De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 23 maart 2015, 23:30 uur
Het informatie tabblad van het album In Stereo van Bomfunk Mc's doet het niet. Ik kan dus ook niet stemmen
Bomfunk MC's - In Stereo (1999)
Statistieken en stemoverzicht doen het wel.
Alvast bedankt
Bomfunk MC's - In Stereo (1999)
Statistieken en stemoverzicht doen het wel.
Alvast bedankt
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 23 maart 2015, 23:44 uur
Op de toevoegpagina voert het "alternatieve titel"-veld geen automatische spellingscontrole meer uit.
0
geplaatst: 23 maart 2015, 23:54 uur
CHIEP schreef:
Op de toevoegpagina voert het "alternatieve titel"-veld geen automatische spellingscontrole meer uit.
Klopt, zag het net zelf ook.
The Best Of wordt nu The Best of met een kleine o.
0
geplaatst: 24 maart 2015, 19:37 uur
Ik krijg iets raars als ik link
Dit is een youtube link geworden, als ik het nu kopieer wordt het: *url=https://youtu.be/lPT2qSUrmAw*
Het zou moeten zijn: *url=https://www.youtube.com/watch?v=lPT2qSUrmAw*
Door dat puntje tussen tu.be begrijpt ons systeem niet dat er wordt gelinkt en kun je de link geen titel meer geven.
Lijkt mij ergens een behoorlijke blunder bij youtube......
Dit is een youtube link geworden, als ik het nu kopieer wordt het: *url=https://youtu.be/lPT2qSUrmAw*
Het zou moeten zijn: *url=https://www.youtube.com/watch?v=lPT2qSUrmAw*
Door dat puntje tussen tu.be begrijpt ons systeem niet dat er wordt gelinkt en kun je de link geen titel meer geven.
Lijkt mij ergens een behoorlijke blunder bij youtube......
0
geplaatst: 24 maart 2015, 19:57 uur
0
geplaatst: 24 maart 2015, 20:00 uur
Maar als je die in het link regeltje zet, krijg je niet automatisch de vraag door welke titel het moet worden vervangen, toch?
0
geplaatst: 24 maart 2015, 20:06 uur
Oh wacht, jij doet het via het icoontje. Ik typ gewoon de code in, dat werkt prima. Zal het eens proberen.
Edit: je hebt gelijk, dat werkt niet.
Edit: je hebt gelijk, dat werkt niet.
0
geplaatst: 24 maart 2015, 20:17 uur
Je kunt niet meer werken met het oproepen van de code in de clip bij youtube zelf (rechtermuisklik, Video Url Opvragen). Je moet de bovenste regel (de hele https regel) kopiëren, die is nog goed.
Als je die in het icoontje plaatst, krijg je weer wel de vraag welke titel je wilt gebruiken en dan gaat het ook goed.
Iemand bij youtube heeft zitten blunderen.
Als je die in het icoontje plaatst, krijg je weer wel de vraag welke titel je wilt gebruiken en dan gaat het ook goed.
Iemand bij youtube heeft zitten blunderen.
0
geplaatst: 24 maart 2015, 20:19 uur
Alleen bij links langer dan x tekens vraagt MusicMeter of je (ivm de leesbaarheid) svp een korte omschrijving wil invoeren. Ik weet even niet meer precies wat de gedachte hier ooit achter was.
Heeft verder niet zo veel met YouTube te maken, ik weet niet wat de blunder zou moeten zijn, youtu.be is een alternatieve (korte) url die zij soms gebruiken
Heeft verder niet zo veel met YouTube te maken, ik weet niet wat de blunder zou moeten zijn, youtu.be is een alternatieve (korte) url die zij soms gebruiken
0
geplaatst: 24 maart 2015, 20:36 uur
Merkwaardig, ik was dat nog nooit tegengekomen bij youtube, nu opeens bij alle nummers.
Er is dus nog een ouderwets alternatief zoals boven omschreven.
Maar misschien moeten we zelf dan rekening houden met een veel kortere url omdat we anders niet de vraag krijgen om de url te overschrijven, met de titel van het nummer.
Met wat oefenen, zie ik nu wel dat als je de code zonder omschrijving plaatst in de link dat je dan toch dit (als voorbeeld) te lezen krijgt:
Dave Kerzner - Nothing - YouTube
Maar als je lijsten met veel urls maakt, heb je geen flauw idee meer waar het over gaat. Bovendien vind ik het niet zo netjes dat er youtube achter staat.
Maar misschien moeten we zelf dan rekening houden met een veel kortere url omdat we anders niet de vraag krijgen om de url te overschrijven, met de titel van het nummer.
Met wat oefenen, zie ik nu wel dat als je de code zonder omschrijving plaatst in de link dat je dan toch dit (als voorbeeld) te lezen krijgt:
Maar als je lijsten met veel urls maakt, heb je geen flauw idee meer waar het over gaat. Bovendien vind ik het niet zo netjes dat er youtube achter staat.
0
geplaatst: 25 maart 2015, 00:20 uur
Waarom staan landen zoals Oostenrijk-Hongarije, Zuid-Vietnam, Sovjet Unie, Ottomaanse rijk in het keuzeveld van het land bij het toevoegen van albums?
