MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Casartelli (moderator)
Tja. Nu krijg ik het ook niet meer nagebootst.

Of eigenlijk:

Nu gaat (bijna) alles goed, ook het zoeken op artiesten. Al krijg ik als ik op Muse zoek nog wel drie minder populaire albums boven Origin of Symmetry (wat al beter is dan daarstraks toen enkel albums met Muse in titel verschenen).

JoaMuse schreef:
Nu gaat (bijna) alles goed, ook het zoeken op artiesten. Al krijg ik als ik op Muse zoek nog wel drie minder populaire albums boven Origin of Symmetry (wat al beter is dan daarstraks toen enkel albums met Muse in titel verschenen).
Ik heb als het goed is nu matches in de artiestnaam meer prioriteit gegeven

odi
Jordy schreef:
opgelost

Bedankt !!

Jordy schreef:
(quote)
Ik heb als het goed is nu matches in de artiestnaam meer prioriteit gegeven
Het is inderdaad goed, zoekresultaten zijn heel logisch nu.

Casartelli (moderator)
Als ik Artiest - Titel begin te typen, gaat het vanaf het koppelteken toch niet echt lekker meer.

daar zal ik binnenkort naar kijken, bedankt

chevy93 schreef:
Hier in Firefox kan ik niet meer scrollen in het snelzoekvak.
Jordy schreef:
Maar goed, dat later, voor nu ben ik benieuwd of jullie rare dingen zien in de nieuwe zoekresultaten. Als je niet vindt wat je zou verwachten, dan hoor ik dat graag.
Bovengenoemd probleem treedt nog steeds op (hoewel het willekeurig lijkt te zijn). Als ik scroll, scrollen de zoekresultaten (soms) niet mee.

Ongeacht of het meescrollt of niet, als ik klik op "Uitgebreid zoeken" word ik verwezen naar de hoofdpagina. Als ik op enter druk, ga ik wel naar de uitgebreide zoekmachine.

dat de "uitgebreid zoeken" link niet werkt gaat op de lijst, bedankt

dat andere is lastig, kan dat niet nabootsen, terwijl ik zelf ook regelmatig firefox gebruik

Hier in ieder geval een video (gif) van het probleem:
http://i.giphy.com/TlK63EpLI5dMvqJilRm.gif

waar staat je muis op dat moment?

In het voorhuis.

Hij zij piep.

Assurancetourix
Stel je voor dat je deze domme opmerkingen ook nog eens zou kunnen horen, net zoals de reclames
die hier opeens beginnen te reutelen

Jordy schreef:
waar staat je muis op dat moment?
Dat maakt niet uit. Of ik mijn cursor ernaast of erop zet.

Met mijn opnameprogramma heb ik overigens uitgezet dat je de cursor kan zien, vandaar.

P.S. Nu heb ik er juist weer geen last van. Het lijkt echt volstrekt willekeurig.

Ozric Spacefolk
chevy93 schreef:
(quote)
(quote)
Bovengenoemd probleem treedt nog steeds op (hoewel het willekeurig lijkt te zijn). Als ik scroll, scrollen de zoekresultaten (soms) niet mee.

Ongeacht of het meescrollt of niet, als ik klik op "Uitgebreid zoeken" word ik verwezen naar de hoofdpagina. Als ik op enter druk, ga ik wel naar de uitgebreide zoekmachine.

Ik kan ook niet scrollen in het zoekresultaten-vakje. Dan scrollt de pagina mee. Dit is op kantoor, en daar werk ik met Firefox.

Ozric Spacefolk schreef:
(quote)

Ik kan ook niet scrollen in het zoekresultaten-vakje. Dan scrollt de pagina mee. Dit is op kantoor, en daar werk ik met Firefox.

Ha, da's apart, ik heb opeens hetzelfde probleem. Ook op kantoor, en ook met FF. Thuis volgens mij nog geen last van gehad, al heb ik daar eveneens FF.

waarom is het erg dat de site meescrollt?

Ozric Spacefolk
Ik vind het niet erg. Ik dacht omdat Chevy ermee kwam, dat het niet hoorde, dus ik stond hem bij.

Ik moet zeggen dat ik het probleem niet echt zie, het is niet zo dat er treffers uit het zoekvenster verdwijnen of niet toegankelijk zijn. Het was me in elk geval nog nooit opgevallen, maar waarschijnlijk scroll ik sowieso nooit in het zoekvenster.

Casartelli schreef:
Als ik Artiest - Titel begin te typen, gaat het vanaf het koppelteken toch niet echt lekker meer.

Als je alleen de albumtitel typt vind je je album ook wel, en meestal sneller.

GrafGantz schreef:
Ik moet zeggen dat ik het probleem niet echt zie, het is niet zo dat er treffers uit het zoekvenster verdwijnen of niet toegankelijk zijn.
Juist wel. Forumtopics worden niet weergegeven en soms kan je de artiest niet zien die je eigenlijk wilt hebben

Ik heb nu trouwens de oorzaak gevonden. Het komt voor als ik zoek via de snelzoekmachine als die midden op de pagina is (die dus ontstaat zodra je halverwege een pagina bent). Als ik helemaal bovenaan de pagina ben (en de zoekmachine dus meer naar rechts is), heb ik het probleem niet.

Aha, en dan ook nog eens in de gevallen waar de lijst met resultaten groter is dan de hoogte van je pagina.

Gaat op de lijst, bedankt voor het melden

Casartelli schreef:
dat moet verholpen zijn

Ik zocht zojuist naar het titelloze album van Sigur Rós en ik kreeg deze suggesties:

http://i60.tinypic.com/2eeeh6o.png

bedankt, zal ik naar kijken

Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:

Jordy schreef:
dat moet verholpen zijn

Jep!

In De Site > Algemeen > Mijn albums/In bezit:

Is het mogelijk om, wanneer je je lijst "Mijn albums" opvraagt, om bij elk album de vermelding "In bezit" te laten verschijnen ?

donderman schreef:
In De Site > Algemeen > Mijn albums/In bezit:

Is het mogelijk om, wanneer je je lijst "Mijn albums" opvraagt, om bij elk album de vermelding "In bezit" te laten verschijnen ?

Je kan dat doen door een map genaamd "In bezit" te maken. Maar er is geen mogelijkheid om in een bepaalde map een keuze als 'in bezit' aan te vinken, als je daarop doelt.

Het is eigenlijk mijn bedoeling om in de lijst "Mijn albums" te kunnen zien welke albums "In bezit" zijn. Ik kan me voorstellen dat dat voor mensen met grote collecties handig kan zijn. Ik heb het zelf al meegemaakt dat ik niet meer van buiten wist te zeggen of een bepaald album in mijn collectie zat of niet. Op deze manier zou dat geen probleem zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:54 uur

geplaatst: vandaag om 10:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.