De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 10 maart 2015, 16:53 uur
Sunderland schreef:
Bij bandleden die ooit weer een herintrede bij de band hebben gedaan, worden nu de jaren verkeerd vermeld
Corrigeren lukt (mij) niet in het nieuwe scherm.
Bij bandleden die ooit weer een herintrede bij de band hebben gedaan, worden nu de jaren verkeerd vermeld
(quote)
Zie hier bijvoorbeeld.Corrigeren lukt (mij) niet in het nieuwe scherm.
Hoe heb je het geprobeerd dan? Ik heb de artiest 2x ingevoerd
- een keer met een lege startdatum, einddatum 1981
- een keer met startdatum 1993 en lege einddatum
lijkt goed te gaan
0
geplaatst: 10 maart 2015, 17:15 uur
Werkte dat ook al zo in de oude situatie? Dat je de artiest 2x moest opvoeren? Was ik me niet van bewust. Ik dacht dat je dat bij 1 bandlid meerdere startdata, einddata kon invoeren...
0
geplaatst: 11 maart 2015, 21:50 uur
Als ik dit album aanklik, krijg ik een blanco pagina.
Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy (2009)
Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy (2009)
0
geplaatst: 13 maart 2015, 00:07 uur
Jordy, de functie om dubbele toevoegingen te verwijderen is al enige dagen niet meer beschikbaar in de nieuwe schermen.
0
geplaatst: 15 maart 2015, 14:16 uur
Ik heb alle updates bij de albums "geleegd" 
Ik wist niet dat dat gelijk sloeg op alle albums waar ik ooit wat had gezegd of die ik bij mijn albums had ingevoerd.
Moet ik nu alle albums handmatig weer op "aan" zetten om een update te krijgen?? Of kan iemand met één druk op een knop regelen dat ik minimaal "mijn albums" als update weer aangevinkt krijg?

Ik wist niet dat dat gelijk sloeg op alle albums waar ik ooit wat had gezegd of die ik bij mijn albums had ingevoerd.
Moet ik nu alle albums handmatig weer op "aan" zetten om een update te krijgen?? Of kan iemand met één druk op een knop regelen dat ik minimaal "mijn albums" als update weer aangevinkt krijg?
0
geplaatst: 15 maart 2015, 20:48 uur
Er is een klein probleempje op de mobiele versie van de site: als ik bij een album mijn favoriete nummers wil veranderen, verschijnt er een derde sterretje (of vierde/vijfde/ wat dan ook, hangt er vanaf hoeveel nummers het album heeft natuurlijk), en blijft het sterretje dat zou moeten verdwijnen staan, met als gevolg dat je op de mobiele site ieder nummer kan aanvinken als favoriet.
0
geplaatst: 15 maart 2015, 21:00 uur
hoi123 schreef:
met als gevolg dat je op de mobiele site ieder nummer kan aanvinken als favoriet.
met als gevolg dat je op de mobiele site ieder nummer kan aanvinken als favoriet.
Er zijn albums waar ik dat geen probleem vind.

0
geplaatst: 16 maart 2015, 08:20 uur
Hoezen met een witte rand als deze:
http://www.musicmeter.nl/images/cover/357000/357689.jpg
worden met extra witruimte op de site weergegeven:
Jorun Marie Kvernberg - Album (2006)
Dit speelt bij meerdere hoezen van het Ta:lik label.
http://www.musicmeter.nl/images/cover/357000/357689.jpg
worden met extra witruimte op de site weergegeven:
Jorun Marie Kvernberg - Album (2006)
Dit speelt bij meerdere hoezen van het Ta:lik label.
0
geplaatst: 16 maart 2015, 08:27 uur
Edit:
Als je bij de correctie op 'grote versie' klikt, zie je volgens mij de hoes zoals hij is toegevoegd: met een kleine witte rand aan 3 zijden. Maar bij het album zie ik bij de hoes boven en onder grote witvlakken extra. Zowel in Firefox als op tablet (Android).
Als je bij de correctie op 'grote versie' klikt, zie je volgens mij de hoes zoals hij is toegevoegd: met een kleine witte rand aan 3 zijden. Maar bij het album zie ik bij de hoes boven en onder grote witvlakken extra. Zowel in Firefox als op tablet (Android).
0
geplaatst: 16 maart 2015, 08:44 uur
Bij alle albums waar geen 300px hoes beschikbaar is, staan inderdaad witte vlakken rond de hoes. Die zouden inderdaad wat kleiner kunnen in dit geval. Als de afbeelding inclusief witruimte 300x300 is, dat zou wat netter zijn. Maar goed, een betere oplossing is een grotere hoes opsturen 

0
geplaatst: 16 maart 2015, 10:51 uur
Mee eens, ik ben inmiddels bezig grotere hoezen te vinden bij die albums van Ta:lik label.
Het blijft toch vreemd waarom die witte vlakken zo verticaal opgerekt zijn.
Het blijft toch vreemd waarom die witte vlakken zo verticaal opgerekt zijn.

