De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 januari 2015, 19:45 uur
Klopt het als je op de hoes klikt je maar een gedeelte van de hoes krijgt te zien in plaats van het geheel. Dus maar een stukje van de hoes met daaronder een zwart vlak. 

0
geplaatst: 21 januari 2015, 16:16 uur
Jordy schreef:
Probleem treedt alleen op in de nieuwste Firefox, ik weet even niet wat de oorzaak kan zijn.
(quote)
Probleem treedt alleen op in de nieuwste Firefox, ik weet even niet wat de oorzaak kan zijn.
Ik krijg nu permanent een groot zwart vierkant.
Als ik dat dan weer aanklik om weg te doen, komt heel even de volledige hoes in beeld.
En het zwarte vierkant blijft ook hangen achter de reclame-banner links onder de kleine foto.
Ik dacht, ik zeg het maar bij wijze van feedback,
want het zou mooi zijn mocht je er wat kunnen aan doen.
Want voorlopig staat mijn operatie: grote hoezen zoeken op een laag pitje daardoor.
Jordy schreef:
Dat is een bug in/van de laatste versie van Firefox.
Dat is een bug in/van de laatste versie van Firefox.
Het gebeurt niet op andere sites.
0
geplaatst: 21 januari 2015, 19:38 uur
dazzler schreef:
Als je me een site kunt geven waar op soortgelijke manier een grote afbeelding wordt getoond, dan kan ik het even vergelijken, alvast bedankt.
0
geplaatst: 21 januari 2015, 19:52 uur
Jordy schreef:
Als je me een site kunt geven waar op soortgelijke manier een grote afbeelding wordt getoond, dan kan ik het even vergelijken, alvast bedankt.
Ja, daar vraag je me natuurlijk wat: "op soortgelijke manier".
Dat doet me vermoeden dat ik wat technische achtergrond mis om te zien
dat daar waar het wel lukt, wellicht "op een andere manier" foto's worden vergroot.
Geen problemen op discogs, Amazon, ebay, rate your music, maar die doen het wellicht anders.
Mocht ik ooit een site tegenkomen waar het ook gebeurt, reageer ik meteen.
Geen problemen op fanart. Dat lijkt me een gelijkaardig iets.
Tracy Chapman | Music fanart | fanart.tv
0
geplaatst: 21 januari 2015, 19:57 uur
Ik vind het natuurlijk ook vervelend hoor, maar het is helaas echt een bug van Firefox, die je eigenlijk bij hen hoort te melden en niet hier.
Neemt niet weg dat ik nog zal proberen om hier om heen te knutselen op een of andere manier.
Neemt niet weg dat ik nog zal proberen om hier om heen te knutselen op een of andere manier.
0
geplaatst: 22 januari 2015, 15:20 uur
Klopt het dat als iemand stemt op een album, deze user een of meerdere tracks als favorieten aanvinkt, en later om wat voor reden zijn of haar stem verwijdert (andere mogelijkheid is uitschrijving of ban) dat de favoriete tracks blijven staan? Dit album bijv. heeft twee stemmen, waaronder een van mij. Het nummer 700 heeft twee stemmen, terwijl ik geen favoriete nummers heb aangevinkt.
0
geplaatst: 23 januari 2015, 20:35 uur
dazzler schreef:
Als ik op een hoes klik om te vergroten, krijg ik een zwart vierkant
speelt het nu nog steeds?Als ik op een hoes klik om te vergroten, krijg ik een zwart vierkant
0
geplaatst: 23 januari 2015, 20:48 uur
Jordy schreef:
speelt het nu nog steeds?
speelt het nu nog steeds?
Jammer genoeg wel. Maar wisselend. Soms lukt het, maar meestal niet.
Als het niet lukt dan eens helemaal zwart, dan een klein of groter strookje dat wel zichtbaar is.
0
geplaatst: 23 januari 2015, 22:20 uur
Zelfde probleem hier trouwens, voordat je het idee krijgt dat alleen dazzler hier last van heeft.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 januari 2015, 10:33 uur
Ik moest het opzoeken (want ik klik eigenlijk nooit op hoezen), maar ook hier speelde het probleem en doet het dat (vooralsnog) nu niet meer.
0
geplaatst: 24 januari 2015, 11:41 uur
Bij mij ook geen problemen meer met de vergrote hoes (Firefox 36.0).
0
geplaatst: 24 januari 2015, 12:44 uur
Klopt, het probleem is opgelost.
Je krijgt eerst een paar blauwe laad-bolletjes en dan de hoes in zijn volle glorie.
Bedankt voor de inspanningen, Jordy.
Je krijgt eerst een paar blauwe laad-bolletjes en dan de hoes in zijn volle glorie.
Bedankt voor de inspanningen, Jordy.
0
geplaatst: 24 januari 2015, 13:38 uur
Helemaal top dat de grote hoezen weer terug zijn. Een tien met een gniffel voor meester Jordy. 

0
geplaatst: 25 januari 2015, 08:15 uur
Jordy, ik wil alle albums uit onderstaande reeks opzoeken op de site, maar dat is blijkbaar niet mogelijk met de uitgebreide zoekfunctie als ik als "(deel van) albumtitel" de string PLAYLIST invul ?
Dolly Parton - Playlist (2008)
Dolly Parton - Playlist (2008)
0
geplaatst: 25 januari 2015, 10:15 uur
Jordy, het heeft geen zin meer om Spotify nog langer op te nemen in de fixcover functionaliteit, want elke hoes op Spotify heeft nu onderaan rechts een spotify logo gekregen. Ik weet niet of de hoezen op bandcamp in de plaats kunnen komen? Die site heeft meestal ook hele goede hoezen.
0
geplaatst: 25 januari 2015, 16:39 uur
okee ik zal in ieder geval spotify vast weghalen, en later nog eens kijken naar mogelijke nieuwe bronnen
bedankt
bedankt
0
geplaatst: 25 januari 2015, 16:43 uur
freddze schreef:
Jordy, het heeft geen zin meer om Spotify nog langer op te nemen in de fixcover functionaliteit, want elke hoes op Spotify heeft nu onderaan rechts een spotify logo gekregen. Ik weet niet of de hoezen op bandcamp in de plaats kunnen komen? Die site heeft meestal ook hele goede hoezen.
zal ik naar kijken!Jordy, het heeft geen zin meer om Spotify nog langer op te nemen in de fixcover functionaliteit, want elke hoes op Spotify heeft nu onderaan rechts een spotify logo gekregen. Ik weet niet of de hoezen op bandcamp in de plaats kunnen komen? Die site heeft meestal ook hele goede hoezen.
0
BrotherJohn
geplaatst: 25 januari 2015, 20:55 uur
Bij het corrigeren van hoezen van bestaande albums kun je bij een te kleine hoes deze corrigeren zonder tussenkomst van een crew-lid. Het valt me op dat Spotify (sindskort?) hun logo rechtsonder op zijn afbeeldingen zet. Die willen we niet op MusicMeter terugzien lijkt me. Daarom een idee om de Spotify-voorzetjes in het vervolg niet meer te kunnen kiezen?
0
geplaatst: 27 januari 2015, 23:18 uur
De pagina van Sigur Rós - () werkt niet. Ik meen me trouwens te herinneren dat dit niet de eerste keer is.
0
geplaatst: 28 januari 2015, 10:46 uur
Voor nu even snel opgelost, zal later even kijken of dit structureel op te lossen is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.