users is dus meer op zijn plaats.

Deranged schreef:
De mods die je voorheen had waren eigenlijk best nasty, chill dat die inmiddels allemaal zijn gekapt.

Graag gedaan.

Lukas schreef:
Een compliment aan de users is dus meer op zijn plaats.

Applaus voor jezelf!

http://fast.mediamatic.nl/f/tqgr/image/322/130910-620-397.jpg

Arrie schreef:
(quote)

Graag gedaan.

Dat wordt je nieuwe nickname: "Nasty Arnout".

Ik kan me niet herinneren dat Arnout ooit een nasty moderator was. Hij was toch de meest knuffelbare mod van de oude garde. Zelfs op Pokémondag.

Deranged
Toch heb ik veel meer het idee dan voorheen dat ik gewoon mijn ding kan doen, en dat is wel prettig.

Zo schokkend expliciet is het nou ook weer niet.

Al met al vind ik het hier een stuk relaxter dan zo'n twee jaar geleden, en ik ben volgens mij niet heel anders dan toen. Veel te maken gehad met ingrepen en onderbrekingen in die tijd, in het ergste geval inclusief betuttelend berichtje in de inbox.

Dat vond ik best skraal en naar.

Volgens mij heb je wel gekke shit in je hoofd dan.

Mods van nu lijken meer het fatsoen te hebben om dat niet zo te doen.

En dat is wel nice.

Theekransje verwijderd. Het mag nu weer on-topic.

Ik kan opeens geen berichten meer quoten hier op MuMe. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?

Tevens kan ik ook geen users meer taggen in een bericht, en toen ik bovenstaande post wilde aanpassen om dit toe te voegen zag ik alleen maar een blanco post. Er gebeuren vreemde dingen hier .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:37 uur

geplaatst: vandaag om 17:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.