0
geplaatst: 16 maart 2015, 12:37 uur
Dat is geërfde functionaliteit van MovieMeter, waar de afbeeldingen (filmposters) meestal langwerpig zijn
0
geplaatst: 16 maart 2015, 19:44 uur
Jordy schreef:
Nee helaas
Nee helaas
Jammer maar inderdaad niets aan te doen.
Gevaarlijk knopje, dat "updates legen". Je denkt dat het over één pagina gaat, maar ondertussen ben je mooi je hele geschiedenis kwijt.....

0
geplaatst: 16 maart 2015, 20:30 uur
Nog een erfenisje uit Moviemeter: als je zoekt op overige gegevens krijg je de melding "Er zijn xx albums gevonden die aan je zoekopdracht voldoen" met daaronder een balkje
CSV-export | stemtabel | toevoegen aan Mijn Films | toevoegen aan Mijn Updates
CSV-export | stemtabel | toevoegen aan Mijn Films | toevoegen aan Mijn Updates
0
geplaatst: 17 maart 2015, 11:25 uur
Ik heb een intens verlangen om deze plaat: "klik" in mijn rotatielijst te zetten maar dat lukt me niet. MuMe kan hem niet vinden lijkt het.... Als ik hem zoek in de searchbar vind ik hem ook niet, alleen als ik eerst zoek op artiest in dan aanklik in de discografie kom ik bij deze plaat terecht.
0
geplaatst: 17 maart 2015, 12:04 uur
Ik had ook wat problemen met de zoekfunctie net. Toen ik berichten wilde verplaatsen naar een nieuw topic voor de Megahits KO, kreeg ik het topic via de zoekfunctie niet gevonden. Via een omweg (direct vanuit oude topic nieuw topic aangemaakt) is dat wel gelukt, maar ook het huidige topic waar ik nu naar link is via de zoekfunctie niet te vinden.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 maart 2015, 13:51 uur
Ik vind het erg onhandig dat, als je vanaf een album naar de tabs 'Statistieken' en 'Stemoverzicht' gaat, je locatie op de site (bij welk album je bent) alleen maar te zien is in het tabblad van de browser zelf. Hetzelfde geldt voor de tabbladen bij users (alhoewel daar wel kort een beschrijving staat als 'Via deze pagina blijf je op de hoogte van recente stemmen, meningen en recensies van *user*') en het 'meer info' tabblad van artiestenpagina's. Bij de discussiepagina's bij artiesten is het bijvoorbeeld wél gelijk duidelijk waar je je bevindt.
0
geplaatst: 17 maart 2015, 16:50 uur
musicborst schreef:
Ik heb een intens verlangen om deze plaat: "klik" in mijn rotatielijst te zetten maar dat lukt me niet. MuMe kan hem niet vinden lijkt het.... Als ik hem zoek in de searchbar vind ik hem ook niet, alleen als ik eerst zoek op artiest in dan aanklik in de discografie kom ik bij deze plaat terecht.
opgelostIk heb een intens verlangen om deze plaat: "klik" in mijn rotatielijst te zetten maar dat lukt me niet. MuMe kan hem niet vinden lijkt het.... Als ik hem zoek in de searchbar vind ik hem ook niet, alleen als ik eerst zoek op artiest in dan aanklik in de discografie kom ik bij deze plaat terecht.
0
geplaatst: 17 maart 2015, 16:51 uur
Lukas schreef:
Ik had ook wat problemen met de zoekfunctie net. Toen ik berichten wilde verplaatsen naar een nieuw topic voor de Megahits KO, kreeg ik het topic via de zoekfunctie niet gevonden. Via een omweg (direct vanuit oude topic nieuw topic aangemaakt) is dat wel gelukt, maar ook het huidige topic waar ik nu naar link is via de zoekfunctie niet te vinden.
er kunnen 5 minuten overheen gaan voor nieuwe topics/albums te vinden zijn via de zoekfunctieIk had ook wat problemen met de zoekfunctie net. Toen ik berichten wilde verplaatsen naar een nieuw topic voor de Megahits KO, kreeg ik het topic via de zoekfunctie niet gevonden. Via een omweg (direct vanuit oude topic nieuw topic aangemaakt) is dat wel gelukt, maar ook het huidige topic waar ik nu naar link is via de zoekfunctie niet te vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.