MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
CHIEP schreef:
(quote)
De koppeling verschijnt terug, maar je kan geen voorgestelde video's selecteren.
zal weer even kijken

CHIEP (crew)
Jordy schreef:
(quote)
wie/wat probeer je precies te koppelen?
Reymer is een alias van Tine Reymer

okee vreemd dat deze niet bij de zoekresultaten verschijnt, gaat op de lijst!

Bij Schnellertollermeier - X (2015)

Track 6 heet ///\\\/// ipv ///\/// maar wordt om de een of andere reden niet geaccepteerd (niet bij de toevoeging en ook niet bij de correctie)

okee, ik heb het even doorgevoerd

Lost zichzelf denk ik wel op. Toch bedankt

Ozric Spacefolk
Het is me de afgelopen dagen opgevallen, dat iemand (of meerdere iemanden) alle data bij de bandleden heeft weggehaald. Daarmee bedoel ik: de periode dat een bandlid bij een groep zat.

Het viel me op bij Toto, maar dacht: dat zal wel. Maar bij Marillion weet ik zeker dat die datums er wel bij stonden. Ik vind dat nogal storend, want ik gebruik die informatie heel vaak.
Ik heb weinig zin, om dat allemaal weer terug te zetten. Kan dit weer ongedaan gemaakt worden?

En ten tweede: waarom is dit goedgekeurd?

Edit: bij Saga en Asia nu ook. Ik vind dat echt heel vervelend.

Ik weet niet zeker of ik hiervoor in dit topic moet zijn (anders hoor ik graag waar wel), maar vroeg me het volgende af:
Ik heb net dit album toegevoegd. Nu probeer ik bij de betreffende artiestenpagina aan te geven dat dit een alias is van Stewart Bell (van Citizen Cain). Dat kan ik echter niet aangeven, omdat Stewart Bell geen eigen artiestenpagina heeft (terwijl hij wel als bandlid van Citizen Cain staat op die artiestenpagina, maar inderdaad niet 'aanklikbaar' is). Hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt.

Ozric Spacefolk
Ozric Spacefolk schreef:
Het is me de afgelopen dagen opgevallen, dat iemand (of meerdere iemanden) alle data bij de bandleden heeft weggehaald. Daarmee bedoel ik: de periode dat een bandlid bij een groep zat.

Het viel me op bij Toto, maar dacht: dat zal wel. Maar bij Marillion weet ik zeker dat die datums er wel bij stonden. Ik vind dat nogal storend, want ik gebruik die informatie heel vaak.
Ik heb weinig zin, om dat allemaal weer terug te zetten. Kan dit weer ongedaan gemaakt worden?

En ten tweede: waarom is dit goedgekeurd?

Edit: bij Saga en Asia nu ook. Ik vind dat echt heel vervelend.

Kan/mag ik hier nog een reactie op krijgen? Vriendelijke groet.

Ozric Spacefolk schreef:
Kan/mag ik hier nog een reactie op krijgen? Vriendelijke groet.

Ik vermoed dat die data verloren zijn gegaan met het aanpassen van het correctie scherm enige tijd geleden, want kan me echt niet voorstellen dat er iemand correcties gaat inzenden om vervolgens dan doodleuk de data bij de verschillende bandleden te gaan verwijderen en dan denkt dat een crewlid dit zomaar zou gaan goedkeuren.
Ik vrees echter dat dit niet teruggezet kan worden en die data opnieuw toegevoegd zullen moeten worden.

Ja dit svp even goed in de gaten houden, of er wellicht een technisch probleem is

Ik kan het in ieder geval niet nabootsen. Als "normale" gebruiker een correctie doen van een band, deze als crewlid beoordelen... bij mij staan alle data bij de bandleden er vervolgens nog

Casartelli (moderator)
Bij Deep Purple staan er geen datums bij, bij Rainbow wel. Tot zover mijn ultrakorte steekproef. Zou wel een hoop handwerk verloren gegaan zijn als bij tig bands die data uitgewist zijn.

Er zijn volgens de logboeken in de afgelopen 3 maanden geen correcties geweest van de artiestenpagina van Deep Purple.

Misschien is het een oude bug, die door het opnieuw bouwen van deze schermen juist is opgelost

Ozric Spacefolk
Dat is inderdaad een hoop werk. Maar omdat ik het een handige info-tool vind, zal ik maar gaan beginnen met corrigeren. Mag wikipedia dan wel als bron, voor de uitzondering?

Jordy, mijn complimenten voor het nieuwe toevoegscherm! (Of is dat niet meer zo nieuw en heb ik gewoon een hele tijd niets meer toegevoegd?)

Bedankt, is inderdaad een paar dagen oud

Ozric Spacefolk
Ik vind het ook wel mooi. Ik heb wel een opmerking. Hoe zie je nu of een plaat er al op staat, of in de wachtrij staat? Ik snap dat je eerst zelf moeten zoeken, maar het was wel een soort failsafe.

Bij het verlaten van het "titel" veld wordt er een check gedaan, en krijg je evt. een popup met een waarschuwing te zien.

CHIEP (crew)
Bij het automatisch importeren van een tracklist komen de hoofdletters niet altijd door (lees: je moet in het veld in kwestie gaan staan en klikken om ze tevoorschijn te toveren).

DjFrankie (moderator)
Ik heb al 2 keer per ongeluk na het invoeren van de tracklist op enter heb geklikt (automatisme).
Dan is het veld commentaar nog leeg, kan dat nog aangepast worden dat hier iets ingevuld moet worden, bron moet altijd vermeld worden.

CHIEP schreef:
Bij het automatisch importeren van een tracklist komen de hoofdletters niet altijd door (lees: je moet in het veld in kwestie gaan staan en klikken om ze tevoorschijn te toveren).

ga ik naar kijken, bedankt

DjFrankie schreef:
Ik heb al 2 keer per ongeluk na het invoeren van de tracklist op enter heb geklikt (automatisme).
Dan is het veld commentaar nog leeg, kan dat nog aangepast worden dat hier iets ingevuld moet worden, bron moet altijd vermeld worden.

de crew moet me maar corrigeren als ik het fout heb, maar volgens mij is dit niet in alle gevallen een verplicht veld

Bij een artiestenpagina is dat niet verplicht maar bij een album wordt (werd?) het wel altijd aangegeven als je geen commentaar had ingevuld.

DjFrankie (moderator)
Jordy schreef:
(quote)

de crew moet me maar corrigeren als ik het fout heb, maar volgens mij is dit niet in alle gevallen een verplicht veld

bonemachine ?

Jordy schreef:

Bij een toevoeging vragen we altijd een link ter controle; bij correcties voor grotere hoezen is een link niet verplicht tenzij de hoes afwijkt van degene die er nu staat; in alle andere gevallen vragen we in principe altijd een link ter controle omdat in het verleden het regelmatig voorviel dat er foutieve correcties werden ingediend.

Bij bandleden die ooit weer een herintrede bij de band hebben gedaan, worden nu de jaren verkeerd vermeld

Lynval Golding (vanaf 1993 t/m 1981)
Zie hier bijvoorbeeld.

Corrigeren lukt (mij) niet in het nieuwe scherm.

brajoapau schreef:
(quote)

Bij een toevoeging vragen we altijd een link ter controle; bij correcties voor grotere hoezen is een link niet verplicht tenzij de hoes afwijkt van degene die er nu staat; in alle andere gevallen vragen we in principe altijd een link ter controle omdat in het verleden het regelmatig voorviel dat er foutieve correcties werden ingediend.
bedankt, zal het veld bij toevoegen verplicht maken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:41 uur

geplaatst: vandaag om 07:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.