MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Als je bij een album over de "Mijn Albums" knop zweeft, zie je een vinkje achter jouw mappen waar dat betreffende album in zit.

Over 'Mijn Albums' heb ik nog een kleine opmerking. Ik werk zelf met een groot aantal submappen. Die staan echter automatisch opengeklapt. Vind dat eigenlijk erg irritant als ik via een smartphone werk, dus zou het mogelijk zijn om die automatisch toegeklapt te zien?

Tenzij de meerderheid dat niet wilt, natuurlijk. Via pc/laptop is het geen irritatie, maar mobiel vind ik het niet handig.

Simon Smith (crew)
Als ik in Firefox dit album opzoek, krijg ik een leeg scherm. Hebben meer mensen dat?

Paul McCartney - New (2013)

Nee, ik kom gewoon bij het album uit.

Als ik met Firefox MusicMeter opstart - mijn updates - worden er zodra de pagina opent twee ad banners getoond onder elkaar; verder niets - pas wanneer ik [Albums] aanklik, bijv, worden albums getoond en verdwijnt de onderste van de twee ad banners. Pagina verschijnt ook een stuk trager en ik zie kort de insert-code van de ad server. MuMe laadt sowieso trager dan voorheen.

Is dit een herkenbaar gegeven of is het een probleem hier - dat ik malware heb opgelopen?

Mjuman schreef:
Als ik met Firefox MusicMeter opstart - mijn updates - worden er zodra de pagina opent twee ad banners getoond onder elkaar; verder niets

welke precieze url is dat, en hoe kom je daar?

http://www.musicmeter.nl/updates/my/

Ging net daarheen en kreeg 2* Bijenkorf onder elkaar, ertussen een grijze balk, ca 3 cm hoog - verder niets

Hoe kom je op die pagina als ik mag vragen? Staat er ergens op de site een link naar die pagina? Dat is geen "echte" url

Hij zit gewoon in m'n history - ik ga erheen vanuit de pull-down list; of ik begin te typen en dan floept ie tevoorschijn als eerste of tweede suggestie.

Okee. Wellicht dat het ooit anders was, maar die pagina "bestaat niet", daarom is ie leeg.

Ach so geval van: pagina weg, user pech

Zal die voortaan links laten liggen

Heb twee albums, gevonden via lijst recente toevoegingen. Echter via gewone zoekfunctie vind ik ze niet. Ook vind ik ze niet als ik ze aan rotatielijst wil toevoegen. ?
Shannon Lyon - The Lights Behind
Richard Lindgren - Sundown on a Lemon Tree

Ik vind ze allebei via de gewone zoekfunctie.

ben de zoekindex even opnieuw aan het aanmaken, was iets mis

Dank! Kan ze nu vinden/toevoegen.

Blijkbaar heeft iedereen een melding gehad over het invoeren van je jaarlijst. Ik niet. Ook op Moviemeter niet.

Als ik dan via een gekregen link van een andere user invul lukt dat maar is de lijst nergens meer terug te vinden voor mezelf en zal ik dus telkens die gegeven link moeten gaan gebruiken.

Vreemd.

Ik krijg dit ook niet ongedaan (en heb altijd meldingen van de site gehad)

http://i59.tinypic.com/2q1un4l.png

Waarschijnlijk komt ie nog wel. Als je een nieuwe sessie/bezoek start, checkt de site of er nog een notificatie gestuurd moet worden. Ik zal anders ook nog wel een link in het popupje zetten

Overigens is dit volgens mij de eerste melding/mededeling van de site ooit.

Ik dacht dat ik vorig jaar ook een eindjaarlijst melding heb gehad, overigens krijg ik ook meldingen bij o.a. quotes en verlopen rotatielijstje van de site.
Ik meen mij ook te herrineren dat dezelf ingevoerde eindjaarlijst (top 10 ) ergens in het menu zichtbaar.
Nu moet ik naar de melding / uitnodiging om mijn lijst zichtbaar te maken of te wijzigen.

Rudi S schreef:
overigens krijg ik ook meldingen bij o.a. quotes en verlopen rotatielijstje van de site.

Ja dat klopt inderdaad, natuurlijk

Ik meen mij ook te herrineren dat dezelf ingevoerde eindjaarlijst (top 10 ) ergens in het menu zichtbaar.
Nu moet ik naar de melding / uitnodoiging om mijn lijst zichtbaar te maken of te wijzigen.

Ook dat klopt. Vorig jaar had de site een ander uiterlijk, waar meer plek was voor extra menu items. Ik vond zo'n permanente zichtbare link, een maand lang, overigens persoonlijk altijd een beetje overkill

Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:
Als ik Artiest - Titel begin te typen, gaat het vanaf het koppelteken toch niet echt lekker meer.

Jordy schreef:
dat moet verholpen zijn

Nu niet meer

Edit: op een ampersand (&) hikt-ie ook.

nu wel weer?

Casartelli (moderator)
Ja, nu doet zowel koppelteken als ampersand het weer

Ik krijg dit te lezen als ik op mijn meldingen klik.

Je hebt in de afgelopen 30 dagen geen meldingen ontvangen van de site.

Ik werd vanochtend ergens getagd en vroeg me af hoe het kwam dat ik daar geen melding van kreeg.

Ha, goed punt. Ik zie hetzelfde, lijkt erop dat de meldingen "opgeschoond" zijn om de een of andere reden.

Er is inderdaad helaas iets mis gegaan! Excuus

Kun je zonder de "site melding / link" nog bij de album top10 voor 2014?

Ja er staat ook een linkje in het popupje bij je avatar. Daarnaast zal iedereen (helaas) bij een volgend bezoek weer een nieuwe melding krijgen met dezelfde inhoud, omdat je die voor zover de site weet nooit hebt gehad.

OK die avatar link is handig!

Ik kan alleen de notificaties van vandaag zien de rest lijkt verdwenen.........

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:32 uur

geplaatst: vandaag om 20:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.