De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2015, 00:49 uur
Ik probeer correcties door te voeren bij albums waar pixels te zien zijn bij de hoesalbum, alleen wordt mij verteld dat de hoezen niks mankeren. Het gaat om de volgende albums:
Jamppa & KVNT - Exitus (2015)
Phrozenlight - Evening Shiver (2015)
White Arrows - On Audiotree Live (2015)
Is het beleid veranderd dat pixels toegestaan zijn op een albumhoes? Of mankeert er echt iets aan mijn ogen en zijn de hoezen gewoon correct?
Jamppa & KVNT - Exitus (2015)
Phrozenlight - Evening Shiver (2015)
White Arrows - On Audiotree Live (2015)
Is het beleid veranderd dat pixels toegestaan zijn op een albumhoes? Of mankeert er echt iets aan mijn ogen en zijn de hoezen gewoon correct?
0
geplaatst: 9 april 2015, 01:08 uur
Beste Editoor,
Heb even naar de hoezen gekeken, maar ik kan geen pixels in de afbeeldingen zien.
Twijfel niet aan je ogen, wellicht is het tijd voor een nieuw beeldscherm, die draait overuren bij zo'n pracht site als MusicMeter.
Heb even naar de hoezen gekeken, maar ik kan geen pixels in de afbeeldingen zien.
Twijfel niet aan je ogen, wellicht is het tijd voor een nieuw beeldscherm, die draait overuren bij zo'n pracht site als MusicMeter.

0
geplaatst: 9 april 2015, 01:14 uur
Gerards Dream schreef:
Beste Editoor,
Beste Editoor,
Heb je ze ook vergroot bekeken? Als je dat niet doet is het ook niet te zien. Het lijkt mij toch dat ze ook als vergroot zijn, er geen pixels mogen zijn?
0
geplaatst: 9 april 2015, 01:21 uur
Natuurlijk heb ik naar de hoezen in het groot gekeken. De plaatsen waar pixels over het algemeen opduiken zijn rondom de letters. Met de beste wil van de wereld zie ik geen vreemde zaken. Ook het verdere beeld is volgens mij in orde
0
geplaatst: 9 april 2015, 01:33 uur
Gerards Dream schreef:
Natuurlijk heb ik naar de hoezen in het groot gekeken. De plaatsen waar pixels over het algemeen opduiken zijn rondom de letters. Met de beste wil van de wereld zie ik geen vreemde zaken. Ook het verdere beeld is volgens mij in orde
De pixels vormen zich bijna altijd bij de letters. Ook bij de drie voorbeelden die ik aanhaal. Ik heb van het eerste album in mijn voorbeeld een plaatje:
http://uploadenfoto.nl/pictures/16eb685c2ffd5dcdc7f63eabb452ae5a.jpg
Misschien dat het nu wel duidelijk is wat ik bedoel.

Met een witte achtergrond is het niet goed te zien. Met een zwarte achtergrond is het heel duidelijk.
0
geplaatst: 9 april 2015, 01:41 uur
http://uploadenfoto.nl/pictures/f66e3c2a6bf209a540ef49c0170f5b9d.jpg
Deze lijkt mij toch overduidelijk?
Deze lijkt mij toch overduidelijk?

0
geplaatst: 9 april 2015, 01:41 uur
De ogen bungelen haast uit mijn hoofd, maar er is geen storende pixel te zien. De hoogste tijd volgens mij dat er iemand met een frisse blik in deze materie duikt...
0
geplaatst: 9 april 2015, 01:50 uur
Nou deze moet toch niet te moeilijk zijn? Zelfs voor jou Gerard
http://uploadenfoto.nl/pictures/73b173e3936b66d19ef0e48ddefb7de7.jpg
http://uploadenfoto.nl/pictures/73b173e3936b66d19ef0e48ddefb7de7.jpg
0
geplaatst: 9 april 2015, 02:00 uur
Bij het laatste voorbeeld zie ik ze wel. En wel op de plek waar het donker grijs over gaat naar het gewone grijs.
0
geplaatst: 9 april 2015, 02:11 uur
Gerards Dream schreef:
Bij het laatste voorbeeld zie ik ze wel. En wel op de plek waar het donker grijs over gaat naar het gewone grijs.
Alle plaatjes die ik je gegeven hebben last van dit soort pixelvorming. De laatste was dan overduidelijk, de andere zijn iets minder zichtbaar maar als je er een zwarte scherm voor houd, is het overduidelijk te zien. Blijkbaar vind de crew dit soort zaken niet belangrijk genoeg om het te veranderen. Mijn correcties die geen pixels vertoonden zijn naar de prullenbak verwezen.