0
geplaatst: 25 maart 2015, 09:34 uur
musician schreef:
Merkwaardig, ik was dat nog nooit tegengekomen bij youtube, nu opeens bij alle nummers.
Maar het is toch sowieso handiger om de link uit de bovenste regel te halen? Ik heb nooit anders gedaan. Ik was me dan weer niet van bewust van de methode die jij gebruikt.

Verder kan je het handmatig doen, door eerst [url= te typen, dan de link, en dan een vierkant haakje sluiten. Vervolgens schrijf je de titel die je eraan wil geven. Uiteindelijk sluit je af met [*/url] (zonder sterretje!).
Dat ziet er dan dus zo uit (waarbij je de sterretjes moet wegdenken: [*url=www.youtube.com]Titel[*/url]. Kan me wel voorstellen dat je dat wat lastig vindt hoor.
0
geplaatst: 25 maart 2015, 10:01 uur
IllumSphere schreef:
Waarom staan landen zoals Oostenrijk-Hongarije, Zuid-Vietnam, Sovjet Unie, Ottomaanse rijk in het keuzeveld van het land bij het toevoegen van albums?
De Meter-sites hebben een gedeelde landenlijst.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 25 maart 2015, 19:58 uur
Als ik persoonlijke-berichten van mede-users wil verwijderen lukt dit niet, er komt dan een blanco scherm van mij bij die ander.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 25 maart 2015, 21:10 uur
Als ik priveberichten wil verwijderen die ik geselecteerd heb, dan verdwijnen ze niet maar komt er een leeg bericht van mij te staan. Ze gaan dus niet weg.
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 27 maart 2015, 06:57 uur
Foto's van wiki commons die je toevoegt aan de site, maar die tif als extensie hebben, worden wel geaccepteerd, maar leveren een zwart beeld op, geen foto.
Zie: Gala
Zie: Gala
0
geplaatst: 27 maart 2015, 13:58 uur
Als je een album wilt toevoegen, maar je bent bv. een vakje vergeten in te vullen, is dat niet duidelijk aangegeven.
Je klikt op 'versturen', maar er gebeurt niets. Pas als je helemaal naar boven scrollt, blijkt dat het gaat om een verkeerd/niet ingevuld vakje te gaan.
Op veel andere sites ga je dan direct naar het foutieve vakje.
Je klikt op 'versturen', maar er gebeurt niets. Pas als je helemaal naar boven scrollt, blijkt dat het gaat om een verkeerd/niet ingevuld vakje te gaan.
Op veel andere sites ga je dan direct naar het foutieve vakje.
0
geplaatst: 28 maart 2015, 10:05 uur
0
Soledad
geplaatst: 1 april 2015, 22:38 uur
Kan het zo zijn dat albumhoezen automatisch ergens mee gesynchroniseerd worden en daardoor veranderen op mume?. Ik ben al meerdere foute hoezen tegengekomen de laatste tijd waar eerst wel een goede stond. Bijvoorbeeld:
John Coltrane - Kulu Sé Mama (1966)
Lester Young - The Complete Aladdin Recordings (1995)
Ik kan me niet voorstellen dat de crew met die correcties akkoord is gegaan.
John Coltrane - Kulu Sé Mama (1966)
Lester Young - The Complete Aladdin Recordings (1995)
0
geplaatst: 2 april 2015, 09:15 uur
Soledad schreef:
Kleine hoezen (200x200) kan men vervangen zonder tussenkomst van de crew, in alle andere gevallen kan men de hoezen enkel vervangen via een correctie; het zou me dan ook sterk verbazen indien de gewijzigde hoes zodanig verschilt van degene die er voorheen stond zomaar goedgekeurd zou worden.
0
geplaatst: 2 april 2015, 09:36 uur
De operatie om de oude, kleine hoezen te vervangen door grote hoezen was zo groot, dat ik (na overleg met de crew) besloten heb om dit zonder tussenkomst van de crew mogelijk te maken. En daarbij op de koop toe te nemen dat dit wellicht in x % van de gevallen een minder goede hoes tot gevolg zou hebben. Correcties om deze fouten te herstellen zijn natuurlijk welkom.
0
geplaatst: 5 april 2015, 12:48 uur
errr... net toen ik op sturen wilden klikken om een nieuw release toe te voegen, klik ik per abuis op een linkje onder aan de pagina, onder de ^TOP lijn. Wordt ik zonder waarschuwing van de invulpagina naar die andere pagina geleid en ook met pagina terug optie in browser (Pale Moon) kom ik niet meer op mijn volledig ingevulde pagina terug. errrr...
Op Facebook krijg je een waarschuw als je een pagina waarin je content wilt toevoegen wilt verlaten zonder te posten, weet niet op dit vaker voorkomt maar nu mis ik die waarschuwing/feature.
Op Facebook krijg je een waarschuw als je een pagina waarin je content wilt toevoegen wilt verlaten zonder te posten, weet niet op dit vaker voorkomt maar nu mis ik die waarschuwing/feature.
0
geplaatst: 6 april 2015, 11:03 uur
Er klopt iets niet bij Walk the Moon. Er bestaan 3 bands met die naam, volgens MuMe, maar volgens mij moeten Walk the Moon en Walk the Moon samengevoegd worden....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.