MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
zie 4 berichten terug

"Hier kun je doorgeven wat je 10 favoriete albums van 2014 zijn. Alle ingevoerde top-10 lijsten zullen verwerkt worden in de MusicMeter Top 100 over 2014, waarvan de nummer één zich natuurlijk het beste album van 2014 mag noemen. Deze lijst zal oudjaarsdag, woensdag 31 december, om 12.00 uur verschijnen op de site. Je hebt dus tot en met de 30e om je lijst in te voeren of aan te passen"

Dit krijg ik tenslotte te zien boven mijn eindlijst. Neem aan dat ik dit lijstje op de een of andere manier gestuurd heb want ik zie nu dus geen linkje om de lijst door te geven wat wel bovenin vermeld staat.

Als dit al is behandeld.....mijn excuses maar vind het niet 1, 2,3 terug

Is het probleem met de notificaties al opgelost...????

Ik zie nu alleen de notificatie's die vandaag zijn verstuurd en van die van gisteren zie ik alleen het tijdstip dat ze zijn verstuurd.

Nee dat was dus nog niet opgelost

sheep67 schreef:
"Hier kun je doorgeven wat je 10 favoriete albums van 2014 zijn. Alle ingevoerde top-10 lijsten zullen verwerkt worden in de MusicMeter Top 100 over 2014, waarvan de nummer één zich natuurlijk het beste album van 2014 mag noemen. Deze lijst zal oudjaarsdag, woensdag 31 december, om 12.00 uur verschijnen op de site. Je hebt dus tot en met de 30e om je lijst in te voeren of aan te passen"

Dit krijg ik tenslotte te zien boven mijn eindlijst. Neem aan dat ik dit lijstje op de een of andere manier gestuurd heb want ik zie nu dus geen linkje om de lijst door te geven wat wel bovenin vermeld staat.

Als dit al is behandeld.....mijn excuses maar vind het niet 1, 2,3 terug

Sorry, ik begrijp je vraag helaas niet

Ik neem aan dat hij bedoeld dat hij nu opeens rechtsboven onder mijn musicmeter de optie heeft top10/top 10 2014.
/2014 (jaarlijst optie) is dus nieuw.

Maar wat is de vraag dan?

Een controle of de top 10 ingevoerd is? Het is mij ook niet helemaal duidelijk.

Ik had gereageerd op het linkje waar je de Album Top 10 van 2014 kon doorgeven. Ingevuld en opgeslagen en toen verscheen in een nieuw veld weer mijn Top 10 met het bericht: "Hier kun je doorgeven enz......"
Ik had het idee dat de lijst al verzonden was via dat linkje. Als jullie mijn lijst hebben ontvangen is het voor mij opgelost. Ik raakte dus in de war van die nieuwe melding.

Aha. Zal kijken of het wat duidelijker kan

tuktak
De lijsten bij Nieuw deze week, Recent uitgekomen en Verwacht zijn verdwenen.

ik ga even kijken

Ik heb last met het automatische invoeren van grote hoezen.
Alles loopt vlot tot ik de laatste klik moet uitvoeren, daarop reageert de site niet meer.
Het is nogal eens gebeurd en ligt misschien niet aan de site zelf, maar dit keer is het hardnekkiger dan ooit.

tracks markeren als favoriet werkt niet meer voor mij.

Op 3 albums getest, ook cache van browser geleegd... helpt niet.

bedankt voor het melden, zou weer moeten werken nu

Jordy schreef:
bedankt voor het melden, zou weer moeten werken nu

Ik weet niet of je mijn probleem bedoelt, maar het werkt in ieder geval weer.

favorieten kunnen weer gemarkeerd worden, thanx

Als ik via de profielpagina van iemand een bericht naar de persoon in kwestie wil sturen krijg ik steeds een foutmelding. Als voorbeeldje even 2 screenshots met een testbericht aan mezelf:

1. Nadat ik op "Stuur bericht" heb geklikt opent het berichtenvenster, met daarboven de naam van de user naar wie ik het bericht stuur.

http://i60.tinypic.com/s4mdkg.jpg

2. Als ik klaar ben met het bericht en op "versturen" klik krijg ik de melding "Gebruiker is verplicht". Er is boven het bericht inderdaad geen naam meer te zien.

http://i59.tinypic.com/fp9ohe.jpg

Als ik handmatig de betreffende user selecteer kan ik het bericht vervolgens wel verzenden, maar dat betekent dus wel dat de snelkoppelingen op de profielpagina's behoorlijk zinloos zijn.

Ah, ik dacht net al dat ik gek was.

Dat sowieso hoor, laat daar geen discussie over ontstaan

Bugje, zal ik naar kijken!

Wie staat op nr. 77 in de top aantal stemmen?

andré

Ik vind het zoeksysteem nog niet zo goed werken als eerder.

Wanneer ik bijvoorbeeld Portrait -Crossroads zoek lukt dat niet. Als ik 'portrait cr' typ verschijnt wel hun vorige album Portrait - Crimen Laesae Majestatis Divinae, maar het album Crossroads is niet in de resultaten te krijgen.

Het lijkt er inderdaad op dat nieuw toegevoegde albums niet (altijd) goed in de zoekindex worden opgenomen. Ik zal er binnenkort naar kijken.

Ik krijg nog steeds allemaal uitnodigingen om mee te doen aan topics of om mee te doen aan lijstjes. Lief van jullie hoor maar ik ben weer lang in het ziekenhuis dus ik heb andere dingen aan mijn hoofd. Doe even nergens meer actief aan mee. Tot in 2015, schat ik in.

Als je maar wel actief meedoet aan het ziekenhuis.

Er is weer een verschil ontstaan tussen het door mij uitgebrachte aantal stemmen op mijn profiel en het aantal in Toplijsten > Stemmen, die laatste lijkt te zijn vastgelopen?

Wilde ik net plaatsen, als ik terug tel is er sinds 9 december geen update geweest. Normaliter (dacht ik) dat er elke dag laat in de avond een update is.

Inderdaad lijkt erop dat de lijsten tot en met 9 december synchroon liepen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.