0
geplaatst: 11 april 2015, 09:21 uur
Geen idee hoe dit zelf te corrigeren, maar deze Gwenno is de Gwenno Saunders die hier als groepslid vermeld staat: The Pipettes. Kan iemand er voor zorgen dat het bandlid bij de groep doorklikbaar wordt naar de solopagina en dat er bij de solopagina de groep vermeld wordt?
0
geplaatst: 11 april 2015, 14:28 uur
GrafGantz schreef:
Kan iemand er voor zorgen dat het bandlid bij de groep doorklikbaar wordt naar de solopagina en dat er bij de solopagina de groep vermeld wordt?
Kan iemand er voor zorgen dat het bandlid bij de groep doorklikbaar wordt naar de solopagina en dat er bij de solopagina de groep vermeld wordt?
Opgelost.

0
geplaatst: 15 april 2015, 00:22 uur
0
geplaatst: 16 april 2015, 10:23 uur
0
geplaatst: 16 april 2015, 16:30 uur
Mijn complimenten voor de vernieuwde toevoegfunctie! Zo nieuw zal het al niet meer zijn, maar ik merk het nu nog maar op. Zeer duidelijk, helder en op één pagina gezet. Mooi!
0
tuktak
geplaatst: 16 april 2015, 18:47 uur
GrafGantz schreef:
Twee maal dezelfde artiest:
Kid606
Kid 606
De eerste (zonder spatie) is de juiste.
Twee maal dezelfde artiest:
Kid606
Kid 606
De eerste (zonder spatie) is de juiste.
Beide zijn juist en op de achterkantjes van beide toevoegingen als Kid 606 staat ook een spatie. Ik heb er een alias van gemaakt.
0
geplaatst: 16 april 2015, 20:07 uur
Ok, vind ik ook prima. Zolang ze maar op dezelfde pagina vermeld worden 

0
geplaatst: 19 april 2015, 18:56 uur
Als je op de artiestenpagina van The Howling - Sacred Ground (2015) klikt, kom je terecht op dezelfde artiestenpagina als één van een Portugese metalband. Hij hoort op deze pagina te staan (en de naam is volgens mij ook Howling en niet The Howling).
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 april 2015, 15:56 uur
Ik merk trouwens dat het nieuwe systeem moeilijker aangeeft of iets al er op staat. Gisteren 2 albums toegevoegs die er al opstonden, ik kreeg van beide gisteren geen melding. Ik merk ook dat dit vaker gebeurt met het nieuwe systeem dan met het oude.
0
geplaatst: 21 april 2015, 18:36 uur
DjFrankie schreef:
Ik merk trouwens dat het nieuwe systeem moeilijker aangeeft of iets al er op staat. Gisteren 2 albums toegevoegs die er al opstonden, ik kreeg van beide gisteren geen melding. Ik merk ook dat dit vaker gebeurt met het nieuwe systeem dan met het oude.
klopt
0
geplaatst: 21 april 2015, 19:01 uur
Als je wat voorbeelden hebt (ingevulde artiest/titel) dan kan ik er eens naar kijken. Maar goed, perfect zal het nooit zijn.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 april 2015, 19:35 uur
Jordy schreef:
Als je wat voorbeelden hebt (ingevulde artiest/titel) dan kan ik er eens naar kijken. Maar goed, perfect zal het nooit zijn.
De Site >> Algemeen >> Te verwijderen / verwijderde releases
Deze bv deze maand
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 23 april 2015, 00:42 uur
Bij de YT-koppeling verschijnt sinds kort steevast deze video als eerste suggestie.
0
geplaatst: 23 april 2015, 20:34 uur
DjFrankie schreef:
Deze bv deze maand
(quote)
Deze bv deze maand
Ik heb de check iets soepeler gemaakt, zodat ook bij incomplete albumtitels een match wordt gegeven. Ook zou er beter omgegaan moeten worden met speciale tekens, nu.
0
Azaad
geplaatst: 23 april 2015, 22:14 uur
Ik ben een nieuwe gebruiker (niet zo nieuw eigenlijk) en het lukt mij maar niet om een Top10 in te voeren. Heb het al 4 keer geprobeerd op te slaan en elke keer weer staat er geschreven dat ik niets heb ingevoerd. Waar ligt dit aan? Zit God me weer eens dwars? Doe eens iets nuttigs met je vrije tijd. Een beetje mensen lopen plagen. De doerak.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.